|
||
shakedown написа:Абе гледам го че тоя Сирион е доста скъпичък (към 28000 лева) Заслужава ли си парите?? Нямам особени наблюдения върху марката Daihatsu ама не съм останал с впечатление че автомобилите им са нещо особено! Ти като по-запознат с марката ще ни светнеш ли нас непросветените
shakedown написа:Нямам особени наблюдения върху марката Daihatsu ама не съм останал с впечатление че автомобилите им са нещо особено!
OgyWRC написа:Много си прав за горивото, 25-35l/100 за N2/3 си е много .
Сириона ми се стори тежък по описанието в сайта, но зависи как е измерена масата.
Иначе ме заинтригува със собствените разработки. Интересно ми е дали принципа е проба-грешка или използвате по "научни" методи? За подбора на предавки, мога да ти изпратя програмка, която си направих (има и други подобни в нета). Колата ти сега седи доста добре на пътя, надявам се, че и новата ще е така. Има ли допълнителни елементи по окачването (anti-rollbars), какви ще са амортесьорите (например proflex Evo2/3 ... или нещо друго).
Спирам с въпросте, че мога да напиша две странцици
Успех с новата бегачка!!!
Nil SaTiS написа:И изобщо, Сава, дай да не зачекваме болната и щекотлива тема за подготовката на колите от малките класове... Щото до среднощ оня ден съм се ровил в нета за някой заблуден производител на части за специални скоростни кутии за ФВ... за жалост с твърде ограничен успех...
Ще го видим и Сириона... а пък за твоите "домашни ралита" имаше предимството, че по-често караш по отсечките... Заповядай да премерим сили на планинско "Узана" ако изобщо му намерят дата заради изборите...
damon написа:Сава, а какво ще правите със Шарада като направите Сириона?
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 72 госта