|
||
Мартин Сурилов написа:Аз мисля, че за едно пистово състезание, сблъсъка е нещо напълно нормално и очаквано. Не мога само да разбера, защо непременно трябва някой да бъде санкциониран за това?! Естествено, че след като е имало сблъсък между два автомобила, то все единия от тях е "виновен", но защо веднага трябва да бъде наказан, опетнен и не знам още какъв от всички? Не е ли това една неизменна част от пистовите надпревари? Аз пистите не ги харесвам и не ги карам, защото знам, че е много вероятно да се случи нещо подобно по време на състезание - решение, което сам съм взел, както мога да реша и да ги карам. След като съм застанал на старта обаче, преди всичко трябва да знам къде се намирам! Ами това е писта бе хора - в гората има дървета, на пистата има коли!!! Аз като ударя някое дърво, не отивам да му се карам, ами си правя колата и пак и пак и пак..... Много ме е яд като гледам, какво се случва и как всеки може да води федерацията ни за носа. И тя понеже наистина никога нищо не прави, сега пък решила да направи точно това, което й се казва от някои хора! Смешна е цялата тая история! И жалка!
За другия случай, със селския бой и т.н., събития на които не съм присъствал, не искам да говоря, но това опраделено е нещо, за което федерацията може да се намеси по някакъв начин, защото на състезание не би трябвало да е нормално конкурентите да се бият. Поне не на автомобилно състезание. Или греша?
СПЕЦИАЛЕН ПРАВИЛНИК
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА АВТОМОБИЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ
НА ЗАТВОРЕН МАРШРУТ
Чл.7. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВОДАЧИТЕ
Те са длъжни при нужда да вземат необходимите и възможни мерки, за да не допускат произшествие.
==> камено да ги предисвикват!!!!
Изпреварването може да стане от ляво и дясно.
==> не вишдам че пише че може да стане чрез избутване и подобни....
Национален Кодекс по Автомобилен Спорт:
11та Глава
128.(151) Накъсание
b) всяка проява на нечестно управление или всяко действия, носочено против дадено састесание или срещо интересите на автомобилен спорт изобщо
RaPiD написа:Там обаче се наказват веднага, на самото състезание. Ама там има истински съдии, които веднага докладват и пилота още на следващата обиколка се спира. А тука - след дъжд качулка. Едно стоп-енд-гоу наказание ще свърши идеална работа още на момента. Да видим тогава дали ще се блъскат.
Aleksiev написа:аз не се сещам на някой от Ф1 примерно или от WTCC да са му отнели лиценза (даже и временно ) или нещо друго.. за това, че се е ударил в друга кола, когато се е борил за по-добро класиране.... като изпреварване в завой примерно и т.н. .... Бъркам ли?
Тук много ще се спекулира, мисля аз
RaPiD написа:Там обаче се наказват веднага, на самото състезание. Ама там има истински съдии, които веднага докладват и пилота още на следващата обиколка се спира. А тука - след дъжд качулка. Едно стоп-енд-гоу наказание ще свърши идеална работа още на момента. Да видим тогава дали ще се блъскат.
GTI-8V написа:
Сигурно няма да си права много приятели с този отговор но нека отново да пиша какво мисла по този вапроз и да задам некои вапрози:
- Много ми е страно от къде идва това вишдане че при пищово надпреварва може да се близка и удра нарочно без наказание???
- Сaщо толко много пилоти и фенове приемат това за нормално???
- По какво ознование и сaщо определени хора мислат че това е нормално без никакви други аргументи???
- В коя друго надпреварва нарочно близкане и удране е разрешено освен ако не е посочено в правилника за дадено застесание???
- Как изобщо може да се одобряват некои действие които е опасно и за срители и за сами пилоти??? Този спорт по само себе си не ли достатъчно опасен??>
- какив е аргумента че същото има много коли такава действе е нормално??? Ами дури в други спортове като футбол се наказва неправилно действие и фаулиране???
- Сaщо имам чуства че много пилоти изобщо не се запоснати с правилници, кодекси и регламента???
Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта