ФАЛШИВ е доста разтегливо понятие.Спомням си преди време нещата бяха доста зле-кубатурата на ладите си беше нещо нормално да е в повечко.Ако някой дръзнеше да подаде контестация,пилота,който трябваше да бъде отворен просто си палеше колата и дим да го няма.После дойде Камен Михайлов и тоз проблем се реши много бързичко.Да тогава можеше да се каже,че има фалшиви коли.
Сега нещата са малко по-засукани.Ето примерно Ево 9-ми как да кажеш,че пилот който кара тая кола е фалшификатор,при положение,че самата маФИА е сгрешила тотално с хомологацията на тая кола и в момента която и девятка да се отвори,все ще има нещо нередно.За други коли не се сещам......може би при Н/2-те да има някои разлики,но това лично аз го отдавам на вложени повече средства в колата,а не в някакви нерегламентирани барничкания.
В шампионатите различни от рали,нещата са малко по-зле.Едва ли има някой дето да кара с по-голяма кубатура,предполагам
,там се използват какви ли не изпълнения,но в крайна сметка става дума за коли хоби кар(в повечето случаи) и там няма реално някакви определени правила освен кубатурата.
В Шкода къп е най-зле.Бих казал,че няма читава кола там.Из цяла България знайни и незнайни "електрончици" си прилагат знанията.Майсторчета на мотори правят дупки където може,само и само да свалят някой и друг грам.Там е единствено страшно