rudolf написа:Ferjancz написа:rudolf написа:някой не е внимавал в кадрите:)
Както казва Любо , аз също попрегледах някой друг кадър и се вижда как Диков бива затворен от Тодоров!!! Естествено Диков не може да спре за части от секундата за да избегне удара ( елементарната физика го доказва ) , така че е нелепо да се твърди за умишлени удари !!! Преди години имаше почти същия случай, с малката разлика , е нямаше кола по таван ,но имаше кола забита в бордюра ! На следващата обиколка ударения пилот хвърляше камъни по удариля го !!! Но и там ясно се видя, че пилота ( удрящия ) нямаше вина! Както и да е , интересно ми е да видя реакцията на федерация , на Еура Тек и т.н. по случея ! Не , че имам каквито и да било надежди ,но все пак , както се кава и отрицателния резултат , все пак е резултат !
здравей,,ферианц....можеш ли да формулираш израза -"затвори" как се вписва в правилника???andrey kokalov написа:Значи по въпроса за пазенето на позиция във ФИА от край време са изяснили как стоят нещата-предния определя траекторията и я пази,като няма право да я изменя пове4е от 1 път.
без да ъм капацитет това ми звучи единствено обосновано,което не позволява абстрактно да се тълкува ситуацията....възражение??
изгледай цялото състезание и ми кажи с ръка на сърце,може ли този завой да се вземе без да се намали този завой по траекторията в която е динев?? както и в момента на удара-динев дали е близо до бордюра или след сблъсака се приближава?? по кой правилник предната кола трябва да намали и се отклонява от идеалната траектория на завой-защото задната може да не намали??
ако говорим за коректност и вежливост на пътя,спрете войната по пътя и закон за движение по пътищата- иди дойди....ма ми е интересно според състезателния правилник какво гласи??
с уважение-димитър
Не знам аз ли не пиша на български или не се изразявам правилно, или не съм разбран правилно !!! Първо не съм казал , че има умишлено затваряне! А под затваряне има предвид, че сивата шкода си кара по траектория, а другата може би е искала да влезе от върешната страна на завоя ( както е написал малко по-нагоре Сони ) и в този момент затворен се оказва пиолота на червената шкода! Не , че има умишлено "затваряне" , може и да има , ама това аз няма как да го знам ! Затваряне в смисъла на , невъзможност на червената шкода да продължи движение по избраната от пилота траектория поради пресичането на траекториите на двете коли и факта , че двете коли се оказаха в пресечната точка на траекториите по едно и също време !!! И пак ти казвам , не коментирам как трябва да се вземе този завой , разни пилоти разни траектории! Нормален състезателен инцидент, който може да се види на почти всички пистови състезания в света!!!