|
||
RaPiD написа:Искам да отбележа най-големия гаф, който наблюдаваме непрекъснато на всички състезания - награждаването! Как можеше миналата година да го направят веднага след финала, както му е реда, както е навсякъде по света, докато хората са още на трасето, а тази година чакахме поне час... Не останаха никакви хора и ни заболяха краката от чакане. Същата работа като на Благоевград, хората чакат решението на комисарите за контестациите, там обаче чакахме над 2 часа!!! Пълен АБСУРД! Миналата година ми хареса много повече писта Хасково! И с полицаите беше по-добре! Тоя път отивам аз за вторите тренировки на обратния на Еко, на същото място където снимах миналата година без проблем, обаче полицая ми казва, че не бил той миналата година там и не знаел кой ме бил пуснал, СЕГА НЕ МОЖЕ! Или се махам или ме арестува! Да мерси, евала! Тия жилетки, пропуски, камера, статив са ми за украса... Няма да се наумат как се прави у тая държава и тва е! Ако ще цяла година да ходят да гледат в чужбина как го правят, нищо не им влиза в главите. В чужбина като ти видят пропуска МЕДИЯ те оставят да снимаш откъдето искаш, откъдето ти прецениш, никой нищо не ти казва, ако щеш на 1 метър от колите стой. Тука полицаите ми казват от къде да снимам... НЯМАМ ДУМИ...
ceco_rs написа:Спокойно мога да кажа , че Хасково е най-добре организираната писта ! Миналата година ми хареса , и тази не се посрамиха ... най-малкото че веднага ми транспортираха колата до бокса , през цялото време цареше ред ...адмирации !
Гетов написа:Асене, а кога и къде може да видим какво си занел????
Със сигурност ще е забавно!!!!
MARVI написа:Тази вечер от 23:05 ч. ще е репортажа по Евроком за писта "Хасково"
КОКО написа:За лошата страна разбрахме,даите нещо и от доброто.Или то липсваше?
GTI-8V написа:............
ZPenevich написа:GTI-8V написа:............
Алекс,разкажи как мина състезанието за Любо Гайнов,имаше добро време от квалификациите.
qvkata написа:Коцето Щерев каза, че му се е откачил минуса на акулуматора и колата е почнала да губи мощност. И червения косуърт бил около 215 коня и е вървял с субаруто му на правите..
Симеон Кандаров написа:qvkata написа:Коцето Щерев каза, че му се е откачил минуса на акулуматора и колата е почнала да губи мощност. И червения косуърт бил около 215 коня и е вървял с субаруто му на правите..
215 коня е на баба ти кару4ката ламер я хои си караш колето пред блока и да играе6 на ластик сас саседката ти и не говори като не разбираш папагал
trouble написа:Симеон Кандаров написа:qvkata написа:Коцето Щерев каза, че му се е откачил минуса на акулуматора и колата е почнала да губи мощност. И червения косуърт бил около 215 коня и е вървял с субаруто му на правите..
215 коня е на баба ти кару4ката ламер я хои си караш колето пред блока и да играе6 на ластик сас саседката ти и не говори като не разбираш папагал
Какъв е проблема ти Кандаров за да нападаш така момчето, което може би има грешна информация, но в никакъв случай с нея не вреди....
trouble написа:По името ти във форума съдя, че си пилот от пистовия шампионат нали или се бъркам...Не мога да прочета какво си написал защото не е на български, но следващия път когато има състезание ще ти доведа това момче, за да му кажеш тези неща лично, а на мен да обясниш причините поради които го правиш. Не се чувствай длъжен да ми отговориш, защото така и така не ти разбирам написаното..
trouble написа:По името ти във форума съдя, че си пилот от пистовия шампионат нали или се бъркам...Не мога да прочета какво си написал защото не е на български, но следващия път когато има състезание ще ти доведа това момче, за да му кажеш тези неща лично, а на мен да обясниш причините поради които го правиш. Не се чувствай длъжен да ми отговориш, защото така и така не ти разбирам написаното..
Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 54 госта