Новите такси и лицензи в БФАС

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Re: Новите такси и лицензи в БФАС

Мнениеот Л. Мечков » Нед Дек 28, 2008 21:16

todor hristov написа:Преди 20 години нещата са били по-точни и ясни.Знаеш ли,че за да получиш лиценз се подлагаш на медицински прегледи,дори с велометрия.Караш зонални и някакви други местни ралита.После подготвителна група и накрая майсторска група.Не като сега-100 кинта и ставаш the best of the best of the best.Забравих,че имало и майсторско управление.Караш,паркираш,дори са участвали в надпревари за икономично шофиране.

От тази година са задължителни изпитите по теория, също така ежегодно се минава медицински преглед, аз, лично в началото на сезона бях в спортния център на Дианабад и там не само въртях велоаргометър, но и правех някакви упражнения, все едно, че ще ме пращат в космоса.Така, че не е чак толкова лабаво
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Новите такси и лицензи в БФАС

Мнениеот GTI-8V » Нед Дек 28, 2008 21:40

todor hristov написа:Преди 20 години нещата са били по-точни и ясни.Знаеш ли,че за да получиш лиценз се подлагаш на медицински прегледи,дори с велометрия.


ами това е още така, поне мен доста ме измичиха на колелото ....
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Новите такси и лицензи в БФАС

Мнениеот efco » Пон Дек 29, 2008 00:45

Тя дьржавата си заминава камоли на6ия спорт.А забравихте 4е доста от пилотите минаха и през ДАИ тест преди години! Аз предлагам вси4ки пилоти февруари да минат през теорети4ния изпит да видите колко 6те го издьржат,за6тото голям процент не знаят правилниците , не знаят жьлт флаг за какво е ! Аз кандидатствах за лиценз и издьржах с две гре6ки и те бяха от оф роуда,за да се проверя , но 6том ми направи огромно впе4атление тази година, 4е масово незнаят елементарни не6та в: рали! ,писта!!!,планинско!!,раликрос!!!!!! а за автокрос да не говорим !!!!!!!!!!!! Дадоха зада4ата на клубовете да подготвят новите пилоти за изпитите хубаво ама...... А пьк ако от всяко дьрво не става свирка 6то да не стана и аз пилот,ей така само да се пре4кам по сьстезанията писти и планински какво 6те кажете колеги: Л.Ме4ков,А.Бох и останалите в форума да пробвам или да продьлжавам да ми побеляава косата, отстрани по сьстезанията? :roll:
Не, бьзикам се, скоро няма да е нека всеки да си разбира от работата , а от там да идват големите екипни успехи !!! :lol:
efco
 
Мнения: 355
Регистриран на: Пон Окт 06, 2008 16:01
Местоположение: Казанльк
Име: Стефан Драганов

Re: Новите такси и лицензи в БФАС

Мнениеот todor hristov » Пон Дек 29, 2008 08:37

Брей,какъв идеалист-реалист бил господин Драганов.Някой да те качи в Селика грА,май ша се назландисваш,а?!
todor hristov
 
Мнения: 680
Регистриран на: Чет Ное 17, 2005 11:44
Име: todor hristov

Re: Новите такси и лицензи в БФАС

Мнениеот GTI-8V » Пон Дек 29, 2008 10:22

efco написа:Аз предлагам вси4ки пилоти февруари да минат през теорети4ния изпит да видите колко 6те го издьржат,за6тото голям процент не знаят правилниците , не знаят жьлт флаг за какво е ! Аз кандидатствах за лиценз и издьржах с две гре6ки и те бяха от оф роуда,за да се проверя , но 6том ми направи огромно впе4атление тази година, 4е масово незнаят елементарни не6та в: рали! ,писта!!!,планинско!!,раликрос!!!!!! а за автокрос да не говорим !!!!!!!!!!!!


загласен сам, и аз останах с впечатление че доста от по старите пилоти идея нямат за некои правила, сначение на флагове и други неща.

efco написа:А пьк ако от всяко дьрво не става свирка 6то да не стана и аз пилот,ей така само да се пре4кам по сьстезанията писти и планински какво 6те кажете колеги: Л.Ме4ков,А.Бох и останалите в форума да пробвам или да продьлжавам да ми побеляава косата, отстрани по сьстезанията? :roll:


не разбрах вапроза, зажелавам. Некои може ли да ми пиши/обясни какво има на предвид?
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Новите такси и лицензи в БФАС

Мнениеот efco » Пон Дек 29, 2008 11:32

Алекс,това е бьлгарска поговорка която казва 4е само от едно дьрво може да се направи свирка която да може да свири това е дьрвото "вьрба",и за това питам дали от такова дьрво като мен може да стане пилот? Мисля 4е ве4е 6те ме разбере6?
efco
 
Мнения: 355
Регистриран на: Пон Окт 06, 2008 16:01
Местоположение: Казанльк
Име: Стефан Драганов

Re: Новите такси и лицензи в БФАС

Мнениеот GTI-8V » Пон Дек 29, 2008 12:01

efco написа:Алекс,това е бьлгарска поговорка която казва 4е само от едно дьрво може да се направи свирка която да може да свири това е дьрвото "вьрба",и за това питам дали от такова дьрво като мен може да стане пилот? Мисля 4е ве4е 6те ме разбере6?


а да, сега разбрах смисъла. :-)
Мисла че да или сам прецени след четене на това kakvo mu e nushno na e:
(Струва се според мен)

а да, сега разбрах смисъла. :-)
Мисла че да или сам прецени след четене на това какво е нушно за завиршен пилот :roll::
(Струва се според мен)

темата е публикуван в хонда форума, добава линкове за тези които имат интерес да четат "speed secrets"

Завършения състезател
Отдавна приет факт в моторните спортове е че, на пилота му е необходимо много повече от уменията да кара бързо, за да бъде най-добър. Някои казват че винаги е било така до някаква степен, но повечето ще се съгласят че това важи дори повече в днешни дни, отколкото в миналото. Днешния завършен пилот пакет, направен от съставките показани на долната илюстрация.


Шампиона в днешни дни има показаните на илюстрацията атрибути. Но те рядко, ако не и никога няма да бъдат равни части. Някои съставки са по-важни от други, в зависимост от типа и нивото на състезание, както и специфичната ситуация или отбор, в който участвате.

Илюстрацията показва виртуално описание на работата на завършения пилот, пилот който е или ще бъде шампион и суперзвезда. Някои от отличителните черти и умения са достатъчно само описващи се, докато други изискват по-детайлно обяснение и описание. Ако не направя относително дълго обяснение на отличителна черта или умение в тази глава, това е защото влизам в детайли на друго място в тази книга, или защото вече е дискутирано в мои предишни книги.

Не всички читатели на тази книга ще бъдат заинтересовани от правенето на кариера като професионален състезател. Много шофьори искат просто да се забавляват като се състезават, и това им е хоби. Ако това описва подхода ви към спорта, може да си мислите че някои от уменията описани в тази глава няма да са ви полезни. Аз се обзалагам обаче, че с по-добро разбиране на нужните неща, тази глава ще ви помогне да бъдете по-успешен независимо от нивото на състезания, в които участвате.

Изображение

На мен явно ми липсват всички тези качества, хахаха, така че давей с пълен газ ;-))

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=19647 * Професионални техники на каране част първа
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=19586 * Професионални техники на каране част втора
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=19659 * Перфектният пилот

зажелавам за off-topic :oops: :oops: :oops:
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: БФАС-ПАК ЗАКЛА БЕДНИТЕ ОДБОРИ

Мнениеот mishoni.wrc » Пон Мар 02, 2009 13:56

многоси прав само искат а ништо недават.
mishoni.wrc
 
Мнения: 1
Регистриран на: Чет Фев 26, 2009 13:57

Предишна

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта

cron