Да шофираш...Но да пилотираш!!!

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Да шофираш...Но да пилотираш!!!

Мнениеот школата » Чет Дек 28, 2006 23:53

Да шофираш...Но да пилотираш!!!

До тези, които се интересуват от обучението, което предлага „Школата за автомобилни пилоти, навигатори и спортно управление на автомобила – Павел Жеков”

Школата обучава по френска методика, която е разработвана и усъвършенствана във Франция в продължение на 30 години. Методиката на обучение е еднаква с обучението, което бихте получили в подобните школи в Италия, Франция, Англия, Финландия, Германия и други европейски държави. В Европа няма пилот, който да стартира на състезание без да е завършил школа за пилоти и това обяснява тяхното добро владеене на автомобила. Това е една наука, която изучава физическите закони при пилотирането на автомобила за да се използват от пилота в зависимост от неговата воля. При обучението се изхвърлят всички грешно заучени навици и чрез методичните специални упражнения се залагат нови правилни рефлекси.
Трябва да се знае, че в обучението се получава т.нар. „таблица на умножението” след научаването на която подчиняването на автомобила напълно на своята воля.
Методиката преподава перфектното владеене на автомобила с предно, задно и четири движещи колела на всякакъв вид настилки.
След завършване на курса на обучение рефлексите и движенията продължават да се усъвършенстват на база на наученото като автомобила е напълно под контрола на пилота.
Разликата между шофиране и пилотиране и огромна. В първия случай шофьора е под контрол на автомобила в резултат на което е напълно безпомощен, попадайки в евентуална опасност. Във втория случай автомобила е изцяло подчинен на пилота и независимо от мощността му единствено и само волята на този който го управлява. В този случай един автомобил от 400 к.с. може да бъде една забавна играчка за пилота.

Обучението в школата включва:
1. Позиция на тялото
2. Работа на ръцете с волана (Попитайте знае ли някой от пилотите , който не е завършил школата за какво служи белега на волана и как се нарича)
3. Работа на краката с педалите
4. Работа с педала на газта
5. Позициониране
6. Работа с лоста за скоростите
7. Работа на левия крак със спирачките
8. Сувираж на автомобилите с предно и задно предаване
9. Сюрвираж на автомобилите с предно и задно предаване
10. Кои автомобили са сувиражни
11. Кои автомобили са сюрвиражни
12. Сувираж и сюрвираж при автомобилите с четири движещи колела
13. Преместване масата на автомобилите при пилотиране на предно, задно и четири движещи колела
14. Увеличаване и намаляване сцеплението на автомобилите с предно, задно и четири движещи колела
15. Преместване сцеплението на преден и заден мост и четири движещи колела
16. Подготовка на пилота за участие в състезание. Картиране на трасето по сложност (само за завършилите курса за пилоти)

Всеки завършил „Школата за пилоти, навигатори и спортно управление на автомобили – Павел Жеков” спестява първите 5 години на лутане и участие в състезания импровизирано на принципа „проби-грешки”, което води до унищожаване на материална база и загуба на средства и здраве. За съжаление това е рисковата действителност на всеки самоук пилот.
За сведение на всички желаещи през зимния период всяка неделя на трасето на школата се провеждат безплатни консултации за всеки желаещ да повиши своята квалификация.
Препоръчваме на тези, които се интересуват за нивото и качеството на обучение да посетят сайта на школата http://www.jrs.dir.bg в раздел „Публикации” и да прочетат мненията на тези, които са посетили школата и са завършили успешно, получавайки диплом.

Напомняме, че тази зима школата организира лагер-сбор, където участието и консултациите са напълно безплатни.
http://www.jrs.dir.bg/_wm/news/news.php ... 1d5843b718



Спортни поздрави
Аватар
школата
 
Мнения: 171
Регистриран на: Сря Май 10, 2006 12:55
Местоположение: СОФИЯ
Име: RALLY SCHOOL PAVEL JEKOV

Re: Да шофираш...Но да пилотираш!!!

