от K_Power » Сря Авг 16, 2006 23:22
Като цяло един атмосферен двигател след такава препарация е нормално да има мотоциклетен звук! Проверката на оборотите, еми да ти кажа честно може да бъде проверявана много лесно! Оборотите могат да бъдат замерени по най-различни начини, наще как го правят незнам, но начини има и то доста! Но въпроса е, че това не може да се контролира, как ще го контролират, минава техн. преглед, влиза в бокса, препрограмират му електрониката и си излиза като пич! И да е имало подобно нещо ... то със сигурност няма никакви доказателства! На мотора не му е проблем никакъв да се развърти до 9500 оборота в минута, особено тоя, всички компоненти са му олекотени и не е проблем, един най-обикновен уличен двигател атмосферен може да го вкараш в 8500-9000 оборота, но няма полза от това! Колата има въртящ момент и макс. мощност до едни обороти, след това умира, все едно да караш една кола на 8000 оборота, като например макс. въртящ момент, който за рали трябва да е в ниските обороти се достига да кажем при 3000 оборота в минута и макс мощност при 6500, като я карам на 8000 единственото нещо, което правя е да губя! Пунтото, никога няма да му видим дино графика за да знаем кога е добре да се кара и кога не!
Kristian Metodiev Pavlov VW MANIAC