techfan написа:..Имаш ли идея, това как може да бъде чекирано от техн.комисари -например на рали България? Аз нямам идея, как са го направили тук.Надявам се все пак да са били спазени правилата...Прокраднаха се коментари,че ДВГ на Пунтото е разполагал с малко повече оборотен ресурс от допустимото.Дали ако е било така , Басо е получил някакво предимство от това!? Има информация ,че този двигател спокойно би понесъл за кратки моменти, около 9500 об в мин...
Чакай малко. Нека не бъдем дребнави. Техническите комисари не са задължени да проверяват колата на Басо/или другите коли/ за максимални обороти. Освен това ниkакъв проблем не е да бъде в колата резервно ECU.
Нека по-конкретно, защото с тези ресурси, дино графики, съединители, телеметрия, Ф1,...нещо ни замая и прокара съмнения за редовносттa на колата на Басо.
Имаше и други подобни мнения за нередовно бутане на колата на Басо в парка.
Винаги съл казвал, че има начин и ред за установяване на нередностите.
Състезанието отмина, сега продължаваме- "ама, неговия мотор правеше 9+++оборота"...
Я ни разясни как в СШ, където се контролират максималните обороти на мотора могат да се правят /и се правят/ измами.
Разбира се, че тази кола е пистова. НТехнолоджи подготвя пистови коли и там им е силата. Ралито изисква много по-различна кола, особено на макадам. Точно там Фиата е много слаб. Има инфо, че още тази година ще стартират в СШ. Ако е истина това - ще е на макадам.
И ще видим какво ще стане.
Май и Пежо вървят по този път за С2000. Ползват за база пистовата си кола С2000