Да шофираш...Но да пилотираш!!!
До тези, които се интересуват от обучението, което предлага „Школата за автомобилни пилоти, навигатори и спортно управление на автомобила – Павел Жеков”
Школата обучава по френска методика, която е разработвана и усъвършенствана във Франция в продължение на 30 години. Методиката на обучение е еднаква с обучението, което бихте получили в подобните школи в Италия, Франция, Англия, Финландия, Германия и други европейски държави. В Европа няма пилот, който да стартира на състезание без да е завършил школа за пилоти и това обяснява тяхното добро владеене на автомобила. Това е една наука, която изучава физическите закони при пилотирането на автомобила за да се използват от пилота в зависимост от неговата воля. При обучението се изхвърлят всички грешно заучени навици и чрез методичните специални упражнения се залагат нови правилни рефлекси.
Трябва да се знае, че в обучението се получава т.нар. „таблица на умножението” след научаването на която подчиняването на автомобила напълно на своята воля.
Методиката преподава перфектното владеене на автомобила с предно, задно и четири движещи колела на всякакъв вид настилки.
След завършване на курса на обучение рефлексите и движенията продължават да се усъвършенстват на база на наученото като автомобила е напълно под контрола на пилота.
Разликата между шофиране и пилотиране и огромна. В първия случай шофьора е под контрол на автомобила в резултат на което е напълно безпомощен, попадайки в евентуална опасност. Във втория случай автомобила е изцяло подчинен на пилота и независимо от мощността му единствено и само волята на този който го управлява. В този случай един автомобил от 400 к.с. може да бъде една забавна играчка за пилота.
Обучението в школата включва:
1. Позиция на тялото
2. Работа на ръцете с волана (Попитайте знае ли някой от пилотите , който не е завършил школата за какво служи белега на волана и как се нарича)
3. Работа на краката с педалите
4. Работа с педала на газта
5. Позициониране
6. Работа с лоста за скоростите
7. Работа на левия крак със спирачките
8. Сувираж на автомобилите с предно и задно предаване
9. Сюрвираж на автомобилите с предно и задно предаване
10. Кои автомобили са сувиражни
11. Кои автомобили са сюрвиражни
12. Сувираж и сюрвираж при автомобилите с четири движещи колела
13. Преместване масата на автомобилите при пилотиране на предно, задно и четири движещи колела
14. Увеличаване и намаляване сцеплението на автомобилите с предно, задно и четири движещи колела
15. Преместване сцеплението на преден и заден мост и четири движещи колела
16. Подготовка на пилота за участие в състезание. Картиране на трасето по сложност (само за завършилите курса за пилоти)
Всеки завършил „Школата за пилоти, навигатори и спортно управление на автомобили – Павел Жеков” спестява първите 5 години на лутане и участие в състезания импровизирано на принципа „проби-грешки”, което води до унищожаване на материална база и загуба на средства и здраве. За съжаление това е рисковата действителност на всеки самоук пилот.
За сведение на всички желаещи през зимния период всяка неделя на трасето на школата се провеждат безплатни консултации за всеки желаещ да повиши своята квалификация.
Препоръчваме на тези, които се интересуват за нивото и качеството на обучение да посетят сайта на школата
http://www.jrs.dir.bg в раздел „Публикации” и да прочетат мненията на тези, които са посетили школата и са завършили успешно, получавайки диплом.
Напомняме, че тази зима школата организира лагер-сбор, където участието и консултациите са напълно безплатни.
http://www.jrs.dir.bg/_wm/news/news.php ... 1d5843b718
Спортни поздрави