Казусът ФИАТ Пунто Кит Кар

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Мнениеот p.iliev » Чет Май 17, 2007 16:18

za6to nikoi ne podade kontestatsia za droselite na 4exa na rally bulgaria
p.iliev
 
Мнения: 14
Регистриран на: Пон Юли 24, 2006 14:41
Местоположение: shumen
Име: petar iliev

Мнениеот Rally Fan » Чет Май 17, 2007 16:19

p.iliev написа:za6to nikoi ne podade kontestatsia za droselite na 4exa na rally bulgaria

Защото колата му е редовна по хомологационен фиш!
Изображение

If you doubt - Flat Out !!!
Colin McRae
Аватар
Rally Fan
 
Мнения: 1297
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:26
Местоположение: Дясната Седалка
Име: Chavdar Sabev

Мнениеот 3dfx » Чет Май 17, 2007 16:23

Вижте фиша на Punto-то:
Прикачени файлове
1.jpg
1.jpg (51.1 KiB) Прегледано 11923 пъти
2.jpg
2.jpg (43.25 KiB) Прегледано 11923 пъти
Аватар
3dfx
 
Мнения: 98
Регистриран на: Съб Юли 30, 2005 17:58
Местоположение: Пловдив
Име: Слав Ландов

Мнениеот black_frost » Чет Май 17, 2007 16:40

[quote="3dfx"]Вижте фиша на Punto-то:[/quote]


Здравейте.Искам за пореден път да обясня,че хомологационен фиш се прави съгласно приложение "ЖИ"
Състезателен автомобил се подготвя съгласно последните изменения на хомологационен фиш.
Лично съм виждал хомологационния фиш на това "PUNTO" и според изменение на фиша,автомобила е хомологиран с един дросел.А това,че някой е представил непълен фиш си е негов проблем.И единствения ви аргумент е защо били пуснали чеха на "Рали България".Дайте да чуем и друг аргумент.След като има хомологационен фиш седнете и го разгледайте внимателно и тогава ще говорим пак.А колкото до талантливия пилот Стайков- талантлив е ,но защо не ни покаже таланта си по честен начин???

поздрави:black_frost
black_frost
 
Мнения: 31
Регистриран на: Чет Апр 05, 2007 22:49
Местоположение: София

Мнениеот Loeb » Чет Май 17, 2007 16:52

black_frost

Ти си някой от федерацията под прикритие, винаги когато почне да се говори срещу нея ти се намесваш.

Стайков си показа таланта по честен начин и известни специалисти го признаха.
Аватар
Loeb
 
Мнения: 399
Регистриран на: Чет Май 25, 2006 16:30
Местоположение: Варна
Име: Тодор Генков

Мнениеот P.Solberg » Чет Май 17, 2007 16:55

В такъв случай били ни показъл, къде в приложение ЖИ е забранено ФИАТ Пунто Кит Кар да е с 4-дросела? Стайков никого не мами, защото никъде не е бил фалшив. Ако колата му беше нередовна да не беше допускан до старт в планинско "Търговище"? Ако колата му беше нередовна, защо никой не подаде контестация срещу него? Това, че много хора се опитват да замажат ситуацията не означава, че положението е такова. По света хората си карат с Кит Карите и никой не им прави проблеми. Жалко, че пак в България правилата се правят според това на когото му е нужно да са такива.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Мнениеот golf_1 » Чет Май 17, 2007 18:10

black frost мисля че СТАЙКОВ миналата година показа за таланта си човека в Н3,сега на Търговиште пак размаза доста по големи мотори от неговия.......Незнам как така според теб човека е нечестен......Тва че колата му е силна и пречи на някои е друг проблем....
Аватар
golf_1
 
Мнения: 978
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 13:45
Местоположение: варна
Име: Тихомир Петров Димитров

Мнениеот Marin » Чет Май 17, 2007 18:44

Пичове маи не сте мн запознати с хумологационния фиш на П. Стайков на неговия фиш доколкото разбрах пише че е 2001 а не 1997 за 4 години излязаха бая версии на пунто С1600 такаче федерацията си е права до някаде защото това Пунто трябва да е с е дросел а то е с 4 или на всеки цилиндър има дрисел който подава въздух и мн ясно че ДВГ който е 2001 и е с 4 дросела от модел 1997 е мн по мощен от стандартния мотор. Лично мене ме кефи стилът на пилотиране на Стайков и се получи мн кофти за него като хвърли толкова пари на вятъра за това вече доста нашумяли Пунто дори извън България.
Дано Пламен да спечели титлата в Н3 с Фиестата а Пунтото ще го гледаме само на Планинско и така като гледам сяка6 няма да има мн кокуренти за 1 му място :) :)
lancer EVO VII
Изображение
Аватар
Marin
 
Мнения: 181
Регистриран на: Чет Мар 09, 2006 17:06
Местоположение: Шумен
Име: M.Ivanov

Мнениеот P.Solberg » Чет Май 17, 2007 18:48

Аз едно не мога да разбера, защо постоянно се визира Супер 1600, като колата е Кит Кар.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Мнениеот Loeb » Чет Май 17, 2007 19:48

