|
||
plm написа:Ахаааа...
Най- после се осъзнаха какво е Х.
Група H е ... исторически автомобили /от histori/. Това объркване си мисля, че е резултат от някогашни грешни разбирания.
Но, от 92-93 у нас има хоби. Даже в тези години елитни пилоти с новохомологирани коли караха в Х. Елементарно е- пишеха се там, защото конкуренцията беше много слаба. Но, потребителите се нагаждат според регламентите. Като им се позволява ще се заявят там.
Крайно време беше, да се регламентира правилно група Х.
MIROSLAV MARINOV написа:.Щом като в тази група могат да участват ВСЯКАКВИ свободно модифицирани автомобили какъв е проблема да стартират и хомологирани.ВСЯКАКВИ е цялото,а ХОМОЛОГИРАНИ е част от цялото,няма как да бъде изключено.
MIROSLAV MARINOV написа:Не виждам и коментар по другия казус,когато изтече хомологацията но важат допълнителните 4 години.Тогава един пилот ще може в продължение на 4 години да участва ту в гр А ту в хобикар.И тези случаи ще са мнага павече отколкото тези в които един автомобил с валидна хомологация ще кара в хобикар.
MIROSLAV MARINOV написа:Ами нали през цялото време точно това искам да кажа.Че трябва да има точни и категорични регламенти и тогава няма да има недоволни.А тези неща които казва Пламен ги знам защото тогава карах при Чубриков.Точно затова го купиха ескорта,за да се борят за титлата.И сега всеки купува конкурентна кола за да се бори за дадена титла.Какво лошо има в това.БМВ-то което караха преди това беше гр А но не беше подходящо за нашите планински трасета нито като окачване нито като предавки.Когато взеха косуърта,който беше гр N, Пламен Чубриков с него правеше по добри времена от БМВ-то на едно и също трасе.
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта