ФАЛШИВИТЕ

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот tzankov » Нед Яну 20, 2008 11:26

всички лади вече са в хобикар така че там всичко е наред :wink:
tzankov
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пет Яну 04, 2008 12:44

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот D.Nikolov » Нед Яну 20, 2008 14:34

кво му е наред като има хора с много по голяма кубатура от регламентираната в класа си. и то неговоря за 30 50 или 60 куб.см. а примерно; за Х1-до 1400 има Лади с кубатура около 1700 което е общесвена тайна и много рядко се подават контестации защото дори и така рядко бият лидерите в класа (но пък пречат на Х2), а ако това стане както тази година примерно;ФАКТ- на Дракон 1 Ивайло Стоилов №73 беше дисквалифициран след контестация на К.Кандиларов.(и двамата в Х1) а на предното състезание писта Русе беше първи но зад него явно всички бяха "читави" А при Х2 -до 1600 някой "майстори" правят и около 1900 Освен това много хора знаят как се правят такива мотори така че сами си правете изводи.Но примерно тази година успяха да се наложат повече читавите коли и пилоти и контестации имаше много малко.
Аватар
D.Nikolov
 
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 18:21
Местоположение: Бургас
Име: ДИМИТЪР НИКОЛОВ

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот Kaluf » Нед Яну 20, 2008 19:34

Мисля, че всички правим горе - долу едни и същи мотори. М/удругото имам 2 блока 1,3 ремъчни с дебели ризи, но ще ти излязат много скъпо.
Kaluf
 
Мнения: 26
Регистриран на: Нед Мар 18, 2007 19:46

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот Mitko_Stoilov » Пон Яну 21, 2008 01:11

Kaluf написа:Мисля, че всички правим горе - долу едни и същи мотори. М/удругото имам 2 блока 1,3 ремъчни с дебели ризи, но ще ти излязат много скъпо.



Колега това за мен ли е ? :) Ако е за мен, колко ще струва? :)
Изображение
Аватар
Mitko_Stoilov
 
Мнения: 184
Регистриран на: Чет Май 04, 2006 19:59
Местоположение: Русе
Име: Митко Стоилов

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот Mitko_Stoilov » Пон Яну 21, 2008 01:15

Много е лошо, когато се говори така за всички в едно число. Всичко е регламентирано: подаваш контестация - виждаш - говориш !
Всичко друго е празни приказки. Все пак това състезание не зависи само от един мотор. Има още доста неща който допринасят за победи и загуби.
Изображение
Аватар
Mitko_Stoilov
 
Мнения: 184
Регистриран на: Чет Май 04, 2006 19:59
Местоположение: Русе
Име: Митко Стоилов

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот ibar » Вто Яну 22, 2008 07:56

аз мисля, че който кара ФАЛШИВ - лъже само себе си колко велик пилот е!
Аватар
ibar
 
Мнения: 105
Регистриран на: Нед Ное 27, 2005 12:32
Местоположение: София
Име: Илиян Бързев

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот burner » Чет Яну 24, 2008 16:24

аз мисля, че който кара ФАЛШИВ - лъже само себе си колко велик пилот е!

Много е лесно да се каже ... дефакто има голяма разлика между фалшиф и ... фалшиф
Едно е някой да се мъчи да победи като си доработва колата "маааалко" повече от разрешеното ... а съвсем друго /поне според мен/ е когато липсата на средства те кара да павиш некъв сбирщайн с подръчни средства в опит да си направиш колата мааалко по-конкуренто способна. От цялата работа не губи другия дето налива пари в колата си нито ти се заблуждаваш че си пилот ... ами просто хоум мейд колата ти дава възможност поне за малко да си в цепията и да си свериш часовника колко можеш да караш докато нети се счупи творението. Но като крайно класиране няма как да повлияеш защото и логиката казва че ако е самоделките са надеждни никой няма да си купува примерно окачване олинс ами щеше да реже стержени и да пълни амортесьорите и да кара "фалшива" кола щото я е смъкнал 2см под разрешеното.
Live On The EDGE!
Аватар
burner
 
Мнения: 38
Регистриран на: Чет Юни 15, 2006 12:13
Местоположение: Varna
Име: Стоян Добрев

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот D.Nikolov » Чет Яну 24, 2008 21:21

burner написа:
аз мисля, че който кара ФАЛШИВ - лъже само себе си колко велик пилот е!

