Тренировки! Кое, как и къде?

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Мнениеот P.Solberg » Пон Юни 12, 2006 22:33

Нашите пилоти поради добре известни причини на всички нас никога не са си заформяли някакъв вид "синдикат", който да ги представлява пред федерацията. В крайна сметка без състезатели няма и федерация, но няма кой да се сети, а личните дрязги са по-важни от общите интереси. Обаче някои хора не можаха да разберат, че тези проблеми, които си правят пречат на спонсорите да влязат, а колкото повече спонсори има, все за някой състезател ще се намери по нещо и няма талантливи момчета като Игнат Исаев и Стефчо Кордев да карат някви тъпи Лади, а хубави Супери или Н4-ки.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пон Юни 12, 2006 23:17

Прочетох доста неща и нека кажа няколко изречения и в тази тема.Не за първи път казвам че НЕ СЪСТЕЗАТЕЛИТЕ ИЗБИРАТ ФЕДЕРАЦИЯТА.Председателя и управителния съвет се избират от Общо събрание от около 130 човека и само 10-15 от тях са състезатели.Аз съм твърдо за регламентирани тренировки но в РАМКИТЕ НА ОГРАНИЧЕНИЯТА В ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА без допълнителни глупави ограничения.Наистина има колети които тренират доста рисковано по трасетата.Аз минавам по три пъти по трасетата и с повищено внимание.Пламене,ти хубаво даваш пример с полското състезание но това да не минаваш 3 месеца поедно трасе е глупост която бъди сигурен че не може да се спази и контролира.Веднага давам пример: аз живея на трасето на последната отсечка на рали София.Значи ли това че не трябва да излизам 3 месеца от къщи зада не мисе счете за тренировка.Че кой тренира 3 месеца за едно рали,да не е бавно развиващ се.От опит знам че когато се опитваш да нараш много бързо по отворен път опознаването ти е некачествено защото вниманието ти е насочено дали някой няма да изкочи срещу тебе и пропускаш важни подробности по трасето които на състезанието могат да те прецакат.А на планинско наистина тренират умо помрачително.На тренировка на планинско в Европа не можеш да припариш с бегачка.Чубриков тренираше с едно моторче 50 сс,а европейския шампион при прототипите си правеше кросчета пеша от старта до финала и си оглеждаше завоите.И Пламене,затова че са малко състезанията не са виновни състезателите.Опита и добрата форма на състезателите става в повечето състезания а не в тренировките.Западняците са в добра форма защото карат целогодишно,а не като тук 4 месеца и всеки иска да избие рибата в тренировките.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Мнениеот makadam » Пон Юни 12, 2006 23:21

Така де, но това не са тренировки !!! Ти каза, че си прочел доста, но явно не най-важното.
e mi tova e mai.
Аватар
makadam
 
Мнения: 148
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 21:30
Местоположение: Плевен
Име: Иван Бенов

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пон Юни 12, 2006 23:28

Не разбирам ти какво искаш да кажеш. Мисля че съм се аргоментирал за всичко и че мнението ми е ясно .
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Мнениеот makadam » Вто Юни 13, 2006 00:45

[quote="MIROSLAV MARINOV"]Аз съм твърдо за регламентирани тренировки но в РАМКИТЕ НА ОГРАНИЧЕНИЯТА В ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА без допълнителни глупави ограничения.Наистина има колети които тренират доста рисковано по трасетата.Аз минавам по три пъти по трасетата и с повищено внимание. А на планинско наистина тренират умо помрачително.На тренировка на планинско в Европа не можеш да припариш с бегачка.Чубриков тренираше с едно моторче 50 сс,а европейския шампион при прототипите си правеше кросчета пеша от старта до финала и си оглеждаше завоите.И Пламене,затова че са малко състезанията не са виновни състезателите.Опита и добрата форма на състезателите става в повечето състезания а не в тренировките.Западняците са в добра форма защото карат целогодишно,а не като тук 4 месеца и всеки иска да избие рибата в тренировките.[/quote/]

