|
||
RaPiD написа:Щото колата е 650 коня, но със серийна трансмисия и меля всичко. Постоянно сменя кутии. Тука на драга пък се смля всичко, 4-те колела в момента са независими едно от друго, а трябва като въртиш едното да се въртят всички. Дано да намери група А трансмисия от-до за да може да я кара спокойно.
Л. Мечков написа:RaPiD написа:Щото колата е 650 коня, но със серийна трансмисия и меля всичко. Постоянно сменя кутии. Тука на драга пък се смля всичко, 4-те колела в момента са независими едно от друго, а трябва като въртиш едното да се въртят всички. Дано да намери група А трансмисия от-до за да може да я кара спокойно.
Ланчата е с турбо Гарет ГТ30-76, таванът му е 525 коня, незнам как така е станала 650 А може и да е с друго турбо, но ме съмнява за една нощ да е сменено, дадох им огромни дюзи , за да я напълнят, но 650 коня............Малко е несериозно Колата е много лека, много добре е мапната и подготвена от Ники Златков и резултатите са налице, конете не са всичко, важно е в какъв диапазон са и какъв въртящ момент в какви режими и скорости има
driftmania написа:Това което аз съм чувал когато колата беше на Калояново за тест от Даниел е че е 700 Нм. за коне не знам
Сашо Христов написа:
Това е ЛАНЧА за бога -не търси логика там .Резултатите ВИНАГИ надхвърлят очакванията и опитите с други автомобили
Л. Мечков написа:Сашо Христов написа:
Това е ЛАНЧА за бога -не търси логика там .Резултатите ВИНАГИ надхвърлят очакванията и опитите с други автомобили
Начи сметай , ако туря на косуърта ГТ30-76 ще удари 750 коня 100% , щом на изпердашена ланция прай 650
П.П.- ЗА БОГА
Назад към Други Български Шампионати и Състезания
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта