K_Power написа:Но въпроса е, че това не може да се контролира, как ще го контролират, минава техн. преглед, влиза в бокса, препрограмират му електрониката и си излиза като пич!
И на излизане (или след някой СЕ) го чака изненадваща проверка.
|
||
K_Power написа:Но въпроса е, че това не може да се контролира, как ще го контролират, минава техн. преглед, влиза в бокса, препрограмират му електрониката и си излиза като пич!
txl написа:K_Power написа:Но въпроса е, че това не може да се контролира, как ще го контролират, минава техн. преглед, влиза в бокса, препрограмират му електрониката и си излиза като пич!
И на излизане (или след някой СЕ) го чака изненадваща проверка.
plm написа:txl написа:K_Power написа:Но въпроса е, че това не може да се контролира, как ще го контролират, минава техн. преглед, влиза в бокса, препрограмират му електрониката и си излиза като пич!
И на излизане (или след някой СЕ) го чака изненадваща проверка.
Начина на контролиране е такъв, че няма нужда от изненадващи проверки.
FX7 написа:plm написа:txl написа:K_Power написа:Но въпроса е, че това не може да се контролира, как ще го контролират, минава техн. преглед, влиза в бокса, препрограмират му електрониката и си излиза като пич!
И на излизане (или след някой СЕ) го чака изненадваща проверка.
Начина на контролиране е такъв, че няма нужда от изненадващи проверки.
Е хайде сподели го де... или нас това не ни интересува
FX7 написа:Или дайте поне няк'во линкче (като гледам има поне трима много светнати ) то не че е няква тайна , ама понеже на мен сега не ми се търси , а ми е интересно какъв е този начин.... Та ако може ....?
plm написа:Контролирането става като комисарите свалят записаните данни за работата на мотора от електрониката на колата.
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта