от K_Power » Сря Ное 15, 2006 21:09
Школи ... за нашето финансово състояние не може да става въпрос за никакви школи и прочие! Намираш подходящия човек, който да ти покаже доста неща, купуваш някакъв здрав и ефтин кенеф и почваш да караш, да го чупиш, да го правиш, да се учиш ... пари ... трябва ти кола, за да тренираш с нея, да се научиш ... а за бегачка няма и смисъл на тоя етап да се говори, щото е ...
А другото, като тръгваш да ставаш пилот ... почваш с търсене на спонсори ... да, ама трябва а си показал нещо за да те спонсорират, значи няколко състезанийца на собствени разноснки и трябва да покажеш нещо за тези състезания! От там се почва чукането от врата на врата, отказ след отказ ... общо взето почваш да го ядеш от много места доста дебел ... и ако нямаш връзка с някой, който пък има връзка с трети, който пък с четвърти, който имал някаква фирма или е някакъв в някаква голяма фирма, която се нуждае от реклама, свързва те, правите някаква среща, говорите за определена сума пари и ако се споразумеете, се споразумявате, по-някой път ... и то доста често получаваш доста деликатен отказ! Трябва да покажеш, че имаш някаква база за спонсорите ... а тая база не се прави от нищото, като база разбирай бегачка, сервизен камион, място където се прави тая бегачка, механици, инструменти, а това струва много пари! Ако имаш голямото желание може и да стане, но са много късания на нерви, много пари и накрая за усилията си получаваш ... как да го кажа, малко ... правиш си кеф, но тоя кеф с какво е бил постигнат, а пък по някой път се чувстваш толко изцеден и изтощен, че си викаш ... за к'во мамка му прайм всичко това!? Ама продължаваш да го правиш! Може би изграждането на един пилот, минава на три етапа! Започваш и даваш доста пари от себе си, после намираш споносори и вече спираш да даваш пари от себе си, но и нищо не получаваш, а губиш и доста време за подготвяне на кола и т.н., което значи, че не можеш да си вършиш другата работа, която те изхранва и от тук следва, че пак влизаш вътре! Третия етап е вече си истински пилот, на заплата и си караш с истински кеф! Много трудно, много скъпо, ама и доста хубаво ... но лично аз съм по-голям привърженик на техническата част, и на пилотската разбира се, ама ... !!! Дет се вика пътят към върха дълъг и труден, ама ако беше лесно, всички щяха да са там и нямаше да се ценят усилията на тези, които са го изкачили!!!
Kristian Metodiev Pavlov VW MANIAC