И аз смятах повече да не пиша, тоест, казах каквото имах да казвам, но определено има още за казване относно техническите въпроси...
Преди това, лично аз не съм давала оценка в тази тема за карането на Звезделина. Но мисля, че имам пълното право да го направя, тъй като тя е дългогодишен участник в дамския ш-т. Казвала съм ти го това и лично на теб, както мисля, че и на нея самата. Тя определено може да кара и определено прави добри времена. Наблюдението ми от 2004г. до ден днешен е следното: тя адски много израсна последните две-три години, тъй като в този спорт освен качества на управление на автомобила се изисква и психика, а именно в това тя израсна последните години, поне според мен.
Сега за техническите тъпотии. И аз помня как обсъждахме колата на Яна след Благовещение. Най-лесното тогава на Мануела бе да направи така, както казваш ти, да пусне контестация, да пусне писмо до БФАС и т.н. и готово. Тук, както вие, така и тя е постъпила спортменски. А именно, защо да лишава момичето от участие, като може да се опита и да си направи колата. И титлата на Мануела изобщо, ама изобщо не мисля, че е дошла от хидравличната ръчна и конито, защото тези нещица ги нямаше миналата година и по-миналата! Тя караше(както и Цветелина) това дърво 106 и направи такива резултати с него, които са достойни за уважение.
От колата на Яна тръгна всичко. След като я допускат, защо всички да не си направим колите? Въпреки, че като нейната, от нас, едва ли някой някога ще успее да я направи.
Тези ''подобрения'' са видните. А аз зная за подобрения(коли и екипажи няма да споменавам), скришни такива правени далеч преди Яна изобщо да се появи в този ш-т, ама те са достатъчно скрити, за да не можем нито ние, нито техническата комисия да ''хване''. И по-горе съм го написала...
Грешно си ме разбрал...грешно разбирате и хидравличната ръчна! Миналата година нямахме такива, нито аз, нито Мануела, нито пък Яна, когато се появи на Ямбол с новата колица!!! Помниш ли какви ръчни дърпаше тя тогава и как се въртеше?!? Забелязал ли си как сега тя преди да дръпне ръчна не се засилва? Дава газ в момента на дърпане на ръчната..., което чисто по физически закони е немислимо!!! Дали е заради хидравличната ръчна? Ако аз направя същото с моята хидравлична, бъди сигурен, че няма да стане нищо.
Тая хидравлична вие така я боготворите, че чак се дразня вече. Бил си свидетел как дори с нея някои ръчни не се получиха, нали?! Е, нали е
вълшебна тая ръчна, защо не се получават винаги? (за справка, пак ще кажа, Ямбол 08, ръчната в квадрата на майсторското, както и почти всички ръчни на Виктор). В по-горното мнение аз съм обяснила какво предимство имам аз с нея! Това, че ми излиза далеч по-евтино, това, че не сменям цилиндърчета всеки път, че не се налага всеки ден след тренировка да я натягам, защото след три натягания вече не може да се натегне отгоре, а трябва да се разглоби, и този 1% сигурност и т.н. Ръчните на Благовещение тази година в квадрата станаха ли? Станаха! Без хидарвлична ръчна!
Тук по-скоро предимството е в по-малката кола, защото един кораб няма как да го завъртиш в този квадрат, за справка-Ямбол 07 за купата на кмета, аз се опитах да го направя, видя какво стана /дори и хидравлична ръчна да има пак няма да стане/. И знаеш ли какво, НЕ МОГА да се съглася, че ръчната на микрата не хваща! Няма такъв филм!
А защо поставяш изпълненията с ръчната, като не майсторски?
Идеята на състезанията не е ли именно това, да минеш дадени елементи по най-бързия начин, да направиш най-добър резултат? И след като дърпането на ръчната според теб не е майсторство и питаш къде е то, Звезделина защо се опитва да я дърпа?!? На интерспийд 08 една две дори й станаха... Защо дърпа след като красотата на ш-та е другаде?
Не съм съгласна с това, което казваш, а именно:
То на състезанията,където няма къде да се въртите с хидравличните си ръчни,а има само гаражи и се изисква повечко майсторство,резултатите са налице мисля!
Защото всеки в нещо е по-добър от другия, било то каране на заден ход, било то взимане на змейка и прочие, както и моментното състояние на пилота, както и грешките, които е допуснал в дадения елемент. На едно състезание си по-съсредоточен, на друго по-малко и т.н. А на майсторското на Интерспийд, където разтоянията бяха толкова големи и големите автомобили имаха от какво да наваксват, след като на мен дори колата ми угасна по най-левашкия начин, резултата беше ли на лице? Дали е заради хидравличната ръчна? Добрия резултат е съвкупност от толкова много неща, че чак ме е яд, че е така! И именно защото Звезделина кара много добре, за това и времената й са добри и близки с времената на всички мъници-фиатчета.
За секундите... Май не знаеш колко точно са 10 секунди... Това е адски много време ей. Миналата година такива ръчни нямаше, нека погледнем резултати от миналата година, искаш ли?
Моля те, недей да говориш в множествено число. Аз съм склонна да се съглася с това, което пише в правилника и този ш-т да бъде масов и за нормални коли, само не разбирам защо вие НЕ ИСКАТЕ ''подобрените'' коли да имат право да участват в отделно генерално класиране?