Най-атрактивния пилот

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Най-атрактивния пилот

Мнениеот Markko » Вто Юни 21, 2005 19:32

Мисля, че би било интересно за всички да се опитаме да определим най-атрактивния пилот, като не само посочваме произволно име, а и го подкрепяме с факти и впечатления.
Аватар
Markko
 
Мнения: 275
Регистриран на: Вто Юни 21, 2005 19:14

Мнениеот MARVI » Вто Юни 21, 2005 19:34

Само на Стари Столици или изобщо?
Винаги вярвам в мечтите си!
Always believe in my dreams!
Аватар
MARVI
 
Мнения: 1007
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 07:26
Местоположение: Worcester
Име: Марио Попов

Мнениеот Markko » Вто Юни 21, 2005 19:37

Смятам, че ще сме по-обективни, ако пишем за всички състезания, които мигаха досега.
Аватар
Markko
 
Мнения: 275
Регистриран на: Вто Юни 21, 2005 19:14

Мнениеот Ferjancz » Вто Юни 21, 2005 21:23

Иван Иванов ( Жико ) е него съм го признал :))))) миналата година на Севлиево , след като Цачев го блъсна и той остана само с една гума отзад, но газ не се връщаше. по хората стоящи на моста , няма такива чимове дет летяха нгоре :) на баховица в най голямата кал " кой ще пробва пистата Жико пръв :) и пак с много газ, а пък не дай си боже да го ядосат нещо , те тогава за кво лъзгане си говорим:))) и кво зверско каране :) и на всяко състезание публиката винаги му се е радвала:)
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот Revell » Вто Юни 21, 2005 23:50

защо повечето фенове снижават рали - спорта до влизане в завой с вратите, поднасяния, ръчни и тем подобни. по наблюдения и опит мога да кажа че траекторията е най - важна! едно суркане може да те забави адски когато се гонят малки разлики. пък да не говорим как могат да те изхвърлят от траекторията и не дай си биже в храстите
Anyting Is Possible
Аватар
Revell
 
Мнения: 93
Регистриран на: Пон Юни 20, 2005 22:08
Местоположение: Varna

Мнениеот Markko » Сря Юни 22, 2005 09:33

Никои не снижава рали спорта до суркане! Пързалянето е най-бързия и най-атрактивен начин за преминаване по определен тип завои, стига да бъде изпълнено без грешка. "Суркане" аз казвам на безсмисленото опъване на ръчни и люлеене на колата тогава, когато тя няма необходимата скорост. Пързалянето носи печалба, когато се влезе в даден завой със скорост, при която при нормално движение автомобила би изхвърчал от пътя.
Затова смятам, че пързалянето не е никак излишно, стига човек да знае как да го прави, а също и да е достигнал до определено ниво на мяйсторство. Останалото са просто оправдания на тези, които не го могат и не им се полагат усилия за да го научат. Пързалянето е най-характерната черта на рали спорта, което е и причината всички да го обичаме толкова много. Няма да повярвам ако някой ми каже, че си е хвърлял шапката, когато научи по телефона, че някой е спечелил дадена отсечка, а е гледал унило, когато друг изрисува 20-ина метра точно пред носа му.
Аватар
Markko
 
Мнения: 275
Регистриран на: Вто Юни 21, 2005 19:14

Мнениеот Гост » Сря Юни 22, 2005 10:03

Revell написа:защо повечето фенове снижават рали - спорта до влизане в завой с вратите, поднасяния, ръчни и тем подобни. по наблюдения и опит мога да кажа че траекторията е най - важна! едно суркане може да те забави адски когато се гонят малки разлики. пък да не говорим как могат да те изхвърлят от траекторията и не дай си биже в храстите

Добре,това ни е ясно,ама нали и ние трябва да видим нещо,не бием по 500км. да гледаме траектории ...Пример от Шумен-Танев страшни влизания,Павел Славов(червената Самара) ами всички него чакахме,нали!Турал Метков също.
Гост
 

Мнениеот Markko » Сря Юни 22, 2005 10:18

Павел Славов наистина здраво се беше хванал за ръчната.
Аватар
Markko
 
Мнения: 275
Регистриран на: Вто Юни 21, 2005 19:14

Мнениеот Ferjancz » Сря Юни 22, 2005 10:42

Revell написа:защо повечето фенове снижават рали - спорта до влизане в завой с вратите, поднасяния, ръчни и тем подобни. по наблюдения и опит мога да кажа че траекторията е най - важна! едно суркане може да те забави адски когато се гонят малки разлики. пък да не говорим как могат да те изхвърлят от траекторията и не дай си биже в храстите


не снижаваме рали спорта до там , ама ако не си забелязал темата е за най-атрактивен пилот. чистото каране за постигане на добро време не е чак до там атрактивно. обаче изпълнение като на Джиджи Гали , да подкара мицубишито 15 метра преди завоя напред с вратите си меко казано атрактивно . даи си мейла и ще ти пратя клипчето да видиш за какво иде реч!

друг пример е Илия Царски , не че съм му фен , даже напротив , ама хората му се радват като преплъзне ланчата в някой обратен или 90 градусов завой ! и това е атракция ! както са атракция, вече така нашумялите, състезания по дрифт. там пък се кара само и единствено напред с вратите! пък и да ти кажа всичко си зависи от завоя, който идва. обратен завой ама дълъг не е много удачно да се "лъзне" , ама обратен много затворен , почти на "1" е по-изгодно да преплъзнеш. и такива ти ми работи my freind!!!!!
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот стани » Сря Юни 22, 2005 18:24

Че той Павел Славов винаги се кара много атрактивно.
стани
 

Мнениеот beta_racing » Сря Юни 22, 2005 20:03

Ferjancz написа:изпълнение като на Джиджи Гали , да подкара мицубишито 15 метра преди завоя напред с вратите си меко казано атрактивно . даи си мейла и ще ти пратя клипчето да видиш за какво иде реч!


Само да добавя, че там Гали нямаше спирачки и за това го направи този "експеримент" :D :wink:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Мнениеот yozo » Сря Юни 22, 2005 21:54

не знам но за мене Илия Царски с Форда си беше наи-интересен. :lol:
yozo
 

Мнениеот tdrome » Сря Юни 22, 2005 22:29

Незнам за атрактивност, но мога да ви покажа завой взет по учебник, на един рали пилот който много уважам и съм му фен.

Филмчето е BG Rally Sport и тайм кода е 00:03:05 - 00:03:08.
8)
Аватар
tdrome
 
Мнения: 165
Регистриран на: Пон Юни 20, 2005 20:52
Местоположение: Bulgaria, Sofia
Име: Ivan Tolev

Мнениеот plm » Сря Юни 22, 2005 22:31

Затрудняваш ме така.Кажи за кой става въпрос.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Kirchev » Сря Юни 22, 2005 22:32

хей Ferjancz, beta_racing много се извинявам, че не знам кой е Джиджи Гали, но от това, за което пишете ми стана много интересно и се интересувам може ли да ми кажете от къде мога да намеря нещо за него(снимки, някой клип)?
0889556111-Милчо

Стрелката на оборотомера може да сочи към цифри, но всъщност изразява нашето съкровено желание
Аватар
Kirchev
 
Мнения: 34
Регистриран на: Пон Юни 06, 2005 11:21
Местоположение: Шумен
Име: Милчо Кирчев

Следваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 52 госта

cron