Здравейте! Казвам се Ивайло Цонев и съм тим-мениджър на отбора на СТС Моторспорт. Искам да кажа и аз две-три думи по дискутираните теми
Най-напред за колегите журналисти... наистина не е коректно да не се споменават по-малките класове, все пак от тях тръгват бъдещите майстори (с някои изключения, де
). Доскоро на някои състезания и награди нямаше за тях, не че вече на всички има, де, но пак ситуацията се ядва в сравнение с миналата... И Сава, можеш да ме черпиш едно Шуменско (червено, като колата ти), задето в Шумен ти връчиха купа, а не някакъв пиклив медал дето да се чудиш къде точно да си го закачиш... И награждаването не беше като на партийно събрание в залата на хотела, а под финалната арка на площада. Щото на Общото събрание на федерацията г-н Савко Панайотов беше освиркан от присъстващите пилоти след моята забележка за наградите
Между другото, аз заради неотразяване на малките класове съм си имал проблеми даже и по "женска" линия... от рода на "Какво ме лъжеш, че си бил на състезание, като никъде нито ви пише, нито ви показаха..."
Второ, за клас А5... Мнозина си спомнят ситуацията от Търговище миналата година, когато подадох контестация срещу двама пилоти с ВИДИМО нередовни Лади... която пропадна само заради мое недоглеждане в правилника - бях написал и двамата на един лист... Та, който се репчи за това, че всички останали освен Полото и Шарада в класа били Лади, моля да ми каже: колко струва примерно един блок за Лада, дето да си го пилиш до пръсване, и колко за иномарка... и оттам да прави изводи до колко тези Лади са по-слаби...
А относно алкохолният бос... най-малкото заслужава уважение, затова, че участва в състезания вместо да си гледа бизнеса 24ч. И това, че резултатите му се подобряват със всяко състезание макар че едва миналата година се качи да бяга с кола с предно предаване също е за адмирация... Бюджетът на клуба ни за тази година е сигурно по-малък от този на някои клубове за едно състезание. И който си мисли, че Тодор няма амбиции, нека погледне класирането в планинския и пистовия шампионат от последните седем-осем години, че и от раликроса (който според Страшимир Димов, не е автомобилна дисциплина)... Аз лично съм виждал витрината му с трофеи - един цял шкаф от пода до тавана... сега си прави нова, че старата е препълнена
Поздрави на всички състезатели и любители и ако се видим на Узана, да се поздравим, а не да се сбием...
Nil SaTiS... nisi optimum!