Защото повечето си пишат без да знаят за какво става на въпрос.
Аватар
Loeb
 
Мнения: 399
Регистриран на: Чет Май 25, 2006 16:30
Местоположение: Варна
Име: Тодор Генков

Мнениеот plm » Чет Май 17, 2007 21:25

damon написа:Ето и извадката от правилника на Европейския рали шампионат и купите.... Според правилника ако Пунтото е Киткар с валидна хомологация би трябвало да може да се състезава ако теглото е съобразено с приложение Ж, също както кара и Тлустяк:

2. ELIGIBLE CARS

European Rally Championship events are reserved for Group N cars, cars of Group A of which the corrected cylinder capacity does not exceed 2000 cc, Super 1600 cars and Super 2000 cars.

Group A cars with a corrected cylinder capacity of less than 2000 cc, on condition that the homologation is accepted by the FIA as eligible for this championship.

Cars homologated as Kit cars, where the capacity is greater than 1600 cc, are not accepted. Cars homologated as Kit cars, where the capacity is between 1400 and 1600 cc, may be accepted if they also comply with Article 255-6.2 “Weight” of Appendix J.

Two-wheel drive cars equipped with a supercharged diesel engine with a nominal cylinder capacity of less than 2000 cc are accepted in Groups A and N. For S1600 homologated cars, it will be possible to use lapsed errata without any penalty.

World Rally Cars are not authorised.


Съвсем друг е въпроса, че дори и да не отговаря на изискванията за Европейския шампионат и купи не виждам проблема да го допускат до състезание само за нашия шампионат...

Хомологацията на Фиат Пунто /А5609/ е валидна до 2012.
http://www.fia.com/resources/documents/ ... ountry.pdf
И много точно си посочил поредния документ на ФИА с ограниченията за VK - тегло. Други ограничения мяма да намериш никъде.
А Тлустяк ще дойде на Боровец със Саксото Кит Кар.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот plm » Чет Май 17, 2007 21:38

Marin написа:Пичове маи не сте мн запознати с хумологационния фиш на П. Стайков на неговия фиш доколкото разбрах пише че е 2001 а не 1997 ...

Хомологационен фиш А5609 е един и може да направиш справка на
http://www.fia.com/resources/documents/ ... ountry.pdf
Няма 97 , няма 99 година. Той важи до 2012 г. с всичките /46/ допълнения.
Може да си го купиш за около 100 лева
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот brt_rally » Чет Май 17, 2007 23:37

според всичко,изписано по тази тема,това в което аз мисля че се състои проблема е,че не е проблем да се кара това Пунто в неговия вариант на КИТ КАР стига обема на неговия вдигател да не е повече от 1600с.с и да отговаря на теглото на С1600...а до колкото съм запознат ПУНТОТО на Стайков е с мотор 1800с.с ........поправете ме ако греша..........иначе е ясно Федерация НЯМА всеки от т.н "ръководители" си прави каквото си поиска и по един друг трети или десети начин се стреми да елиминира неудобните за Федерацията пилоти,а иначе за таланта на Стайков,....ами то е видно........кара си момчето и то много стабилно .......... :lol:
Racing for Bulgaria
brt_rally
 
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Сеп 05, 2005 20:52
Име: Георги Пепелджиев

Мнениеот BradurS » Пет Май 18, 2007 10:02

Мисля че основната причина Стайков да не кара с 1 дросел + еърбокс е че самото му набавяне е много скъпо пък и трудно.
Пък и вече свърши...няма смисал да коментираме повече по тази тема. Федерацията му забрани да кара гр. А в този вид. Нека да се пише "Х" - пак ще ги убие с бой :)
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот Niki Cvetkov » Пет Май 18, 2007 10:04

А Аз доколкото съм запознат никой с мотор 1800 см няма дори да се пробва да кара в А6(клас до 1600),тъй че само хомологацията е направена на базатана на 1800 предполагам..........надявам се да не греша :roll:
The main changes are as follows: engine capacity is reduced to 1579 cc (the Punto HGT is fitted with a 1.8 16v). This was achieved by altering stroke through the addition of a new, lighter camshaft. New racing pistons and connecting rods have also been added. The flywheel is also lighter, the exhaust manifold is new and the intake manifold is single-intake type. The power unit develops a mighty 215 bhp at 9000 rpm.
The integrated ignition and injection system is made by Magneti Marelli. The transmission consists of a single-plate, metal-ceramic clutch, a 6-speed gearbox (plus reverse) with front engagement and sequential control, and a self-locking, segmented differential.


За повече инфо на http://www.puntopower.com/rally.html#hgt_groupa
MC1 100 KL2 100 KR2 200 SQL 100 KR4 50Y!->R2+ (D/C!) 100 +SQR 400 F->CR->KL4 100 MC2

THЕ NORMAL DON'T SURVIVE
Аватар
Niki Cvetkov
 
Мнения: 475
Регистриран на: Нед Авг 27, 2006 14:41
Местоположение: София/Плевен/
Име: Николай Цветков

ПредишнаСледваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта