Миналата година на Стара Загора бях свидетел когато Шопов повдигна въпроса относно тези квалификации на един непознат за мен индивид, който наричам така, защото ако беше човек както ми се иска да наричам хората нямаше да каже "... ми Ванка колкото и брутално да звучи, като нямат пари да си направят по добри коли, ми няма да карат бе..." Е не е ли нормално един пилот да почне да се състезава от Х1 или Х2. Май е по-нормално един човек да почне да се развива с по-слаба кола и да се усъвършенства в последствие. Така ще има база за развитие и негово и на колата. Тогава причината беше, че пътният възел не можело да се затваря за дълго време, защото дсеки час струвал много пари. Ако причината и сега в София е същата се питам КОЛКО ПАРИ ПОЛУЧИХА НЯКОИ ДРУГАРИ ОТ ФЕДЕРАЦИЯТА ЗА ДА КАРАТ МАКЕДОНЦИТЕ ОТДЕЛНО??? Нищо лично срещу тези момчета, но мисля, че парите от лицензи и такси за участие влизат в БЪЛГАРСКАТА федерация и е по-нормално да се даде предимство на българите да покарат, а като вариант можеше да ги пуснат с македонската група. Колкото до това, че само един човек е повдигнал въпроса ми я се поогледайте и вижте, че сме си такова ОВЧО племе, та нима унгарците живеят по-зле от нас, ама се вдигнаха, а ние търпим кво ли не - винетки, нови номера, всяка година нови цени на граждански, газта като гледам ще стане колкото бензина и какво ли още не
.Когато пилотите се обединят и бойкотират едно състезание тогава ще се сетят другарите от канцелариите на федерацията, че този спорт има нужда от момчета, които да карат, а не от мишки, които само търсят повод да се наядат и напият. Е тези момчета, като не им се даде възможност да карат им остава другото да се наядат и напият със спестените от бензина за състезанието пари. Но това трябва самите пилоти да си се съберат и решат, не някой да ти заявява, че като нямаш пари за Импреза WRX си господин Никой.