Ами да, отлични аргументи. По скоро аз си ги спазвам знаците, ама я ги виж другите !!! Ами нали за това говорим - това не са тренировки, а описване и опознаване на трасето. Не можеш да тренираш със съзтезателна скорост преди ралито :evil:
e mi tova e mai.
Аватар
makadam
 
Мнения: 148
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 21:30
Местоположение: Плевен
Име: Иван Бенов

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Вто Юни 13, 2006 08:44

Абе Макадаме ти или не можеш да схванеш същността на това което съм написал или просто се заяждаш.На рали опознаването на трасето се нарича ТРЕНИРОВКА.Така пише и в регламента:график на тренировките....На рали други тренировки не съществуват.Затова и не се затварят специално трасетата.Това че някой някъде си затваря трасе да кара няма нищо общо с ТРЕНИРОВКИТЕ за съответното рали.На по големите ралита се организира т.нар. шейкдаун на затворено трасе което не е част от състезанието за адаптиране към бегачката непосредствено преди ралито.В написаното по горе съм се опитал да внеса някаква яснота на базата на написаното от другите за тренировките,федерацията и т.н.Дано някой го е схванал.А това че ти не можеш си е твой проблем.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Мнениеот tsveti » Вто Юни 13, 2006 14:09

Явно въпросът все пак опира до самите състезатели. Има състезатели,които правят нещата възможно най-добре за тяхната и на околните безопастност, тоест тренират не по трасето за предстоящото рали, а на даден участък от някой път,път който наистина не е много натоварен и има малко движение по него,като пътя задължително се отцепва,доста хора трябват за това,но нали за това са приятелите :) ,за мен това е истинската и безопасна тренировка, и вече след това да се кара по трасето на самото рали за описването му със спазване на ограниченията по пътя разбирасе. Но това е до съзнанието на пилота...не всички го правят,но има и такива,които го правят
Аватар
tsveti
 
Мнения: 730
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 17:00
Местоположение: София
Име: Цветомира Георгиева

Мнениеот K_Power » Вто Юни 13, 2006 15:18

Така, явно или аз не съм се изразил правилно или някой не ме разбрал правилно. За самото трасе на дадено рали две-три минавания и толкова. Това, което имах предвид за затварянето на участък, за тренирането нощем и сутрин е, не по някаква отсечка от дадено състезание, говоря за път примерно до някое село в на май.... ...., в което село им 50 човека и няма трафик, 5 км отсечка, отцепва си се, изчакват се, карат си, трошат си курниците, правят си кефа и си се прибират, може да е незаконно, но според мен е три пъти по-нормално от това да се хванеме на обяд да караме юруш на късмет, ако излезне излезне, ако не не. Това е тъпо и малоумно(те са едно и също де)! Добре де Миро, хубаво, щом не сте ги избирали вие, ти им плащаш лиценз, нали така, плащаш си затова, че караш. Хубаво, ама от там идва едно нещо, че щом си плащаш за нещо, то би следвало, че трябва да имаш право да изказваш някакви претенции за него, нали така?! Но лошото, че голяма част от българския народ, да не кажа цялата са свиканли всички да ги тъпчат и да ги мачкат поради причината "мир да е". Така не става и докато някой не застане там и да ги срине със земята, те ще продължават да си ви тъпчат. Забраниха хобикар, ми че какво щеше да им стане примерно, е там една Ланча имаше желание да кара, на Доктор моторс ли беше, незнам, но както и да е. Или имаше и момчета, които имаха желание с Лади и в Х да карат. Някой да трябва да стане и да ги завре тези от федерацията в на ***** ** ******* и да станат още 20 човека и да го подкрепят и да ги видим тогава какви ще са! Ние тука си дискутираме, чешаме си езиците, но както Пламен казва, ние сме зрители и нас буквално не ни боли нищо, а състезателите са губещите от цялата работа!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Вто Юни 13, 2006 16:23