Мнениеот Frysco » Пет Дек 29, 2006 11:01

школата написа:2. Работа на ръцете с волана (Попитайте знае ли някой от пилотите , който не е завършил школата за какво служи белега на волана и как се нарича)


Без да се опитвам да се изтъкна... питах един добър приятел-пилот, той ми обясни, че въпросния белег е като стрелката на часовника, като тя се движи от дванадесет до шест и в двете посоки.Разделянето и е от едно до шест, като шест означава че сочи право надолу към краката.Целта е разделянато на видовете завои и когато навигатора каже ляв шест или ляв едно, белега на волана сочи съответното положение-право надолу или един часа-съответно лек или сериозен завои в разговорен език :)
Как се нарича-може и да ми е казал, но не съм запомнил.
Frysco
 
Мнения: 144
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 17:32
Име: Радослав Желев

Мнениеот YaH40o_Shterevi_RT » Пет Дек 29, 2006 11:30

А искам да попитам по принцип по колко се заплаща,какво е времетраенето на обучението и в какви периоди се осъществява то.
nai golemite SRT
Аватар
YaH40o_Shterevi_RT
 
Мнения: 391
Регистриран на: Нед Юли 30, 2006 15:02
Местоположение: plovdiv

Мнениеот школата » Пет Дек 29, 2006 13:34

Обучението се провежда със автомобили на школата. Курса започва на 12.01.2007 г. до 19.01.2007 г. За всички други подробности - по телефона на школата или по e-mail.
Аватар
школата
 
Мнения: 171
Регистриран на: Сря Май 10, 2006 12:55
Местоположение: СОФИЯ
Име: RALLY SCHOOL PAVEL JEKOV

Мнениеот YaH40o_Shterevi_RT » Пет Дек 29, 2006 16:09

Мерси!!! :D
nai golemite SRT
Аватар
YaH40o_Shterevi_RT
 
Мнения: 391
Регистриран на: Нед Юли 30, 2006 15:02
Местоположение: plovdiv

Мнениеот yugosportbg » Нед Яну 14, 2007 19:03

frusco може ли да питам нещо а? един обратен завой се диктува ляв,десен 6 или 7 нали така. Пробвай се да вземиш този завой като направиш половин оборот на волана :lol: :oops: Може да баде възможно в световния, на картинг, или някоя от по -новите коли ами при другите. хайде пробвай да речем с една лада да те видим как ще завиеш. Доколкото до твоя познат нищо лично. Навярно не знаете колко хора са изкарали школата при г-н Жеков, които до ден днешен се състезават в националния шампионат , а дори някои и вече в световния. Питайте някои от хората, които са изкарали школата, какво ще ви кажат.....
MEMORIAN'S FOR COLIN MCRAE
YOU WILL BE HERE FOREVER
yugosportbg
 
Мнения: 31
Регистриран на: Вто Сеп 26, 2006 15:22

Мнениеот Frysco » Пон Яну 15, 2007 14:30

yugosportbg написа:frusco може ли да питам нещо а?..


Що ми се караш?!Казах че не се опитвам да се изтъкна, заинтригува ме въпроса.Ако намекваш, че съм "разбирач"- не си прав.Тя школата и мене ме интересува, ама скоро време и средства да мина курс, няма да имам.Засега ще си остана механик.
На лада обратен завои-6 няма да е достатъчно естествено :)
Frysco
 
Мнения: 144
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 17:32
Име: Радослав Желев

Re: Да шофираш...Но да пилотираш!!!

Мнениеот plm » Пон Яну 15, 2007 22:45

Frysco написа:
школата написа:2. Работа на ръцете с волана (Попитайте знае ли някой от пилотите , който не е завършил школата за какво служи белега на волана и как се нарича)


Без да се опитвам да се изтъкна... питах един добър приятел-пилот, той ми обясни, че въпросния белег е като стрелката на часовника, като тя се движи от дванадесет до шест и в двете посоки.Разделянето и е от едно до шест, като шест означава че сочи право надолу към краката.Целта е разделянато на видовете завои и когато навигатора каже ляв шест или ляв едно, белега на волана сочи съответното положение-право надолу или един часа-съответно лек или сериозен завои в разговорен език :)
Как се нарича-може и да ми е казал, но не съм запомнил.

Този твой приятел-пилот явно не знае много.
Или се е направил, че знае/много/.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Frysco » Вто Яну 16, 2007 09:30

Абе дали знае, аз не мога да преценя, ама за каране-гази здравата :)
Мммм, може и аз да не съм разбрал като хората.А какъв е верния отговор все пак?
Frysco
 
Мнения: 144
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 17:32
Име: Радослав Желев

Мнениеот Rally_Eon » Вто Яну 16, 2007 13:50

според мен по важно е да прецениш на коя предавка да превклиучиш преди завоя за да можеш да извлечеш максимално ускорение след нега като пазиш и двигателя до ниаква степен. относно това с волана историята е малко относителна според мен.
Изображение
Аватар
Rally_Eon
 
Мнения: 234
Регистриран на: Нед Окт 29, 2006 20:43
Местоположение: Видин/Варна
Име: Радослав Велков


Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта

cron