Много е лесно да се каже ... дефакто има голяма разлика между фалшиф и ... фалшиф
Едно е някой да се мъчи да победи като си доработва колата "маааалко" повече от разрешеното ... а съвсем друго /поне според мен/ е когато липсата на средства те кара да павиш некъв сбирщайн с подръчни средства в опит да си направиш колата мааалко по-конкуренто способна. От цялата работа не губи другия дето налива пари в колата си нито ти се заблуждаваш че си пилот ... ами просто хоум мейд колата ти дава възможност поне за малко да си в цепията и да си свериш часовника колко можеш да караш докато нети се счупи творението. Но като крайно класиране няма как да повлияеш защото и логиката казва че ако е самоделките са надеждни никой няма да си купува примерно окачване олинс ами щеше да реже стержени и да пълни амортесьорите и да кара "фалшива" кола щото я е смъкнал 2см под разрешеното.


виж ся ; няма такова нещо в спорта като "фалшив" и "малко фалшив" това се нарича ИЗМАМА освен това хоби групата е толкова освободена за доработки в стил "хоум мейд",,но има само едно единствено задължение да отговаря на Кубатура!!!!!(и естесвено и по безопасност) и като искаш да си в "цепията" дори и за малко направи го както трябва(по правилата) и ако е правиш тая кола "малко фалшива" за 1/2 година ми направия "оргинале" за 1 или 2 години но като хората а ако неможеш значи неси за този СПОРТ. Все пак това е национален шампионат с точно определини правила, така че ако искаш да си свериш часовника това е начина.
Аватар
D.Nikolov
 
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 18:21
Местоположение: Бургас
Име: ДИМИТЪР НИКОЛОВ

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот GTI-8V » Чет Яну 24, 2008 23:29

D.Nikolov написа:виж ся ; няма такова нещо в спорта като "фалшив" и "малко фалшив" това се нарича ИЗМАМА освен това хоби групата е толкова освободена за доработки в стил "хоум мейд",,но има само едно единствено задължение да отговаря на Кубатура!!!!!(и естесвено и по безопасност) и като искаш да си в "цепията" дори и за малко направи го както трябва(по правилата) и ако е правиш тая кола "малко фалшива" за 1/2 година ми направия "оргинале" за 1 или 2 години но като хората а ако неможеш значи неси за този СПОРТ. Все пак това е национален шампионат с точно определини правила, така че ако искаш да си свериш часовника това е начина.


+1 от мен
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот EVOsport » Пет Яну 25, 2008 09:31

Tipsy написа:За какво почваш такава безмислена тема?

хаха
значи никъде не си ходил, дууд. :mrgreen:
а това с измамата е много вярно, на какво отгоре се трупа вискчо това незнам :/
Изображение
Изображение
EVOsport
 
Мнения: 837
Регистриран на: Чет Яну 26, 2006 10:56
Местоположение: Казанлък
Име: Любен Емануилов

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот burner » Пет Яну 25, 2008 09:52

г-н Д точка николов нали несте забравил че "този спорт" не е само "хоби групата"
Live On The EDGE!
Аватар
burner
 
Мнения: 38
Регистриран на: Чет Юни 15, 2006 12:13
Местоположение: Varna
Име: Стоян Добрев

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот D.Nikolov » Пет Яну 25, 2008 10:03

Нищо несъм забравил дадох най-очеизваждащия пример, няма какво да коментирам от там нататък, А относно ника ми "Д.Николов": :evil: дай да неса караме, "burner -горелка, ..."(него пиши с такава ирония,аз несам казал нищо за твоя) поне ми е съкращение на името ......................
Аватар
D.Nikolov
 
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 18:21
Местоположение: Бургас
Име: ДИМИТЪР НИКОЛОВ

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пет Яну 25, 2008 17:05

Абсолютно съм съгласен с Д.Николов.Нямя как да си полуфалшификатор.Не може напр. ако си откраднал 1000лв да си крадец,а ако си откраднал 500 да си полукрадец.Порочна е практиката в момента на техническите комисари да проверяват само при контестация.На времето регламента беше такъв,че задължително се отваряха първите трима от всяка група и един по осмотрение на комисарите при съмнение за редовност.Може и последния.Така 1989 на рали "Елма"-Троян отвориха първите трима и четвъртия.Комисарите се бяха усъмнили че на бързите отсечке на качване дава първи времена,а на техничните на спускане -последни.Вместо 1300 беше над 1600.Декласираха го и го наказаха за целия следващ сезон без лиценз.Сега се работи точно в обратната посока.Вместо да върнат това правило те увеличиха таксите за отваряне от 200 на 500 за агрегат и 1000лв за цял автомобил.Това говори че на организеторите хич не им пука кой е редовен и кой не.Просто гледат да си приключат по бързо състезанията и да отидат на банкета.Няма друго обяснение. Друго основание за повишаване на тези такси няма щото те не остават за организатора.С повишаването се цели по малко хора да подават контестации.Нали се сещате че щом едвам сте събрали 200лв да покарате някое състезание едва ли в другия джоб имате още 1000 за контестации.А иначе Митко Стоянов е прав че и преди е имало фалшификатори които са ставали и шампиони.Но лошото е че сега почти всеки който прохожда в спорта първо пита как да си изфалшифицира колата още преди да е взел лиценз.Заключенията обаче че всички били фалшиви са много погрешни.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот tzankov » Пет Яну 25, 2008 17:59

MIROSLAV MARINOV написа:Абсолютно съм съгласен с Д.Николов.Нямя как да си полуфалшификатор.Не може напр. ако си откраднал 1000лв да си крадец,а ако си откраднал 500 да си полукрадец.Порочна е практиката в момента на техническите комисари да проверяват само при контестация.На времето регламента беше такъв,че задължително се отваряха първите трима от всяка група и един по осмотрение на комисарите при съмнение за редовност.Може и последния.Така 1989 на рали "Елма"-Троян отвориха първите трима и четвъртия.Комисарите се бяха усъмнили че на бързите отсечке на качване дава първи времена,а на техничните на спускане -последни.Вместо 1300 беше над 1600.Декласираха го и го наказаха за целия следващ сезон без лиценз.Сега се работи точно в обратната посока.Вместо да върнат това правило те увеличиха таксите за отваряне от 200 на 500 за агрегат и 1000лв за цял автомобил.Това говори че на организеторите хич не им пука кой е редовен и кой не.Просто гледат да си приключат по бързо състезанията и да отидат на банкета.Няма друго обяснение. Друго основание за повишаване на тези такси няма щото те не остават за организатора.С повишаването се цели по малко хора да подават контестации.Нали се сещате че щом едвам сте събрали 200лв да покарате някое състезание едва ли в другия джоб имате още 1000 за контестации.А иначе Митко Стоянов е прав че и преди е имало фалшификатори които са ставали и шампиони.Но лошото е че сега почти всеки който прохожда в спорта първо пита как да си изфалшифицира колата още преди да е взел лиценз.Заключенията обаче че всички били фалшиви са много погрешни.

изключително компетентно и обосновано мнение по темата.поздравявам те!
tzankov
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пет Яну 04, 2008 12:44

Re: ФАЛШИВИТЕ

Мнениеот ibar » Пон Яну 28, 2008 08:49

[quote="tzankov"][quote="MIROSLAV MARINOV"]Абсолютно съм съгласен с Д.Николов.Нямя как да си полуфалшификатор.Не може напр. ако си откраднал 1000лв да си крадец,а ако си откраднал 500 да си полукрадец.Порочна е практиката в момента на техническите комисари да проверяват само при контестация.На времето регламента беше такъв,че задължително се отваряха първите трима от всяка група и един по осмотрение на комисарите при съмнение за редовност.Може и последния.Така 1989 на рали "Елма"-Троян отвориха първите трима и четвъртия.Комисарите се бяха усъмнили че на бързите отсечке на качване дава първи времена,а на техничните на спускане -последни.Вместо 1300 беше над 1600.Декласираха го и го наказаха за целия следващ сезон без лиценз.Сега се работи точно в обратната посока.Вместо да върнат това правило те увеличиха таксите за отваряне от 200 на 500 за агрегат и 1000лв за цял автомобил.Това говори че на организеторите хич не им пука кой е редовен и кой не.Просто гледат да си приключат по бързо състезанията и да отидат на банкета.Няма друго обяснение. Друго основание за повишаване на тези такси няма щото те не остават за организатора.С повишаването се цели по малко хора да подават контестации.Нали се сещате че щом едвам сте събрали 200лв да покарате някое състезание едва ли в другия джоб имате още 1000 за контестации.А иначе Митко Стоянов е прав че и преди е имало фалшификатори които са ставали и шампиони.Но лошото е че сега почти всеки който прохожда в спорта първо пита как да си изфалшифицира колата още преди да е взел лиценз.Заключенията обаче че всички били фалшиви са много погрешни.[/quote]
изключително компетентно и обосновано мнение по темата.поздравявам те![/quote]

Мирослав Маринов няма НЕОБОСНОВАНО мнение в този форум!
не говори празни приказки!
Аватар
ibar
 
Мнения: 105
Регистриран на: Нед Ное 27, 2005 12:32
Местоположение: София
Име: Илиян Бързев

ПредишнаСледваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта

cron