Царя продава ПУНТОТО?!

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Мнениеот Raikkonen » Сря Авг 16, 2006 15:22

А вярно ли е , че Царски е подписал договор с ПРИСТА и ще кара само на Божурище драг реисинг с Ланчията ?
Raikkonen
 
Мнения: 46
Регистриран на: Пет Май 26, 2006 14:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот BradurS » Сря Авг 16, 2006 15:30

Хмм.. и аз чух нещо такова но незнам до колко е вярно...
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот banan » Сря Авг 16, 2006 16:23

на царя няма кои да му купи пунтото хората карат по добри коли от пунтото
banan
 
Мнения: 4
Регистриран на: Сря Авг 16, 2006 11:53

Мнениеот monio_wrc » Сря Авг 16, 2006 19:24

Ferjancz става въпрос за 140000 евро не лв :wink:
Аватар
monio_wrc
 
Мнения: 62
Регистриран на: Нед Фев 12, 2006 15:35
Местоположение: Shumen
Име: Simeon Dimitrov

Re: Царя продава ПУНТОТО?!

Мнениеот STRALIS » Сря Авг 16, 2006 20:01

Dobre da prodava kolata no otkade se poevi slyha za 100 gymi niakoi greshno e chyl
Rallysport
Аватар
STRALIS
 
Мнения: 53
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 20:28

Мнениеот K_Power » Сря Авг 16, 2006 20:30

Абе и на мен ми стана интересно от къде са тия 100 гуми, при положение, че на Боровец купи две от един друг отбор, някой явно се е объркал нещо!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот EVOsport » Сря Авг 16, 2006 20:39

K_Power написа:Абе и на мен ми стана интересно от къде са тия 100 гуми, при положение, че на Боровец купи две от един друг отбор, някой явно се е объркал нещо!

С2000 и С1600 на еднакви цолажи ли карат на гумите?
Изображение
Изображение
EVOsport
 
Мнения: 837
Регистриран на: Чет Яну 26, 2006 10:56
Местоположение: Казанлък
Име: Любен Емануилов

Re: Царя продава ПУНТОТО?!

Мнениеот Sedan » Сря Авг 16, 2006 22:22

[/quote]
Не знам наистина колко е верно за цената , но аз го про4етох в интернет[/quote]

Дай някакъв линк да го видим това де. Незнам според мен няма смисъл да се коментира преди Царски да го обявил пред някои журналисти даречем.
Да спрем войната по пътищата!!!
И да ни оправят пътищата!!!
Аватар
Sedan
 
Мнения: 400
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 23:09
Местоположение: София/Шумен
Име: Александър Христов

Мнениеот K_Power » Сря Авг 16, 2006 22:32

S1600 e на 17", а S2000 на 18"!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот techfan » Сря Авг 16, 2006 22:48

Относно гумите:
С2000- 6.5" х 15" за макадам; 8"х 18" за асвалт;специални състезния,напр. на сняг 5"х 16"
С1600-за макадам 6"х15" ;за асвалт 7"х17".Позволени са само алуминиеви джанти и за двете групи.
По-подробно в правилницитена ФИА. http://www.fia.com
techfan
 
Мнения: 46
Регистриран на: Нед Юли 23, 2006 01:14
Местоположение: Sofia
Име: Emil Boshnakov

Мнениеот techfan » Сря Авг 16, 2006 23:05

K-power,знаеш ли защо те попитах за ограничението в оборотите на двг на С2000?Имаш ли идея, това как може да бъде чекирано от техн.комисари -например на рали България? Аз нямам идея, как са го направили тук.Надявам се все пак да са били спазени правилата...Прокраднаха се коментари,че ДВГ на Пунтото е разполагал с малко повече оборотен ресурс от допустимото.Дали ако е било така , Басо е получил някакво предимство от това!? Има информация ,че този двигател спокойно би понесъл за кратки моменти, около 9500 об в мин.Можеби и проблемът със съединителя си има своето обяснение? Много хора оцениха силата на Пунтото, повече като пистов автомобил ,отколкото чисто ралиджийски.Аз лично също се изненадах от високочестотния типично "мотоциклетен рев" на ДВГ'то на правите.Наистина качваше доста оборотите! Мое мнение...,не искам да звучи като интрига!
techfan
 
Мнения: 46
Регистриран на: Нед Юли 23, 2006 01:14
Местоположение: Sofia
Име: Emil Boshnakov

Мнениеот K_Power » Сря Авг 16, 2006 23:22

Като цяло един атмосферен двигател след такава препарация е нормално да има мотоциклетен звук! Проверката на оборотите, еми да ти кажа честно може да бъде проверявана много лесно! Оборотите могат да бъдат замерени по най-различни начини, наще как го правят незнам, но начини има и то доста! Но въпроса е, че това не може да се контролира, как ще го контролират, минава техн. преглед, влиза в бокса, препрограмират му електрониката и си излиза като пич! И да е имало подобно нещо ... то със сигурност няма никакви доказателства! На мотора не му е проблем никакъв да се развърти до 9500 оборота в минута, особено тоя, всички компоненти са му олекотени и не е проблем, един най-обикновен уличен двигател атмосферен може да го вкараш в 8500-9000 оборота, но няма полза от това! Колата има въртящ момент и макс. мощност до едни обороти, след това умира, все едно да караш една кола на 8000 оборота, като например макс. въртящ момент, който за рали трябва да е в ниските обороти се достига да кажем при 3000 оборота в минута и макс мощност при 6500, като я карам на 8000 единственото нещо, което правя е да губя! Пунтото, никога няма да му видим дино графика за да знаем кога е добре да се кара и кога не!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот techfan » Сря Авг 16, 2006 23:41

Така е. Аз м/у другото на това рали се въртях основно около бокса на Басо, защото съм фен на италианската техника и ми беше особенно интересно представянето на такъв нов автомобил.Видях наистина перфектна работа от страна на екипа. Имаше доста интересни моменти,рутинни чекове, смяна на гуми(след всеки етап),смяна на съединител,имаше и работа с лаптоп,просто беше любопитно да се наблюдава.Относно двг -при тях, особенно атмосферните, имат склонност да запазват сравнително дълго във високи оборотни режими,изправена кривата на мощността,за разлика от стандартните двигатели.Наистина немога да твърдя нищо конкретно за дино графики,но по оскъдна информация са доста интересни!
Своята роля оказват и самите рестриктори или ограничение в размера на др. клапи,както и именно ограничението на макс .оборотен режим...
techfan
 
Мнения: 46
Регистриран на: Нед Юли 23, 2006 01:14
Местоположение: Sofia
Име: Emil Boshnakov

Мнениеот FX7 » Сря Авг 16, 2006 23:59

Ха ха , тук освен със шублеро да го замерят ... а ако излезе че леко превишава нормите примерно "човеко" ще извади един прецизен ултравиолетов свръхзвуков оборотомер и неонова лампа с който предава телеметричните данни от автомобила към марсианските експерти и пак ще излезе невинен :) хахаххаа
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот plm » Чет Авг 17, 2006 07:47

Това за начина на контролирането на максималните обороти е обмислено още с въвеждане на ограничението. :)
Разбира се, съществува и възможност за превишаване на лимита без да бъде констатирано от техническите комисари. :D
Пък съединителя на Басо ми се струва, че не издържа, защото кутията е с много дълга първа. За мен, това се налага от показателите на мотора / пистов мотор/. Забележете как стартира Басо и как минава на обратни завой.
Съединителя трудно може да се повреди от по-високи обороти.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

ПредишнаСледваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта