|
||
Здравей Алекс Значи много добре си направил, така трябва да е и аз бих направил така, но аз нарязах именно СпаркоGTI-8V написа:Имам същия проблем с rollcage, реших че е най добре да не рискувам и си поричах raollcage на Sparco, випреки малко по скипо излиса поне ще съм спокойн (надявам се де).
Иначе абсолютно сам загласен с първото мнение, чувек не снае какво да прави, направо ушаз .....
Да, и аз виждам само хикса, или диагонала на тавана по схемите, аз имам кутийки, както споменах по-горе роубарът беше Спарко и доста читаво изпълнен Ще се слагат хиксове на всякъде, видяло се е, ако трябва и на пода..........не ме мързи, нито пък имам проблем от финансово естество, просто се позачетох в прословутото приложение Ж и не открих почти нищо. За господа господите е ясно, че са много на "ТИ" с материята, но както написа от тях зависи дали ще бъда допуснат.Най-малко искам да ми забрани някой възрастен чичо да карам.....,който просто мястото му не е там, където работи , но съдбаЩ.Тодоров написа:На тавана е задължително да има Х или V.Другото нещо за което се заяждат здраво е ,че роубар-а трябва да стъпва на "кутийки" ,а не да е захванат направо за дюшемето.На базата на какви документи искат тези неща - не знам.По прегледите има доста хора ,които са много далече от спорта.Но за сметка на това започват да изнасят лекций по механика и съпротивление на материалите.Моето мнение е ,че трябва да се изпълнят горните работи,защото колкото и да нямат понятие тези хора,могат да не ви допуснат до състезание
Благодаря много, това ще ми свърши работа Относно стари роубар, да, може би е нещо подобно на ОМП-то Вече е на вторичниAstra_26 написа:http://www.bfas-bg.org/documents/sredstva_za_bezopastnost-predpazni_kletki.doc
Чертежите са в приложение "J" article 253 http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... penelement
http://www.bfas-bg.org/documents/PREDPAZNI_KLETKI.zip
http://www.ompracing.it/pdf/en/rollbar.pdf
Ролбара ти най-вероятно е бил АВ/106/68А с Cr-Mo тръби на 39,5mm. Това е препоръчителната схема за Cosworth-a, не че е задължителна. Това е само техническото решението на OMР. Записано е 50х2 за средната П рамка, а останалите може да са и 45х2,5. (50х2 са с около 400 gr на метър по-леки )Това е за стоманени безшевни тръби. Хром-молибденовите ролбари са фабрични и притежават сертификат от FIA, затова размерите им не се регламентират, а са въпрос на конструкторско решение.
Eеебати как можа, някоя Фордела щеше да му се радваЛюбо Мечков написа: Относно стари роубар, да, може би е нещо подобно на ОМП-то Вече е на вторични
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 59 госта