Относно дрегера по състезания, аз лично съм за, като не е нужно това е описано в правилник на фед. за да се прилага. Същото може да бъде написано само в регламента на състезанието и важащо само за него. Защо кавам, че не е лошо да има дгрегер, ами защото не само аз, а предполагам и други сме виждали пилоти, които вечер пият до Х-часа, сутринта стават и карат. И това не е само на рали и авто крос. Виждал съм го и по планински, и по писти, ако щете и по ралита. Сега човек пил до късно, няма как да ме убедите, че ще е с адекватни реакции на следващия ден след кратък сън. От там следва, че това е предпотака за инцидент. Не казавм задължително, но е вероятно. Да, инцидент може да има без горните улоия да са налице, но при наличието им вероятността е по-голяма. А що се отнася до показването на книжка по време на прегледа - и аз съм силно против. То по тази логика що не искат книжки на 5-6 годишните малчугани, които карат картинг, и то само как карат! Ама факта, че на някой не му се занимава да прави допълнителни регулации, за лица под 16 години да имат право да карат по състезанията, е една тема дъвкана сто пъти. Аз, както и на други хора им се гледа клас джуниър по състезанията, ама уви, май скоро няма да е. И сега, след като КАТ казаха, че имало над 130 000 водачи останали без свидетелства (бройка, в която май съм и аз
) , ама още видиш ли не знаели, означава, че шанса догодина да има пилоти, които няма да могат да карат точно поради тази причина, е голям! Какво би следвало да се направи - еми много просто - щом от фед не желаят да има пилоти под 16 години, да се изскват лични карти, за да се удостовери възрастта на пилота. Така хем агнето, хем вълка - до някаква степен. Ама нещо не ми се вярва , че ще се получи нещо подобно.
Аз поне така ги виждам нещата!