Какви се оказаха основните проблеми при моята концепция. Това състезание си бе отличен тест за диагностика и намиране на решение на проблемите.
1. Единия двигател / помощния без скоростна кутия/ гасне на старта.Дори на един от стартовете на 14 000 rpm Пак заби и изгасна. НЕ гасне при плавно потегляне/ полусъединител/.
2. На правата при голяма скорост обратното.Качва на 12-14 000 rpm и дави другия със скоростите, когато е на 5-6 предавка. Не му позволява да се " таваноса" , както му казваме .И скоростта остава на 70-80км/ч. и не може да се вдигне, защото съотношението на планетарния и зъбните е изчислено тогава да е 10 000 единия и 10 000 другия. При положение 7-8 000 основния и 13-14000 помощния , скоростта е 65-70 км/ч, което си е за кашмер.
Въпреки промяната на оборотите от подаването на газта, положението си остана такова.
Каква ми е грешката и какво предприех.Грешката ми е, че след като елиминирах скоростната кутия и касетата и дисковете, на практика съм оставил втория двигател без маховик. Поради което, той се развърташе преди основния, и качваше бързо оборотите и не позволява нищо да го пребори. А основния не може да го пребори. На практика, се получава ситуация, която наподобява каране на 5-6 предавка из баир/ баира е втория двигател/.НА старта е обратното.Поради липсата на маховик , десния двигател дори с високи обороти , забива поради липсата на маховик и няма инерционни сили, които да му помогнат да запази "позиция" спрямо другия, който на 1-ва скорост ,няма никакви проблеми.На един от стартовете тръгнах на 2-ра и не изгасна, но старта беше бавен.Първото , което ще опитам е тежък маховик, за помощния двигател, който няма да му позволява бързо да се развърта и няма да достига високи обороти над 11 000. В същото време ще акумулира голяма енергия, която ще му е нужна на старта, за да не забива при рязко потегляне. Вчера изпробвах новия маховик , който изработих от стомана и занитих на основния диск-държач на мястото на касетата.Получи се не толкова рязко развиване на оборотите, но плавно спадане и нещо , като задържане на обороти, между 4-5 000.Явно в този диапазон тази тежест акумулира най-много енергия. Сега остава да сглобим "часовника", както го нарича Вени /моя механик и дясна ръка в този проект/ и ще изпробваме утре на писта. Между другото има доста power ,както се вижда на снимката /как са се усукали шлиците на преходната ос от междинния Торсен за задния диф/, от Ауди куатро е.Но явно отстъпва на двете Ямахи. Вече има нова. Ако и нея усуче, ще го накажа, като я заменя с такава от БТР пък да видим тогава.