Иска ми се и аз да споделя някои подробности.
Трасето:
Много технично и бързо трасе...Възможностите за изпреварване са сведени до минимум,което предполага сериозна борба от старта до финала.Максималната скорост е доста сериозна и не е само на старт-финалната права,както е на повечето писти,а и по време на дълга лява дъга,която е и доста неравна.Това е най-интересната (поне за мен) писта от целият шампионат,защото включва абсолютно всички! елементи,които една писта би могла да съдържа-и бързите прави,обратните и много остри завои,завой "за гащи" и т.н.Особено впечатление прави и първият (обикновено най-важен при старта) завой,който е изключително тесен.
Както всички видяхме всяка една грешка се оказва и последна,поради което за съжаление отпаднаха няколко човека.
Организацията:
Както и през последните 2 години така и тази АСК "Вромос" доказа,че с каквато задача се заеме постига максимални и оптимални резултати.Както Damon отбеляза-това е единственото пистово състезание,което доближава като организация и удобства ралитата.
Още миналата година "Радко и ко" се бяха погрижили в сервизният парк да има плазмен телевизор,на който течаха live резултати по обиколки!!!Абсолютен прецедент и заслужено уважение към екипите механици на отделните състезатели!
Настаняването на екипажите също беше предвидено и не мисля,че някой от колегите е имал обичайните проблеми.
Очевадно е,че дори дребните детйли бяха изпипани на максимум.Друго състезание от пистовия и/или планинския шампионат,на което да раздават не хвърчащи листчета,а сериозни и ламинирани пропуски няма!
Охраната явно беше добре инструктирана и нямаше "бисери" и глупави недоразумения.
Всички видяхме прекрасния сайт,който колегите от "Вромос" се бяха постарали да направят,както и необичайните за пистов шампионат инфо-SMS-и за абонатите на М-тел.
Местата в сервизния парк бяха номерирани,а информацията след всеки един старт се носеше "на крака" в отделните боксове.
При награждаването имаше купи и за участниците,които нямаха сформиран клас!
За скептично настроените колеги ще спомена,че единствените издънки дойдоха отчасти заради проблеми с времеизмерването и суматохата около контестациите (които в последствие се оказа,че не са съществували).
Както всички знаем-отговорността и решенията по тези въпроси не се взимат от организаторите.
Затова към АСК"Вромос" единствено...Благодаря,колеги за чудесното състезание!
Състезанието:
В "A & N" всичко като че ли изглеждаше предрешено,но определено колегите показаха едно сериозно темпо,доставящо удоволствие за публиката.
В "Хобикар" както винаги борбата беше по-продължителна,защото няма толкова осезаеми разлики между автомобилите.Отделно допринесе факта,че бяхме 22 автомобила (толкова е и капацитетът на пистата) и стана малко пренаселено.
За съжаление не липсваха и удари...По време на втората тренировка сериозно се удари Хачик Терзиян (снимка
ТУК,а на самото състезание-Красимир Кандиларов (
ТУК).Имаше и по-дребни произшествия,но мисля,че вече сте прочели за тях.
Публиката:
Определно имаше доста хора,които мисля,че останаха доволни от видяното.
На мен лично ми направи впечатление,че публиката беше доста по-многобройна,отколкото миналага година,което означава че нашият спорт се радва на завиден интерес и в този град.
И след това доста обширно резюме ще кажа,че за мен лично беше удоволствие да участвам в това състезание.Независимо дали ще бъде част от шампионата догодина със сигурност бих отишъл отново!:-)