Здравейте, всички фенове на Автомобилният Спорт.За първи път пиша в Вашият Форум тъй като съм портесен от начина по който Вие Автомобилните Фенове расъждавате , мислите и коментирате любимият ни спорт. Когато споменавам думата спорт бих искал да подчертая, че става въпрос за състезание в което при ясни правила и еднакви условия група състезатели с подготвените от отборите им автомобили излизат и мерят силите си като на финала печелят най-добре подготвените. Поправете ме ако греша. В този ред на мисли бих искал да Ви спомена с риск някой от вас да останат недоволни , какво представлява спорта в милата ни Родина.
Мисля че , всички вие тук в форума милеете за така любимият ни спорт ,но за съжаление и аз както някой от колегите ми Иван Шопов , Любо Мечков. и др. считам че Вие не виждате реалните проблеми в спорта и не осъзнавате че всички ние сме от една и съща хранителна верига.
Ако няма Организатори няма да има състезания , следователно Състезатели и Вие феновете и зрителите няма какво да гледате.
За огромно мое съжаление оставам с впечатлението че една част от част от аудиторията тук прави лош имидж на всички вас Феновете на Автомобилният Спорт.Далеч съм от мисълта, че мога да се и съм харесван от всички фенове но пък смятам че съм и доста Скандален имено защото всеки път когато имам мнение го изказвам публично директно и право в очите ,нещо абсолютно табу за повечето мои колеги. За финал на всичкото от горе заставам и зад думите си на 100%. Да може това да не се харесва на повечето от Вас и Моите уважавани колеги но е факт.
Относно критиките отправени лично към мен от мнозина от Вас /golf_1, GT 51, rudolf, kolmana, Sedan, KrumDonchevFen111 и колегата Любо Мечков/ оставам с впечатлението че вие мили Фенове не милеете за спорта , вие обслужвате определени интереси и своето собствено его. За да не съм голословен ще Ви обясня защо смятам че това е така.
Всички вие видяхте че Фаул Старт на Илия Царски има и той е 100% . Много от вас също го признаха .Малко от вас го Осъдиха и приеха страната на Спорта .Повечето бяха съгласни да се примирят че фаул старт има но той не е помогнал на Илия . Да така е ние в Отбора на Дунев Рейсинг си имахме нашите технически проблеми и затова никой не виним , но нека вникнем в същноста на проблема. Илия прави Фаул старт, Рейс Директора Цветомир Русев е заблуден от Главният Времеизмервач Иван Маринов, който вади разпечатка че Фаул-Старт НЯМА???, Христо Стоилов като Директор на Състезанието потвърждава. Състезанието тече след като автомобила ми получи технически проблем в двигателя и мощноста рязко спадна Илия Царски се възползва атакува и СПЕЧЕЛИ Състезанието.
Спортните Комисари Стефан Чолаков, Стефан Хаджилуков и Емил Захариев в техният доклад до БФАС пишат че Фаул Старт има но правилника не им позволява да накажат . Абсолютна ЛЪЖА в правилника е записно че Спортните Комисари могат да НАКАЗВАТ и взимат решение за всички нарушения непредвидени в настоящият правилник.Те работата не си СВЪРШИХА.Прехварлиха ме на Спортният Трибунал.
Спортният Трибунал съставен от Теодор Тодоров,Георги Стоянов и Турал Метков реши: Фаул Старт има но ние Илия Царски не може да го накажем.
След дадената от мен Пресконференция и след въпрос на журналисти към Председателя на БФАС Радослав Козлеков той отговаря мигновенно с Прес комюнике че : На първо място федерацията полага всички необходими усилия, да върши работата си по най-добрия възможен начин.Както аз, така и моите колеги, при изпълнението на служебните си задължения съблюдаваме всички нормативни документи и при взимането на решения се оповаваме изцяло на тях. В тази връзка не съм съгласен с твърденията за прилагането на различни стандарти по отношение на един или друг пилот.
http://bgnrc.info/index.php?option=cont ... &Itemid=69Питам аз може ли Рейс Директора , Директора на Състезанието , Тримата „Спортно Комисари” , Тримата от „Спортният Трибунал” както и Председателя на БФАС да казват ФаулСтарт има но НИЕ НЕ МОЖЕ ДА НАКАЖЕМ.
