от Ferjancz » Вто Апр 18, 2006 10:45
[quote="K_Power"]Абре Мирослав Маринов, виждам те, че си батка, ма са да те питам. Значи скапани маслени сегменти, а втория и първия комресационен си е здрав, ма то маслото го гори ... къде, заминали сегменти, та съпротивлението било по-малко викаш. Ми дай да фанеме един кендзеф и да му изпилиме гърбичките на вала да не се отварят клапаните и да махнем буталата, тогава съпротивлението, ще е още по-малко и мое да си я връткаме цял ден на стартер, баш като бегачките. Значи по-добре да караме с износени сегменти, така съпротивлението е по-малко момчета, нищо, че колата няма компресия, но ...[/quote]
еми нормално е да е по малко съпротивлението !! ако отвориш някой учебник теоретично най-добрия двигател е този който може да се направи без сегменти!!!!!! на теория , но може би знаеш ( незнам ) , че това идеалния случай , а такъв не съществува!!! логично е , че сигментите създават съпротивление , което мотора предодолява!!! не случайно болидите от формула едно са с един сегмент ( или поне бяха. сега с новите изисквания може и да не са ) пък и е нормално ако е заминал маслен сегмент колата да пуши ( не говоря за колата на кмабуров, а по принцип) това ми звучи като изказването ти ( в друг форум ) , че ланча СТРАТОС е с турбина и с механичен компресор:)
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!