rudolf написа:1.до скоро не можех да намеря никъде резултатите...дори и в интернет-където е безплатно публикуването им.
2.все още не знам подробно - в кой класове какви точно изисквания има и какво се допуска..(знам общите за кубатура и най-общо модификаций-от ухо на ухо)
3 3 месеца търсих регламент- сега имам стария благодарение на вас.
4. никва реклама и информация за мероприятията.
5.никаква официална информация за удобни за наблюдение и зрелищни места по трасето.
6.никва официална информация за пилотите и колите.
федерацията и дреме кой кво разбрал...и с руси пилотки,по монокини в кабриолети- с подобно отношение автомобилния спорт пак не би имал шанс
Няма да цитирам и горното ти мнение, за да не стане хептем дълга и широка, но да кажеш, че стадионите били пълни.....................
ти гледал ли си скоро някой репортаж на мач от родното първенство?!
Всичко е в тотото (парите)........затова пустият футбол е толкова гледан! Много ми е интересно защо винаги спорните ситуации се решават от съдията, който може и да не е видял както трябва, а не след повторение?! Защото така мача на може да бъде купен (или греша?
)! Вече има по 20 камери (в норманите държави; но и 5-6 биха стигнали
), които ясно могат да покажат какво се е случило, но няма да разтягам повече темата, че е много дълга, а и не е за нашия форум!
Та с това исках да кажа, че доста се бъркаш, че по футболните мачове у нас имало МНОГО хора....пак питам: къде ги видя?? Аз съм виждал малко повече публика на т.н дербита и когато играят националите, но на други мачове......къде са тези хора, бе, бате?!
На едно пусто Траянови врата (да не се засегне някой, "пусто" го казвам с най-добри "намерения"
) съм сигурен, че има поне 10-20 пъти повече хора отколкото на един мач Родопа - ЦСКА, примерно...там я се съберат 1000 човека, я не!
Просто футболът е най-гледан заради парата, която се върти в ОГРОМНИ количества, била тя мръсна или не, а и защото е много по-лесно татИ да ти купи топка отколкото Ладичка Х/1
(да не казвам N12, че татИ ти бая ще клекне
)
По точките, които спомена:
1. Кога до скоро?! Година, месец? Защото вече всички български ралита си имат собствени сайтове (само Рали Трянови врата използва друг сайт), а от тази година и федерацията има нов сайт, на който има всички резултати от рали, планинско и затворен маршрут. Просто е трябвало да напишеш в някоя търсачка (
Google) името на някое от ралитата, но да не издребнявам, че ще вземеш да се обидиш
2. ФИА си има документи (
http://www.fia.com/sport/Regulations/rallyregs.html), от които лесно можеш да научиш всичко, което те интересува. В сайта на федерацията (
http://bfas-bg.org/index.php), в раздел документи, също има доста неща, били те и стари (не ги защитавам, че нямат по-нови
).
3. Тази точка е свързана с горната.
4. Това си е до организатори. Както знаем, федерацията организира на 100% само Рали България. Не, че не трябва да помага и на другите организатори, но темата е много дълга
5. Работа на организатора.
6. Няколко години подред в списанието
F1 Club излизаше такава информация, защото цялото беше посветено на Рали България. Разбира се, имаше информация само за пилотите от Европейския шампионат и водещите български пилоти, някои от които, участници и в споменатия преди "пет" думи шампионат. Не знам дали тук БФАС е плащала за това нещо, но го имаше само за Рали България и то не като част от регламентите и документите на самото рали. Спомням си, че през 2005 година се продаваше за по левче около Хотел Рила; за предните/следващите години не помня...