|
||
speedline написа:Рено Клио 16С на Георги Белчев и Елиян Николов-за това клио сигурно говориш
Деница написа:Това Клио си е N3 - сериозно!
1,8 , 16 клапана , с напълно хомологираните си група-ен-ски разпределителни валове и с хомологирана за N3 bang-електроника. Въпреки , че е с регулируеми по твърдост амортесьори , те също са си хомологирани за групата. Просто , в хомологациония фиш за това Клио влизат доста racing - чаркове и момчетата така си го купиха.
Trust SSC написа:Деница написа:Това Клио си е N3 - сериозно!
1,8 , 16 клапана , с напълно хомологираните си група-ен-ски разпределителни валове и с хомологирана за N3 bang-електроника. Въпреки , че е с регулируеми по твърдост амортесьори , те също са си хомологирани за групата. Просто , в хомологациония фиш за това Клио влизат доста racing - чаркове и момчетата така си го купиха.
Ето го човека!
Какво е bang елелктроника, какви рейсинг чаркове имаш впредвид. Защо според теб гърмеше така? Не се заяждам и не се опитвам да търся интрига. Впечатлен съм от колата и карането й. И ми стана интересно каква е?
Kisses
Деница написа:А гърменето в ауспуха и странните звуци като цяло са заради електрониката, която също е различна от серийната, но в случая има хомологация за N3. Сигурно има още 20 фирми , чиято електроника е хомологирана за група N. Системата работи по подобен на анти-лага принцип и смисъла и е същия - да ускорява изгорелите газове навън , само че в случая не за да държи турбината в обороти , а за да подобри динамиката на самия двигател. Името си идва от 'bang-bang', както американците викат на 'антилаг'-а
Реконструктор написа:
Смисъла е забавление на публиката и нищо друго. Горенето в изп. колектор без наличие на турбо няма практическа стойност.
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 56 госта