Това ли сте вие феновете на Автомобилният Спорт , които защитавате този начин на поведение Вие които чакате отново по Българските терени имена кат Басо,Траваля, Бети и др . Мечтаете за по 20 Супер 2000 на всяко рали , 15 гр Н на всяко планинско и по 10 Е МАХ във всяка писта. Да ама не както каза Петко Бучаров. РАзберете мили фенове ЕДНО МНОГО ВАЖНО ПРАВИЛО НА БИЗНЕСА който за съжеление движи Нашият СПОРТ.Никой не хварля пари на вятъра. Ако някоя голяма компания инвестира тя прави ПРОУЧВАНЕ на пилотите почвата и като види , че за съжаление правила НЯМА а има само ИНТЕРЕСИ просто се изнася и след това съжелявя ,че въобще се е захванала. Затова искате но няма по 20 Супер 2000 на рали затова няма 15 гр.Н на планинско и по 15 ЕМАХ на писта.Проължавайте да подкрепяте „Любимците” си макар и да са грешници , нищо че ще се отдръпне някой Спонсор като Петрол или пилот като Георги Танев или Боби Борисов важното е Вашите „Любимците” да отселеят , но с цената на какво? Защитавайки ги по този начин Вие слагате края на Автомобилният Спорт за който уж милеете.
Що се отнася до СПЕКУЛАЦИИТЕ от Писта Хасково бих искал да дам следните разяснения , относно обвиненията които част от вас феновете стоварихте върху мен, а вие преценете и оценете Вашата позиция.
След не извършена на време доставка от една Топ Логистична Компания екипа на Дунев Рейсинг бе принуден в последният момент да предприеме други действия за да успеем да съберм мотора на състезателният ни автомобил и да се Борим до последно за спечелването на Шампионската титла.
За съжаление кратките срокове и наличните части не ни позволиха да покрием времето от 115% на първият в нашият клас Илия Царски.Вярвайте ми никога не ми се е случвало да карам в квалификация и да плача ,не защото съм Последен а че не мога да прескоча квалификацията и не ме е срам нито от възможностите си нито от отбора , просто в такива обстоятелства бяхме поставени и затова това е и резултата.Така според действащите както се изразява Председател на БФАС правилници това не допуска участниците извън 115% до старт.
Благодарих на Момчетата за свършената работа и се прибрах в хотела. На следващият ден ми се обажда Веско Шишков Председател на Техническата комисия и ме пита къде може да преглега автомобила преди старта. Отговарям му , че автомобила е преминал техническият преглед в събота и че няма да стартирам тъй като не съм преминал 115% от времето на първият. Отговорът му беше „Ами те Спортните Комисари ви допускат до Участие” мен и Въпросната Лада които единствени бяхме на 115 % от първите в своя клас. Въпреки спекулациите аз имах резервна турбина налична и автомобила в момента работи с нея. Аз се подчиних на правилата.Какво ли би се случило именно тук в този „безпристрастен” форум ако аз бях спечелил с новата турбина а Илия бе отпаднал не ми се мисли, тогава изявените Голф 1 и др биха ме анатемосали.
Скъпи Фенове независимо на кой разберете едно СПОРТА Е НАД ВСИЧКИ НАС !!! Обсужвайки нечии интереси не Помагате на Спорта а го Опорочавате , моля ви Разберете го.
Аз нямам нищо против Въпросната Лада но Тя е против правилата и разберете ме правилно, тя се движеше толкова бавно та дори я затвориха 3 обиколки! И хората около нас се чудеха каква състезателна кола е това!?!? Те дори си мислеха че с личният си автомобил ще са по – бързи!
Пример ли е и Добро ли е това за Вашият Любим Спорт?
Всичко това не го казвам с присмех , злоба или омраза не казвам го със съжаление че спорт така ще умре. Има Правила и Те трябва да се спазват ОТ ВСИЧКИ независимо дали е за ваш любимец или не, независимо дали е помръднал 1см или 50см Правилата са за всички и трябва да се спазват, ако ли не спорт няма. И лъжейки даден пилот не лъже само Федерацията, той лъже и Вас феновете пропътували стотици километри за да видите състезанието на Вашият Любим Спорт.
Що се отнася до отношенията ми с Илия моля ви не ги прииначаваяйте. Мисля че много ясно изразих позиция – Аз проблеми с Илия нямам!!! Това че БФАС и подчинените й не си върши работата не е мой проблем.Аз мисля че е редно когато Някой се Осере да бъде наказан и да ходи да доказва че е Прав. Защото в момента практиката в БФАС е следната: Илия прави Фаул Старат , аз очаквам самосезиране от Рейс Директора , такова няма. Подавам Контестация реакция НЯМЯ, Обжалвам до Трибунала –Реакция НЯМА а на всичкото отгоре Председателя на БФАС ги Покрива. Е вие феновае може би на такъв спорт се наслаждавате и коментирате, но аз не мога да изтърпя . Ето за това са ми мотивите да търся поле на изява в чужбина, където има правила.
