|
||
kapoma4o написа:колеги, има ли изоб6то кола в раликроса да отговаря не тези "нови изисквания"? а изоб6то някои 6те седне ли да прави тези промени по колата си?
kapoma4o написа:колега, тези правила се отнасят за раликроса за дивизиите а за Х ни6то не пи6е? това озна4ава ли 4е се отнася и за Х?
Член 4
РАЗРЕШЕНИ АВТОМОБИЛИ:
Шампионатът е за автомобили от Дивизия 1, 2 и “Х”
Дивизия 1 – туристически автомобили (група А и N), съобразно анекс “Ж” (като се изключат автомобилите с четири задвижващи колела).
Дивизия 2 – туристически автомобили (група А и N) с четири задвижващи се колела съобразени с анекс “Ж”.
Група “Х”
- Дивизия 1 - Туристически автомобили
Допускат се автомобили, хомологирани в група “A” (с изключение на Kitcar и WRC) и отговарящи на приложение “Ж” (Чл. Чл. 251 до 255), а също така модифицираните, описани в по-долните Чл. 2 и Чл. 3.
- Дивизия 1А - Туристически автомобили
Допускат се автомобили хомологирани в група А с предно предаване и атмосферни двигатели, отговарящи на приложение “Ж” (чл 251 до 255), а също така и модификациите изборени в чл 2 и 3 по долу.
- Дивизия 2
Туристически автомобили, хомологирани в група “А” със задно предаване, атмосферен двигател и отговарящи на приложение “Ж” (Чл. Чл. 251 до 255), както и модифицираните, изброени по-долу в Чл. 2 и Чл. 3.
Astra_26 написа:Всички състезания се провеждат съгласно специалните правилници за отделните шампионати. В момента за рали-крос все още важи стария правилник, който дефинира следното:Член 4
РАЗРЕШЕНИ АВТОМОБИЛИ:
Шампионатът е за автомобили от Дивизия 1, 2 и “Х”
Дивизия 1 – туристически автомобили (група А и N), съобразно анекс “Ж” (като се изключат автомобилите с четири задвижващи колела).
Дивизия 2 – туристически автомобили (група А и N) с четири задвижващи се колела съобразени с анекс “Ж”.
Група “Х”
Дивизиите са тотално объркани, но както и да е, без това в кроса нямаме хомологирани автомобили. Нас на този етап ни вълнува група "Х". Ясно е, че нашата дисциплина няма да съществува, ако се допускат само хомологирани автомобили. Досега не беше преведен член. 279 от прил. "J" и следователно не се ползваше, като регламентиращ документ. В началото на годината, този член беше преведен на български, но още не е официално въведен за използване.- Дивизия 1 - Туристически автомобили
Допускат се автомобили, хомологирани в група “A” (с изключение на Kitcar и WRC) и отговарящи на приложение “Ж” (Чл. Чл. 251 до 255), а също така модифицираните, описани в по-долните Чл. 2 и Чл. 3.
- Дивизия 1А - Туристически автомобили
Допускат се автомобили хомологирани в група А с предно предаване и атмосферни двигатели, отговарящи на приложение “Ж” (чл 251 до 255), а също така и модификациите изборени в чл 2 и 3 по долу.
- Дивизия 2
Туристически автомобили, хомологирани в група “А” със задно предаване, атмосферен двигател и отговарящи на приложение “Ж” (Чл. Чл. 251 до 255), както и модифицираните, изброени по-долу в Чл. 2 и Чл. 3.
Аз не смятам, че той може да регламентира нашия шампионат през сезон 2010. Нито един автомобил не отговаря на тези изисквания, а и на този етап те са непосилни и неизпълними. До крайния срок за придобиване на нови паспорти има два месеца. Новите автомобили отдавна са готови, но... те са подготвени за група "Х", а тези които имат паспорти, вече чакат първия старт.
В специалния правилник отново трябва да фигурира група "Х", това е ясно. Но... какво ще представлява група "Х" през 2010-та? Дали изобщо ще е легендарната измислена "Х" или някоя друга? Има много проблеми за решаване, но това трябва да стане от хора запознати със спорта и нашите реалности.
Ще се радвам ако на 30.01 във В. Търново се срещнем повече хора от кроса и обсъдим всички тези моменти. Ще участваме и в предложението на АДАС за регламентиране на свободната група, както и да се нарича тя.
Няма кой да защити собствените ни интереси - нека го направим заедно!
Ferjancz написа: ... не може да се разчита само на това, че от федерацията ще са благосклонни и ще направят правилата, както ви се иска...
Division 1 / Division 1A / Division 2 :
Cars not homologated with the FIA but produced in series and regularly on sale in the EEC through a recognised commercial network are also eligible.
These models will feature on a list drawn up by the FIA. It will be up to the applicant to supply the elements necessary for proving the eligibility of a model.
The application will be submitted to the FIA for approval through the applicant’s ASN.
In order to approve the addition of a model to this list, it must be confirmed that:
- the model has 4 seats with cockpit dimensions in conformity with Article 2.3 of the FIA homologation regulations for Group A;
- the model has a bodywork/bodyshell, including doors, in steel, or in any material produced in large quantities and approved by the FIA;
- the model has been granted a road-type approval from an EEC country, the explanatory documents relating to this homologation being supplied.
Дивизия 1/ Дивизия 1А/ Дивизия 2:
Автомобили нехомологирани от ФИА, серийно производство, пригодени за нормална продажба в Европейският съюз чрез одобрената търговска мрежа, също са допустими.
Тези модели ще са описани в списък издаден от ФИА.
Задължение на кандидатсващия е да представи елементите необходими за доказване допустимостта на модела.
Документите се изпращат във ФИА за одобрение чрез националната Федерация.
За да се добави модел в съществуващия списък то той трябва да отговаря на следното:
- модела да е с 4 седалки и размери на кабината в съответсвие с чл 2.3 от правилата за хомологация на група А;
- каросерията/купето, включително и вратите са от стомана или материал проивеждан в големи количества и одобрен от ФИА;
- модела има типово одобрение за движение по пътищата издаден от страна член на ЕС и разполага с документите отнасящи се до това одобрение.
Дивизия 1/ Дивизия 1А/ Дивизия 2:
Сериийни автомобили хомологирани от ФИА пригодени за нормална продажба в Европейският съюз чрез одобрената търговска мрежа.
Назад към Български Шампионат по Рали-Крос
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта