|
||
Реконструктор написа:Пич, това, което се опитвам да ти обясня е, че всички от група N си позволяват леки волности (стига да не се набиват на око).
Деница написа:Реконструктор написа:Пич, това, което се опитвам да ти обясня е, че всички от група N си позволяват леки волности (стига да не се набиват на око).
Хм...няма как да говориш за 'всички'
Реконструктор написа:Деница написа:Реконструктор написа:Пич, това, което се опитвам да ти обясня е, че всички от група N си позволяват леки волности (стига да не се набиват на око).
Хм...няма как да говориш за 'всички'
Предполагам, отваряла си всички двигатели и знаеш, че всички валове, клапани и бутала са оригинални (например), отваряла си всички кутии и знаеш, че всичко вътре е оригинално (друг пример), маховици, съединители всичко според теб е 100% оригинално?
Реконструктор написа:Е, не мога да казвам конкретни неща, както се досещаш. Просто подхождам аксиоматично - не е възможно никой да не се е изкушил да направи леки подобрения на колата си.
Реконструктор написа:Целта ми не е да обвинявам някой. Виж от къде тръгна разговора. Опитвам се да обясня, че ако тръгне да си прави кола за N групата, може да си позволи леки волности, но ладата е твърде морално остарял автомобил и дори с подобрения си остава зад борда.
Реконструктор написа:Нямам нищо против мераклиите, но това си остава гол ентусиазъм, доста безцелно занимание... А турбината си е вече грубо погазване на N регламента и няма как да мине.
Реконструктор написа:Нямам нищо против мераклиите, но това си остава гол ентусиазъм, доста безцелно занимание...
Деница написа:Айде пак неподготвен - N4 са с над 2000 кубика /т.е. може и с тубрина /
Реконструктор написа:Деница написа:Айде пак неподготвен - N4 са с над 2000 кубика /т.е. може и с тубрина /
Доколкото разбирам, група N е за серийни автомобили. Или може би има серийно лада с турбина?
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 53 госта