|
||
RS_TURBO написа: едни далавери с турбините на EVO-тата които са ги правили, незнам точно не разбрах за какво става въпрос но доколкото разбрах става дума за някакъв клапан на турбото които обращали!
Реконструктор написа:Деница написа:Реконструктор написа:
Айде сега, нема кво да се лъжем. А ладата що па да не е за N?
Реконструктор написа:Деница написа:Реконструктор написа:Пич, това, което се опитвам да ти обясня е, че всички от група N си позволяват леки волности (стига да не се набиват на око).
Хм...няма как да говориш за 'всички'
Предполагам, отваряла си всички двигатели и знаеш, че всички валове, клапани и бутала са оригинални (например), отваряла си всички кутии и знаеш, че всичко вътре е оригинално (друг пример), маховици, съединители всичко според теб е 100% оригинално?
plm написа:Мога да ти покажа хом.фиш на ЕВО 8 и на Субару.
Markko написа:Да разбираме ли, че ти си ги отварял всичките и си установил нередности? Ставаш смешен!
hronos написа:Ако навигатора е Лазар той така си говори от личен опит но на рали нещата не са като на писта или планинско.
Марко защо Апостолов е фалшив?
Защото колата му се продава в магазина 200к.с. ли?
И е предвидена двиг.да изкара мин.250х.км. при тая мощност,затова ли е фалшив.Ти изобщо Type-R наживо виждал ли си някога?
За сравнение EVO-8 e 2.0 Turbo и серийно се продава 225 к.с. но при него двигатела е консуматив и между 80 и 100 хил.км. се подменя.
Поинтересувай се малко.
Хондата е 2.0 атмосверна като на S-2000 серийно се продава на 240 к.с. и двигателя не е консуматив.
hronos написа:Ако навигатора е Лазар той така си говори от личен опит но на рали нещата не са като на писта или планинско.
Марко защо Апостолов е фалшив?
Защото колата му се продава в магазина 200к.с. ли?
И е предвидена двиг.да изкара мин.250х.км. при тая мощност,затова ли е фалшив.Ти изобщо Type-R наживо виждал ли си някога?
За сравнение EVO-8 e 2.0 Turbo и серийно се продава 225 к.с. но при него двигатела е консуматив и между 80 и 100 хил.км. се подменя.
Поинтересувай се малко.
Хондата е 2.0 атмосверна като на S-2000 серийно се продава на 240 к.с. и двигателя не е консуматив.
plm написа:
Мога да ти покажа хом.фиш на ЕВО 8 и на Субару.
Ако не ти е проблем дай ги да ги видим?
абе гледам тука и чета рядко гледам да се намесвам ама слуховете за промените на автомобили повреме или преди състезание са напълно верни, е например 2-3 дена след рали "Стари Столици" говорих с един много известен навигатор (няма да го спомена поради съображения за сигурност) та тоя пич ми разправя за едни далавери с турбините на EVO-тата които са ги правили, незнам точно не разбрах за какво става въпрос но доколкото разбрах става дума за някакъв клапан на турбото които обращали! и така с негови дума той каза "буквално тв'а ево иска да да кърти асфалт за 1 отсечка заминават комплект гуми " и мисля тва е причината ясен да стопи 10 сек на Данчони на шумен.Но въпреки това пред мене данчони сложи само отпреде нови гуми отзаде караше изтъркани и каза че колата въобще не стояла на пътя и не спирала, поне тои така каза тва е от мене сеа е ваш ред да коментирате !
K_Power написа:За какви Лади си говориме бе хора. Скапана изработка, малък ресурс. А за тая Лада 1600 кубика 210 коня, не виждам нищо чудно и чудовищно. Саксото е най-голямеият кенеф от суперите и е 208 коня. А за група Н, Тошко ти го каза, не може и да си говориме за такива показатели. Това си е моя гледана точка, щом ви кефят Ладите занимавайте се, но според мен това е желание за развитие в грешна област.
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта