Хайде малко по-кротко, а разделението по пристрастия и фен групички го оставете за масата.
Колкото и да гледате, надали ще видите нещо ново, а доколкото забелязвам всеки си го интерпретира по своему.
Г-н Николай Тодоров (evolution), ще Ви помоля да спрете да ползвате епитети сходни на "престъпник", "убиец" и прочее. Прочетете
правилата на форума и се съобразявайте с тях.
Виждам, че всичките Ви мнения досега са само в тази тема и по този казус и не възприемам прекалената Ви активност като нещо позитивно. За нов потребител е твърде целенасочено, затова си дайте почивка.
Относно цялата ситуация, за да няма спекулации ще използвам
Пилот 1,
Пилот 2 и
Рейс Директор.
Грешка № 1 е на
Пилот 2, който си позволява множество удари по автомобила на
Пилот 1.
Грешка №2 е, че
Рейс Директорът не изважда от състезанието
Пилот 2 заради състоянието на автомобила му и поведението на пистата.
Грешка № 3 е, че
Пилот 2 решава да изпреварва в крайно неподходящ момент. Всеки един човек, който има и
елементарни познания по физика и траектории ще се сети, че единственият възможен вариант за
Пилот 1 да ускори е отварянето на траекторията след обратния завой, което веднага затваря
Пилот 2. Нито един водч не е длъжен да се съобразява с преследващия го дотолкова, че доброволно да даде позицията си.
Грешка № 4 е, че смятате
подаването на полуразпаднала се броня пред друг автомобил за лидерство и спечелена позиция.
Грешка № 5 е, че търсите
единствено вина в другия, но не и
съвина на потърпевшия.
Грешка №6 е, че някои хора очевадно одобряват изказванията пред медии и взаимните обвинения. Ще им припомня, че може да са фен на когото си искат, стига този същият (същите)
да не вредят на всички свои колеги и като цяло на автомобилния спорт.
Грешка №7 е, че някои хора не са чели правилници и наредба и своеволно изискват непредвидени наказания. Прочетете тук-там и вероятно ще намерите вярната градация. В този ред на мисли си позволявам да припомня на същите, че
Пилот 2 многократно е част от инциденти на пистата, при това с различни пилоти. Ако искате толкова смели наказания, то много моля
не забравяйте и този любопитен факт.
И съвсем кратичко, наказанията би следвало да се отнасят за:
1.
Рейс Директора, който не си е свършил работата и не е извадил Пилот 2 навреме от трасето. Тогава нямаше да се стигне до целия срам за автомобилното общество, на който продължаваме да ставаме свидетели по предавания и жълти медии.
2.
Пилот 2, който в разрез със специалния правилник удря нееднократно, а над 6 пъти Пилот 1.
3.
Пилот 1 ако и когато някой успее да докаже, че инцидента е
умишлен, а не е обичайното за всички пилоти отваряне на траекторията.
Нямам нито нужният ценз, нито правото аз да определям наказанията - има си Трибунал за това. Но пък съм абсолютно сигурен, че ако
Пилот 2 бъде оневинен за ударите си,
Рейс Директора ненаказан за лошо свършена работа и Пилот 1 пропуснат при
сигурно доказване на вината му, то това ще бъде не престъпление, а поредно доказателство, че така наречената "
Спортна власт"
работи в полза на приятелството и разбиранията, че някой е "по-човек".
И ако сте фенове на спорта, а не на индивидуални личности вероятно щяхте да поставите на първо място всички участници и съзидатели, а не личната изгода на този или онзи. Защото с мрънкане, вайкане, измислени доводи и звънене по телефоните никой не е постигнал нищо позитивно на този свят, в това число и индивидуалните любимци!