|
||
dakardemon написа:какво толкова ви е направил Антон че така му сипете всички че той е виновен едва ли не за случилото се ??? гледах клипчето няколко пъти и видях че битката е така но Бойко излиза от завоя и не оставя място на Антон в края ... Това че кара шампионското бъги и че едвам го стигат някой пилоти не означава че тряя го нареждаме и го обвиняваме за неща за който си има хора (съдии) за тая цел ..
а относно коментара на martin80 ... защо в силистра трябва да му смеят че не е първи ... човек се учи докато е жив ...
Karbo написа:1.Първа редица: от ляво-Бойко, средата-Антон, от дясно-Красимир.
2.Антон с най-добър старт отново и затваря първи левия завой.
3.Бойко до последно искаше да мине от лявата страна на Антон, но не можа.
4.Бойко се качи и отскочи от насипа от пръст и се преземи до Антон, след което ИДВА И ВАШЕТО ВИДЕО, Бойко мина върху Антон, в следствие на което вкара бъгито си в пътя за сметна на Антон.
Е кое е нормалното в случая ???? Ми като не можа да затвори пръв завоя и не спря, взе че мина през Антон.
Мисля, че който от нас да е на мястото на Тони в случая щеше да иска дисквалификация. Постъпката му след финала и аз не я одобрявам.
Във връзка с инцидент на Автокрос „Монтана”2012, след като разгледа докладна записка от Председателя на Комисията по Автокрос и Раликрос, Димитър Димитров и докладна записка от Директора на състезанието Румен Манолов, УС на БФАС реши да се отнемат състезтелните права на Антон Кунчев за два календарни месеца, считано от 04.07.2012 г.
БФАС отправя предупреждение към Председателя на АСК”Инфомик транс” да предприеме необходимите мерки към пилотите, членове на клуба, за недопускане на подобни инциденти.
Camio написа:Не ми се бършат сълзи, защото е смешно. Казвате, че този спорт е аматьорски - аз лично не го намирам за такъв, защото аматьорски спорт се прави без умения, без почти никакви средства и не се предявяват никакви претенции. Ако автокросът е аматьорски спорт, закакво ви е федерация, министри и т.н.?
За сравнението с формулата - идеята ми НЕ бе да сравнявам двата спорта като характеристики. Изразих своето мнение като наблюдател, без да задължавам никого с него, че и двата инцидента са сходни и по-скоро състезателни, и няма нужда да се търси умисъл. Но като няма умисъл не значи, че няма санкции.
Но за чарът не съм съм съгласен, според мен не е в това да ходиш да блъскаш другите и да опоразяваш, както каза, направеното с много лишения. Питаш ме какво да направите - ами съберете се, направете си пилотска организация, напишете си изискванията, призовете медиен интерес, повдигнете тези си искания, обаче си заслужете вниманието с каране и организация, а не с пиене преди състезание (понякога и 5 мин преди старт), пушене на цигари в бъгито, застанал на старт, каране в обратна посока, блъскане на колегите и т.н. После се оплаквате, че не ви взимат насериозно, че не ви помага федерацията. То е ясно, че там е само шуробаджанащина, но на хубавото никой няма да каже лошо. Направете повече хубави неща, за да ви чуят!
Към Пламен: това, което казваш, го знам. Просто както казах по-горе, време ви е на "лудите" да помислите как да вкарате малко чужди пари в този прекрасен спорт. А това не става с кебапчета на масата (не че пречат ), а с поставянето на проблемите там. Думата лудост я използвам в изцяло позитивен смисъл и не искам да засягам никого.
Назад към Български Шампионат по Автокрос
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта