|
||
Гетов написа:КОлеги, Вчера имах среща с г-н Казаков....
Така, на тази среща, той ми каза, че с г-н Попов последно са решили, и за 2015 нещата ще са така....
дивизии ще са 3
д1 - до 1600 кубиа , един мост, и минимално тегло за всички 50 кг без оглед на кубатура
д2 - до 2000 кубика, един мост и 900 кг
и д3 - всичко останало, т.е. колите като на емил и на андрей, ако са с два моста отиват при зверовете, а там килата ще са 1200 ... ако ли не им изнася, махат по един мост , набавят кила и остават в маклите серии...
Както самия Казаков каза, който иска - иска, който не..на планинско, там може и с формула 1 и с отоциклетни двигатели и с комбайни ако щетее, кой с кво има, на кроса ще е етака.... това знам това споделяям...
И ДЪРЖА ДА ОТБЕЛЕЖА, ЧЕ НИТО АЗ НИТО БОТЕВГРАД РАЦИНГ ТИМ ИМА НЕЩО ОБЩО С ПИСАНЕТО НА КАКВИТО И ДА Е РЕГУЛАЦИИ ЗА 2015, ЗА 2014 ОПИТАХМЕ ... НЕ БЯХМЕ РАЗБРАНИ, НО ДАНО СЕГА РАЗБЕРЕТЕ ДРУГИТЕ, ПОЖЕЛАВАМ КЪСМЕТ НА ВСИЧКИ !!!
darkangel написа:Само да попитам не че е важно да ми се отговори някои тука като какви се явяват ?????.Нещо като официални лица на БФАС ли тех.комисари ли .За да определят правилата в дисциплината.На всичко отгоре пък си позволяват и да са " ръководители движение"кои къде да кара.На планинско на писта или някаде по нивите с комбайните . Айде със здраве и обещавам че няма да присъствам догодина на нито едно състезание, за да гледам 10 жигули и на Г-н Гетов сеата смех
darkangel написа:Само да попитам не че е важно да ми се отговори някои тука като какви се явяват ?????.Нещо като официални лица на БФАС ли тех.комисари ли .За да определят правилата в дисциплината.На всичко отгоре пък си позволяват и да са " ръководители движение"кои къде да кара.На планинско на писта или някаде по нивите с комбайните . Айде със здраве и обещавам че няма да присъствам догодина на нито едно състезание, за да гледам 10 жигули и на Г-н Гетов сеата смех
Назад към Български Шампионат по Рали-Крос
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта