N30

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

N30

Мнениеот Trust SSC » Нед Май 08, 2005 20:41

Имаше едно старо клио N30. Страшно каране страшна кола. Не е за вярване как вървеше това нещо. Някой знае ли нещо повече за тая кола, защо така гърмеше, все едно имаше анти лаг. За мене тоя пич трябва да го наградят за звезда на ралито.
Бърз, много бърз
Trust SSC
 
Мнения: 115
Регистриран на: Съб Апр 23, 2005 22:52

Мнениеот speedline » Нед Май 08, 2005 20:49

Рено Клио 16С на Георги Белчев и Елиян Николов-за това клио сигурно говориш :idea:
Аватар
speedline
 
Мнения: 1219
Регистриран на: Вто Апр 19, 2005 10:01
Местоположение: София/Сливен
Име: Nikolay Arnaudov

Мнениеот Гост » Нед Май 08, 2005 20:54

Не съм сигурен кой го кара но беше май единственото старо клио (от първия модел). Сигурно ти е направило впечатление че звучеше странно като пусне газта и гърмеше, точно като анти лаг. Много странна кола, ако нещо беше разцентрована нямаше да върви така. Тая кола летеше по пътя.
Гост
 

Мнениеот K_Power » Нед Май 08, 2005 21:10

Без турбо маслко трудно ще има антилаг. Гърмеше, щото явно му идваше много горивото и не можеше да го изгори всичкото и имаше детонацийки. Незнам Мегана на Гьошето колко е А7 и на Ники Златков Астрата е А7, но Клиотата ми се струва, че нямаха нищо общо с Н3.
Като се замисля, това е единственото рали на което успях да гледам всички специални етапи, от първия до последния.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот Trust SSC » Нед Май 08, 2005 21:26

speedline написа:Рено Клио 16С на Георги Белчев и Елиян Николов-за това клио сигурно говориш :idea:


Сега погледнах резултатите. Точно това е клиото. И се оказа в Н3!!!!!!!! :roll: :roll: :roll: :roll: Демек почти заводска кола. Странно
Бърз, много бърз
Trust SSC
 
Мнения: 115
Регистриран на: Съб Апр 23, 2005 22:52

Мнениеот K_Power » Нед Май 08, 2005 21:30

Да и аз това казвам, да дават по-добри времена от мегана, който е А7 и от Астрата представете си колко са серийни. Или пък Ибизата много ме изкефи, тоя човек не върна един път газта.
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот speedline » Нед Май 08, 2005 21:39

това Клио направо ме уби-бие в групата си Гвоздейков с неговото Клио! и Ибизата!!
Аватар
speedline
 
Мнения: 1219
Регистриран на: Вто Апр 19, 2005 10:01
Местоположение: София/Сливен
Име: Nikolay Arnaudov

Мнениеот RaPiD » Нед Май 08, 2005 21:41

Йордан Атанасов с Ибизата наистина караше много смело! Яко газ въпреки, че колата не върви особено. А тва реното на Георги Белчев ако го видите на филмчето как взема завоя.... сигурно беше най бързото и лудо вземане с хлъзгане!! Как го напави незнам. А това Клио не е ли Уилиямс, и то не е ли турбо щото говореха че си бил направил сам нещо като антилаг система???
Аватар
RaPiD
 
Мнения: 2803
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:40
Местоположение: София
Име: Асен Иванов

Мнениеот Деница » Нед Май 08, 2005 21:45

Това Клио си е N3 - сериозно!

1,8 , 16 клапана , с напълно хомологираните си група-ен-ски разпределителни валове и с хомологирана за N3 bang-електроника. Въпреки , че е с регулируеми по твърдост амортесьори , те също са си хомологирани за групата. Просто , в хомологациония фиш за това Клио влизат доста racing - чаркове и момчетата така си го купиха.
Деница
Модератор
 
Мнения: 285
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 12:42
Местоположение: София
Име: Деница Богоева

Мнениеот Trust SSC » Нед Май 08, 2005 21:47

Я раздуй какво се е говорело. Факт е че къртеше и човека го караше без резерва. Няма такава кола
Бърз, много бърз
Trust SSC
 
Мнения: 115
Регистриран на: Съб Апр 23, 2005 22:52

Мнениеот Trust SSC » Нед Май 08, 2005 21:52

Деница написа:Това Клио си е N3 - сериозно!

1,8 , 16 клапана , с напълно хомологираните си група-ен-ски разпределителни валове и с хомологирана за N3 bang-електроника. Въпреки , че е с регулируеми по твърдост амортесьори , те също са си хомологирани за групата. Просто , в хомологациония фиш за това Клио влизат доста racing - чаркове и момчетата така си го купиха.


Ето го човека!
Какво е bang елелктроника, какви рейсинг чаркове имаш впредвид. Защо според теб гърмеше така? Не се заяждам и не се опитвам да търся интрига. Впечатлен съм от колата и карането й. И ми стана интересно каква е?
Kisses
Бърз, много бърз
Trust SSC
 
Мнения: 115
Регистриран на: Съб Апр 23, 2005 22:52

Мнениеот Деница » Нед Май 08, 2005 22:02

Trust SSC написа:
Деница написа:Това Клио си е N3 - сериозно!

1,8 , 16 клапана , с напълно хомологираните си група-ен-ски разпределителни валове и с хомологирана за N3 bang-електроника. Въпреки , че е с регулируеми по твърдост амортесьори , те също са си хомологирани за групата. Просто , в хомологациония фиш за това Клио влизат доста racing - чаркове и момчетата така си го купиха.


Ето го човека!
Какво е bang елелктроника, какви рейсинг чаркове имаш впредвид. Защо според теб гърмеше така? Не се заяждам и не се опитвам да търся интрига. Впечатлен съм от колата и карането й. И ми стана интересно каква е?
Kisses




Е хайде сега :oops:

Под racing-части се разбират части , които не са от стандартните за модела , не са серийните - пример: стандартните валове за /примерно/ 245 градуса , а максималните допустими за N3 за този модел - 286 / примерно/ и в случая са сложени. Колата е хомологирана с няколко вида скоростни кутии и различни диференциали , някой от от тях доста различни от серийните.

А гърменето в ауспуха и странните звуци като цяло са заради електрониката, която също е различна от серийната, но в случая има хомологация за N3. Сигурно има още 20 фирми , чиято електроника е хомологирана за група N. Системата работи по подобен на анти-лага принцип и смисъла и е същия - да ускорява изгорелите газове навън , само че в случая не за да държи турбината в обороти , а за да подобри динамиката на самия двигател. Името си идва от 'bang-bang', както американците викат на 'антилаг'-а
Деница
Модератор
 
Мнения: 285
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 12:42
Местоположение: София
Име: Деница Богоева

Мнениеот Trust SSC » Нед Май 08, 2005 22:23

molte grazie
Бърз, много бърз
Trust SSC
 
Мнения: 115
Регистриран на: Съб Апр 23, 2005 22:52

Мнениеот Реконструктор » Пон Май 09, 2005 09:24

Деница написа:А гърменето в ауспуха и странните звуци като цяло са заради електрониката, която също е различна от серийната, но в случая има хомологация за N3. Сигурно има още 20 фирми , чиято електроника е хомологирана за група N. Системата работи по подобен на анти-лага принцип и смисъла и е същия - да ускорява изгорелите газове навън , само че в случая не за да държи турбината в обороти , а за да подобри динамиката на самия двигател. Името си идва от 'bang-bang', както американците викат на 'антилаг'-а


Смисъла е забавление на публиката и нищо друго. :) Горенето в изп. колектор без наличие на турбо няма практическа стойност.
Реконструктор
 
Мнения: 29
Регистриран на: Сря Май 04, 2005 09:43

Мнениеот Деница » Пон Май 09, 2005 09:38

Реконструктор написа:
Смисъла е забавление на публиката и нищо друго. :) Горенето в изп. колектор без наличие на турбо няма практическа стойност.



Забавлението на публиката е най-малкото за което мислят инж-овете :lol:
Деница
Модератор
 
Мнения: 285
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 12:42
Местоположение: София
Име: Деница Богоева

Следваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта

cron