от Andrey13 » Нед Апр 10, 2011 16:12
Като начало при изработката на корпус от алуминиев прокат трябва да се свали на грубо голяма част от материала, като се остави припуск от около 2-3мм отвсякъде. Това е нужно, защото при обработката , вътрешните напрежения на материала се отпускат и се получават деформации. В моята практика се е случвало да се стигне до 1 мм изменение на размерите на формата. На снимката е грубата обработка на детайла. "Бавно но славно", а и днес като гледах Ф1 , колко болида не завършиха и колко крила и керсове се скапаха. Явно нещо което е ново и неизпитано във времето, колко и акъли да са го измислили , все пак имат пропуски. Е има и непреодолими моменти, като съотношението здравина и тегло, което е проблем. Моето бъги се вдигна с около 90 кг, но и с 180 к.с.
- Прикачени файлове
-
- първо грубо.JPG (142.67 KiB) Прегледано 8236 пъти
"Винаги можеш да се откажеш, но никога не можеш да спечелиш, без да опиташ!..."!