|
||
Благодаря ти, точно заради Данчо изхвърлих роубара С него сме доста често заедно, лошото е, че в момента няма къде да се мине в сервиза му, та само му крада от тръбите Сам ще се оправям, под негов контрол разбира сеceco_rs написа:Най-лесно след като си от София , върви при Данчо (бояджията със Саксото) и той ще ти ги направи на добра цена и качествено...
А за написаното съм абсолютно сигурен , никога не съм имал проблем със комисарите ! Ако искаш пиши на ЛС
Здравейте и благодаря за съветите....Знам ,че е безумие и съм на същото мнение, че ще имам Х-ове навсякъде, ще се заварява и отгоре, нали с огледала гледали.........Макар, че ето тука си залагам главата, че кола за 200000паунда от маутунмоторспорт гр.А излиза с роубар, недозаварен от горе, просто е заваряван на място и докъдето е стигал заварчикът, така че и това е пълна глупост........,но ще стане.MIROSLAV MARINOV написа:......................................!
Чул те господ Иначе това е старият проубар на снимките, вече е история Разпънка си има между камбаните, просто на едната снимка е свалена Но и новият ще бъде изпълнен така отзад, просто ми харесва като модел колата вече е бяла отвътре, като направя кейджа ще снимам зимната картина от вътре ще спазя основните правила, но има някои безумни, които ще игнорирам, пък да става каквото ще, говоря за втората опора при предната колонка, която, ако я поставя няма влизане в колатаceco_rs написа:Любо , смятам че ролбара ти се е получил мн добър и няма да имаш проблеми. Ако искаш може да сложиш една разпорка между камбаните само ( за укрепането им) по добре се кара . А по принцип повече проблеми има само за ралитата , за нашия шампионат е по-лесно ...
.
Любо Мечков написа:...Все пак, лека полека излизат алтернативи...
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 69 госта