Подготовка на серииен автомобил за група N

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Мнениеот RS_TURBO » Пет Юли 29, 2005 23:58

абе гледам тука и чета рядко гледам да се намесвам ама слуховете за промените на автомобили повреме или преди състезание са напълно верни, е например 2-3 дена след рали "Стари Столици" говорих с един много известен навигатор (няма да го спомена поради съображения за сигурност) та тоя пич ми разправя за едни далавери с турбините на EVO-тата които са ги правили, незнам точно не разбрах за какво става въпрос но доколкото разбрах става дума за някакъв клапан на турбото които обращали! и така с негови дума той каза "буквално тв'а ево иска да да кърти асфалт за 1 отсечка заминават комплект гуми " и мисля тва е причината ясен да стопи 10 сек на Данчони на шумен.Но въпреки това пред мене данчони сложи само отпреде нови гуми отзаде караше изтъркани и каза че колата въобще не стояла на пътя и не спирала, поне тои така каза тва е от мене сеа е ваш ред да коментирате !
No Boost, No Bottle, Just Pure THROTTLE!!!!!
Аватар
RS_TURBO
 
Мнения: 294
Регистриран на: Сря Юни 08, 2005 17:44
Местоположение: Провадия
Име: Тихомир Тенев

Мнениеот plm » Съб Юли 30, 2005 00:31

А за тези клапани-има си начин регламентиран-подава се контестация по надлежния ред.Всичко останало е заблуда.И кой е този велик навигатор,който дава такава информация ,пък не подава контестация!
Това пък кой повече си изтъркал гумите въобще не може да е някакъв аргумент.
Хайде да престанем с глупостите.
Последна промяна plm на Съб Юли 30, 2005 12:04, променена общо 1 път
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Деница » Съб Юли 30, 2005 09:21

RS_TURBO написа: едни далавери с турбините на EVO-тата които са ги правили, незнам точно не разбрах за какво става въпрос но доколкото разбрах става дума за някакъв клапан на турбото които обращали!



Е заради ей такива чули-разбрали-знаещи , форумът най- си пати...

Или разбираш и коментираш -- споделяш тук с доказателства или си мълчиш да не ставаш смешен...[/quote]
Деница
Модератор
 
Мнения: 285
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 12:42
Местоположение: София
Име: Деница Богоева

Мнениеот Markko » Нед Юли 31, 2005 07:27

Реконструктор написа:
Деница написа:
Реконструктор написа:
Айде сега, нема кво да се лъжем. ;) А ладата що па да не е за N?

За коя лада става въпрос? Тия, дето сме свикнали да ги гледаме не са за N, щото на N-ките нямаш право да пипаш бутала, клапани, пружини, глава и т.н. А от къде имаш информация, че всички в N са фалшиви? Ако Апостолов е всички....
There are loosers and winners!
Just like you and me!
Аватар
Markko
 
Мнения: 275
Регистриран на: Вто Юни 21, 2005 19:14

Мнениеот Markko » Нед Юли 31, 2005 07:29

Реконструктор написа:
Деница написа:
Реконструктор написа:Пич, това, което се опитвам да ти обясня е, че всички от група N си позволяват леки волности (стига да не се набиват на око).



Хм...няма как да говориш за 'всички'


Предполагам, отваряла си всички двигатели и знаеш, че всички валове, клапани и бутала са оригинални (например), отваряла си всички кутии и знаеш, че всичко вътре е оригинално (друг пример), маховици, съединители всичко според теб е 100% оригинално? :)

Да разбираме ли, че ти си ги отварял всичките и си установил нередности? Ставаш смешен!
There are loosers and winners!
Just like you and me!
Аватар
Markko
 
Мнения: 275
Регистриран на: Вто Юни 21, 2005 19:14

Мнениеот Trust SSC » Пон Авг 01, 2005 22:47

plm написа:Мога да ти покажа хом.фиш на ЕВО 8 и на Субару.


Ако не ти е проблем дай ги да ги видим?
Бърз, много бърз
Trust SSC
 
Мнения: 115
Регистриран на: Съб Апр 23, 2005 22:52

Мнениеот hronos » Пон Авг 01, 2005 23:18

Ако навигатора е Лазар той така си говори от личен опит но на рали нещата не са като на писта или планинско.

Марко защо Апостолов е фалшив?
Защото колата му се продава в магазина 200к.с. ли?
И е предвидена двиг.да изкара мин.250х.км. при тая мощност,затова ли е фалшив.Ти изобщо Type-R наживо виждал ли си някога?
За сравнение EVO-8 e 2.0 Turbo и серийно се продава 225 к.с. но при него двигатела е консуматив и между 80 и 100 хил.км. се подменя.
Поинтересувай се малко.
Хондата е 2.0 атмосверна като на S-2000 серийно се продава на 240 к.с. и двигателя не е консуматив.
Последна промяна hronos на Вто Авг 02, 2005 00:21, променена общо 1 път
http://www.rcmodeli.com
Радио-управляеми модели/СБА-Горубляне
Аватар
hronos
 
Мнения: 128
Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 00:23
Местоположение: София
Име: Антон Тонев

Мнениеот Реконструктор » Вто Авг 02, 2005 00:06

Markko написа:Да разбираме ли, че ти си ги отварял всичките и си установил нередности? Ставаш смешен!


Чак да съм отварял, не съм. Все пак съм прост програмист и като тръгна да пипам железа, резулатите не са блестящи.
Това с контестациите са приказки за наивници - при положение, че всички са нередовни, как очаквате някой да подаде контестация? :) Много пъти съм чувал моя човек да заплашва, че ше контестира някой конкурент, ама само с псувните си остава.... ;)
Реконструктор
 
Мнения: 29
Регистриран на: Сря Май 04, 2005 09:43

Мнениеот FX7 » Вто Авг 02, 2005 01:25

hronos написа:Ако навигатора е Лазар той така си говори от личен опит но на рали нещата не са като на писта или планинско.

Марко защо Апостолов е фалшив?
Защото колата му се продава в магазина 200к.с. ли?
И е предвидена двиг.да изкара мин.250х.км. при тая мощност,затова ли е фалшив.Ти изобщо Type-R наживо виждал ли си някога?
За сравнение EVO-8 e 2.0 Turbo и серийно се продава 225 к.с. но при него двигатела е консуматив и между 80 и 100 хил.км. се подменя.
Поинтересувай се малко.
Хондата е 2.0 атмосверна като на S-2000 серийно се продава на 240 к.с. и двигателя не е консуматив.


Почти никои нормален не е казал че Апостолов е фалшив. Даже напротив , по скоро ставаше дума за това че хомологацията на "тайпера" е спорна .....

Витек системата не е ли патентована от хонда ?
Та между другото ми е интересно има ли и какви са ако ги има други такива решенията за "променливо газоразпределение", например при
автомобилни "гиганти" като Ситроен , БМВ , (Дайхацу-не съм сигурен) и други ... ? :roll:.

А това Ево 225 коня :shock: не е ли много слабичко нещо :?:
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот hronos » Вто Авг 02, 2005 02:01

ЕВО-то не никак слабо серийно поради факта че заради принудителното пълнене на двг. е с доста висок въртящ момент и то от прилично ниско обороти е на разположение,което коренно му променя характеристиката на двг.

А относно подобни системи за променливи фази на газоразпределението опитите са много,като още 90-те год.опити правят Нисан и БМВ,като при тях се променя ъгъла на ангренажните колелета/така нар. раздвижни колелета/ посредством сложна хидравлична система която често дефектира и е трудна за поддръжка.

89г.Хонда патентоват ситема която посредством двигателното масло,освободено от клапан за няколко м/сек.упражнява аксиална сила върху разпределителните валове,който са изработени с 32 работни гърбици/16 преди вкл.на системата и 16 след вкл.на системата/
В следствие на което валовете се преместват и продължават работата си на нови гърбици с друг профил.
Реално погледнато по време на движение се сменят разпределителните валове на автомобила.И в зависимост дали се цели икономия или мощност се изработва профила на гърбицата и ЕЦУ-то на дадения двг.По този начин се постига оптимална работа на двг.във всеки оборотен диапазон и по високи максимални обороти.А сигурно на повечето ви е ясно че мощноста е функция на върт.момент умножен по оборотите на двигатела.От тук се получава и по голямата мощност за 1-ца литров обем на двиг.
Системата е създадена за F1,но през 90г.за първи път се прилага на сериен автомобил/Honda NSX/
Има си и недостатаци като ниския въртящ момент например,но двиг.така са разчетени че това почти не се усеща или се усеща в строго определени моменти.Демаража на Хонда е завидно добър.