Това със затварянето на глух път за тренировка за каране е единия начин който се практикува от всички.Тренировките през нощта също.И аз съм карал на Плана през нощта през зимата.Изчакваме се в едната посока после в другата.Но последната година се навъдиха много велики карачи /не състезатели/които безразборно карат в двете посоки и стават удари. Друг идеален начин за тренировка както за състезатели така и за любители е пистата на Христо Стоилов в Калояново.Голяма част от състезателите си тестват и колите и уменията там.По трасето на пистата има всякакъв тип завои.Можеш да си тренираш безопасно без да се притесняваш от насрещно движение.Христо има намерение да направи шампионат за любители и така много от момчетата /и момичетата/ които им се кара с не много средства ще могат да си удовлетворят страстите.Досега идеите на Ицо се изпълняват успешно и последователно така че мисля и тази ще се осъществи.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Мнениеот K_Power » Вто Юни 13, 2006 16:32

Браво за което, хубаво! Но не ми отговори батка на въпроса, защо не си казвате какво ви е на тях, ами го пазите за себе си? Защо когато нещо не е както трябва никой нищо не им казва? Защо ги търпите да ви мачкат по техния си начин познат за всички ни? Защо не си казвате интересите и не си ги защитавате? Кажи ми моля те ЗАЩО? И това не са мои интереси нито на някой друг от форума, а ваши-на пилотите, пак казвам, тук 90% сме публика и една събота и неделя ние отиваме и гледаме малко зрелище, говориме си по завоите и се прибираме! А вие стягате бегачки цяла зима, давате мило и драго за тоя спорт и буквално си наливате всички пари в него и накрая ви ... на труда! Направете така, че тзи състав в БФАС да се избира от вас самите, а не от някой друг, защото който плаща той поръчва сватбата! Вие плащате, вие трябва да избирате хората там! Кажи ми прав ли съм или не разбирам нещата като хората! Благодаря предварително за отговора!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Вто Юни 13, 2006 17:29

Добре ,отговарям ти на въпроса.Кръгът е затворен.Федерацията се избира от деятелите на СБА:председатели ,комисари, съдии и др. и много малко от богатите състезатели които по един или друг начин са обвързани със федерацията.Тези същите деятели се назначават от СБА иБФАС.Такова е положението и с другите спортни федерации.Единствения шанс е да се отстояват принципно нещата едно по едно и аз го правя.Пример:2002 ра изтече хомологацията на ладите.Според един документ на ФИА преведен в книжката на БФАС се дава разрешение за участие на тези автомобили още 4 години.От БФАС бяха категорични- ладите само в хобикар.Цяла зима всички състезатели припяваха тази песен и никой не си мръдна пръста да промени нещо.Чак април аз отидах в БФАС с този документ а дори не знаех дали ще карам.Можеш да си представиш как ме посрещнаха.Казаха че въпроса вече е решен,нослед аргументите от моя страна и една седмица размисъл от тяхна ладите останаха в А5 иА6.Свидетел на този разговор беше Веско Лазаров който в момента си плащаше лиценза.Така спечелих една от битките .Ако имаше още войници щяха да се променят нещата но те си седят в окопите.Тази година на рали София нямаше места за сервиз за 7-8 екипажа но само ние вдигнахме скандал останалите си мълчат.Така ние станахме лошите момчета.Така е приятелю,една птичка пролет не прави.Ако имаше още няколко човека да мислят така бъди сигурен че все ще има някаква промяна.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Мнениеот K_Power » Вто Юни 13, 2006 17:42

Евалата бате, просто евалата! Говори ги тези неща и на твоите колеги!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот speedline » Вто Юни 13, 2006 18:21

MIROSLAV MARINOV написа:Добре ,отговарям ти на въпроса.Кръгът е затворен.Федерацията се избира от деятелите на СБА:председатели ,комисари, съдии и др. и много малко от богатите състезатели които по един или друг начин са обвързани със федерацията.Тези същите деятели се назначават от СБА иБФАС.Такова е положението и с другите спортни федерации.Единствения шанс е да се отстояват принципно нещата едно по едно и аз го правя.Пример:2002 ра изтече хомологацията на ладите.Според един документ на ФИА преведен в книжката на БФАС се дава разрешение за участие на тези автомобили още 4 години.От БФАС бяха категорични- ладите само в хобикар.Цяла зима всички състезатели припяваха тази песен и никой не си мръдна пръста да промени нещо.Чак април аз отидах в БФАС с този документ а дори не знаех дали ще карам.Можеш да си представиш как ме посрещнаха.Казаха че въпроса вече е решен,нослед аргументите от моя страна и една седмица размисъл от тяхна ладите останаха в А5 иА6.Свидетел на този разговор беше Веско Лазаров който в момента си плащаше лиценза.Така спечелих една от битките .Ако имаше още войници щяха да се променят нещата но те си седят в окопите.Тази година на рали София нямаше места за сервиз за 7-8 екипажа но само ние вдигнахме скандал останалите си мълчат.Така ние станахме лошите момчета.Така е приятелю,една птичка пролет не прави.Ако имаше още няколко човека да мислят така бъди сигурен че все ще има някаква промяна.


Ами за пореден път извода е, че ако искаме спорта в България да се развива трябва пилотите активно да се намесят в СБА и БФАС - нещо за което сме говорили много пъти във форума... Но ако те го разбират защо не го правят - дали не им е писнало да се занимават при условие, че почти всяка започната битка с дядовците е загубена та дори и да се съберат 20 пилота... Или просто ги е страх за да не станат и те "лоши момчета" и току виж от следващото рали няма да ги пуснат на старт или ще им се правят мизерии... Май такава е действителността. Предполагам, че всеки пилот знае, че с помоща на своите колеги може да промени към добро спорта в България! Въпроса е защо тези които се опитват да променят нещата се броят на пръстите на двете ръце? И как да се стимулират и другите да го направят?
Аватар
speedline
 
Мнения: 1219
Регистриран на: Вто Апр 19, 2005 10:01
Местоположение: София/Сливен
Име: Nikolay Arnaudov

Мнениеот fokus » Вто Юни 13, 2006 18:44

Привет Ви, извинете, че се намесвам "ни в клин ни в ръкав", но си мисля следното, защо трябва пилотите да правят всичко, нали все пак те са таланти, ако един талант примерно художник /сравнетието не е подходящо/ трябва да мисли за рекламата си изявите си реализацията за подносите на които ще се носят напитките и облеклото на кетъринга е то за какъв художник става въпрос това си абсурдно. По скоро трябва да се погледне малко напред във времето и както е по света, да има личности представители на отделните екипи, които да се борят в тази прословута федерация за правата и интересите на пилотите си, вярно е , че и самия пилот трябва да има мнение и отношение, но не трябва да се занимава със абсолютно всичко ... !?
active driving active safety
Аватар
fokus
 
Мнения: 218
Регистриран на: Чет Сеп 22, 2005 17:07
Местоположение: sofia
Име: Христо Иванов

Мнениеот sastezatelia » Съб Юни 17, 2006 13:26

Както научи RallyXpress от заместник-председателят на БФАС инж. Георги Славейков, след като ръководителите на Стари столици определиха официални дни и часове за тренировки, четирима пилоти са нарушили правилата и те ще бъдат глобени от организаторите с по 50 лв. Това са пилотите Игнат Цеков, Христо Парашкевов, Ивайло Петков и Петко Петков.

Източник:Рали Експрес

Без коментар.........най-голямо впечатление ми направи глобата на Игнат, сами знаете защо, момчето е кадърно, но за къде се напъват на тези тренировки незнам......правят се на велики на отвореното трасе ли, какво им става, просто се чудя, като немогат да карат по отсечките и за това на тренировките се напъват, какво ли е незнам, неискам да обидя никой, уважавам всички глобени пилоти, но все пак правилата трябва да се спазват.
sastezatelia
 
Мнения: 855
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 10:30
Местоположение: Пещера
Име: Angel Bashkehayov

ПредишнаСледваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта

cron