И понеже Винаги съм бил директен и за това много хора не ме Обичат други пък не спирта да ме укуражават да не преставам да се състезавам в България , бих искал да дам няколко конкретни Отговорва на няколко ИЗЯВЕНИ съфорумници
1. ГОЛФ 1 мое мнение ти не си тука за спорта а да защитаваш обичаните от теб пилоти независимо от действията им по състезания.Лъжеш в постовете си и заблуждаваш аудиторията мога даже пред всички да докажа точно как. А Калин Бенчев който толкова много критикуваш , от един Истински Фен на Автомобилният Спорт след Първият си цял сезон в Пистовият Шампионат е ШАМПИОН на България в Х4. Пожелавам ти един ден и ти като фен на спорта да станеш Шампион в някоя дисциплина , но някоя различна от Лъжата в която сигурно имаш вече няколко Титли .
2. Рудолфчо Благодаря ти и на теб за „Компетентните” коментари даже съм ти леко задължен. Като гледам разбиранията ти за 16-18сантиметра се , първото за което се сещам е женското разбиране за размера ,като в никакъв случай не искам да те засягам, но .... В правилника е записано, че ВСЯКО ПРЕМЕСТВАНЕ независимо дали е 16-18 см е ФаулСтарт. Ама в крайна сметка размера няма значение и за теб и за нарушителя
Пожелавам ти да седнеш в състезателен автомобил и внимавай да не се насер*ш.
А за победата на конкурента ми , бих се радвал ако не беше опорочена от всички по горе поименно изброено лица.
3. KrumDonchevFen111 Като гледам май освен на Крум и на Лъжите и си фен , поправи ме ако бъркам. Изслишал си записа ама май с Глухото ухо.А ако беше си направил труда като истински Фен да отскочиш до Хасково и чуеш коментарите щеше да ти е малко по ясно. Затова съм изискал противно на много мой колеги , да се побликува класирането до 20 място , за да може спортистите да се Борят а не да казват аз съм състезател , бях на състезание. Тогава съседа ще му отговори „Да бе знам и четох във вестника че си завършил 18ти” само тогава ще израстне спорта , когато всички ние полагаме усилия.
4. Колкото и странно да ти звучи когато аз се върнах от Германия след 4 ри години , се прибрах в Родината си забравен от Спонсори, Медии и Фенове с един автомобил Форд Пума 1,7 145кс. 2002 г.
Започнах от нулата борих се, спечелих няколко Шампионски Титли и така стигнах до тук. Към Това трябва да се стреми всеки един Пилот г-н KrumDonchevFen111 нищо на този свят не идва даром иска много труд и тренировки.
5. Колега Мечков Първо искам да ти Благодаря че еднократно ми помогна а след това да ти напомня че телефона ми е още същият на който не вдигна с надеждата да не помогнеш на колега повторно.С риска никога повече да не ми помогнеш, въпреки че философията на спорта е да се помага на всеки /аз бих погмогнал дори на Ил.Царски
ако се налага както и той е помагал на мен/ Бих искал да Ти споделя :
Що се отнасая до групата Е-МАХ бих искал да те посъветвам повечко да работиш по колата а не във Форума там освен да се харесаш на някои съфорумници ,резултати трудно се постигат. Радвам се за коментарите ти по моя автомобил но, с критикуваният от теб автомобил съм постигал Шампионски Титли в Генералното в най-престижният клас на Писта. Отдавна съм те Определил не като ПРОФЕСОР ами като АКАДЕМИК на Автомобилният Спорт, но бих искал да ти припомня лично че , именно моят автомобил държи Рекорда на Писта Дракон и Бургас, когато успее автомобил подготвен от твоят Тим / защото вече в нашият отбор сме виждали един такъв продаден на Камбуров / да подобри рекорд на което и да е състезание може да излезеш в Общественото Пространство и да коментираш техническите характеристики на останалите Автомобилите .
В този ред на мисли много Фенове от вес ме осъдиха за Острият език в Феисбук.Да така е не се прикривам , това са мой думи и не се отказвам от тях , напротив заставам зад всяка моя дума, защото тя е породена от неправдата в тоя спорт с която се бореше Баща ми Бончо Дунев с която с Бори Брат ми Тодор Дунев с която се Боря и АЗ и не се срамувам да търся Правдата в този Спорт защото тя е за ВСИЧКИ НАС ФЕНОВЕ и СЪСТЕЗАТЕЛИ .Благодаря Ви за Вниманието не бих искал повече да ви досаждам и за финал бъдете обективни.