Има доста инфо пи въпроса трябва да се поинтересуваш.
http://www.rcmodeli.com
Радио-управляеми модели/СБА-Горубляне
Аватар
hronos
 
Мнения: 128
Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 00:23
Местоположение: София
Име: Антон Тонев

Мнениеот Ferjancz » Вто Авг 02, 2005 15:47

hronos написа:Ако навигатора е Лазар той така си говори от личен опит но на рали нещата не са като на писта или планинско.

Марко защо Апостолов е фалшив?
Защото колата му се продава в магазина 200к.с. ли?
И е предвидена двиг.да изкара мин.250х.км. при тая мощност,затова ли е фалшив.Ти изобщо Type-R наживо виждал ли си някога?
За сравнение EVO-8 e 2.0 Turbo и серийно се продава 225 к.с. но при него двигатела е консуматив и между 80 и 100 хил.км. се подменя.
Поинтересувай се малко.
Хондата е 2.0 атмосверна като на S-2000 серийно се продава на 240 к.с. и двигателя не е консуматив.


само една лека поправка , мицубиши лансър ево 8 е между 271-276 конски сили :!: :!:

за справка http://modernracer.com/mitsubishilancerevo8.html
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот plm » Вто Авг 02, 2005 20:30

Trust SSC написа:
plm написа:

Мога да ти покажа хом.фиш на ЕВО 8 и на Субару.


Ако не ти е проблем дай ги да ги видим?

На Субаруто 5656 и 5676
http://store3.data.bg/plamenipet/rally/drugi/homologacia/subaru/
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот hronos » Вто Авг 02, 2005 21:32

само една лека поправка , мицубиши лансър ево 8 е между 271-276 конски сили


Объркал съм се,не съм им гледал данните в интерес на истината.
Със това Субару съм объркал нещата.
http://www.catalog.auto.ru/subaru/impreza/7551.htm
http://www.rcmodeli.com
Радио-управляеми модели/СБА-Горубляне
Аватар
hronos
 
Мнения: 128
Регистриран на: Чет Юни 23, 2005 00:23
Местоположение: София
Име: Антон Тонев

Мнениеот plm » Вто Авг 02, 2005 22:51

Нека припомня пост в тази тема:

абе гледам тука и чета рядко гледам да се намесвам ама слуховете за промените на автомобили повреме или преди състезание са напълно верни, е например 2-3 дена след рали "Стари Столици" говорих с един много известен навигатор (няма да го спомена поради съображения за сигурност) та тоя пич ми разправя за едни далавери с турбините на EVO-тата които са ги правили, незнам точно не разбрах за какво става въпрос но доколкото разбрах става дума за някакъв клапан на турбото които обращали! и така с негови дума той каза "буквално тв'а ево иска да да кърти асфалт за 1 отсечка заминават комплект гуми " и мисля тва е причината ясен да стопи 10 сек на Данчони на шумен.Но въпреки това пред мене данчони сложи само отпреде нови гуми отзаде караше изтъркани и каза че колата въобще не стояла на пътя и не спирала, поне тои така каза тва е от мене сеа е ваш ред да коментирате !

Значи ти,RS_TURBO,пускаш слух ,пращаш ни в пета глуха и изчезваш.Типично по нашенски.
И както ти се изразяваш-май сега е твой ред.
Уточни си въпроса за да ти отговорим конкретно.Като мъже-конкретно питане-конкретен отговор.
Това ми прилича на п...работа.
Сега забелязах,че си специалист по турбокомпресорите,пък нас ни питаш.
RS_TURBO TurboCharged
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот tdrome » Вто Авг 02, 2005 23:28

K_Power написа:За какви Лади си говориме бе хора. Скапана изработка, малък ресурс. А за тая Лада 1600 кубика 210 коня, не виждам нищо чудно и чудовищно. Саксото е най-голямеият кенеф от суперите и е 208 коня. А за група Н, Тошко ти го каза, не може и да си говориме за такива показатели. Това си е моя гледана точка, щом ви кефят Ладите занимавайте се, но според мен това е желание за развитие в грешна област.


По-добре състезател с лада, от колкото страничен наблюдадел :)
Аватар
tdrome
 
Мнения: 165
Регистриран на: Пон Юни 20, 2005 20:52
Местоположение: Bulgaria, Sofia
Име: Ivan Tolev

ПредишнаСледваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта

cron