Прави сте,че един удар,едно докосване по време на състезание доста натоварват фонансово пилотите.Има обаче и друг момент : борба-изпреварвания-неизбежни удари.Ако по някакъв начин се ограничат волните или неволни удари(доста разтегливи понятия според мен),няма ли да се намалеят рисковете,няма ли да намалеят и самите идеи за изпреварване у пилотите по време на състезание?Тогава какво ще се получи?
Хората идват да гледат хубави коли.Но голямото предимство на пистовия шампионат пред останалите състезания от календара на БФАС или дрифт федерацията или което и да е друго мероприятие е именно това,че обикновенния семкар идва да види зрелище,борба и изпреварване.А те няма как да станат без неизбежни рискове от удари.Иначе силни коли бол на всякакви видове сбирки.Само като се замислиш на нощните сбирки по градовете се събират доста пъти повече конски сили от колкото по пистите.Наистина трудно може да гледаш на едно място две топ Аудита,Суби,Мицо и Ескорт ВРЦ,но в крайна сметка,ако състезанието протече в монотонно гонене по пистата,без изпреварване,самата тръпка в обикновенния семкар ще е доста по-ниска,отколкото дрифт изпълненията на аматьорите.
Няма какво да се залъгваме - Н/2,Н/3 и Х/2 не са интересни като коли за феновете.Безпорен факт е,че на други места(шампионати) има доста по-силни коли от тях,което води и до доста по-добри времена на единственото място за сравнение в Бг.Ако няма никакво изпреварване в тези класове едва ли ще представляват някакъв интерес самото състезание там.
Малко се поразписах повече,но няма какво да се мрънка.......според мен.Евото на Маршавелов,ВРЦ-то на Мечков,Аудито на Бедини или пък Златков ще будят същия интерес и в някой музей както е сега.Единственно някакво изпреварване м/у колите кара хората да седят и да гледат с по-голям интерес от колкото в някой опън дей.А тези изпреварвния без рискове(удари) няма как да станат