|
||
Kalio написа:................... че не съм измамник и че играя по правилата!
MIROSLAV MARINOV написа:Не е въпроса дали е лесна или трудна презаверката,въпроса е дали е разумна!
За автомобил ,който може още 4 години да се състезава в гр Н и гр А,най неразумното нещо е да се пререгистрира в гр Х,поради простата причина че с регистрация в гр Н ,автоматически можеш да стартираш в гр А,а според правилника на БФАС и в гр Х.Но обратното е невъзможно.Така че ако пилота реши в оставащото до 4 години време да участва в Гр Н и гр А,трябва отново да си смени регистрацията.
Така че който още не е направил презаверка в гр х,по добре да не бърза.Не говоря за тези коли ,на които са изтекли и допълнителните 4 години.
Спорния въпрос с хомологациите идва оттам,че голяма част от колегите не могат да направят разлика между УДЪЛЖАВАНЕ на хомологацията и участие 4 години след изтичане на крайния срок на хомологацията .През тези години карате НЕХОМОЛОГИРАН автомобил .
Например някой вижда че автомобила му е имал хомологация до 2005+,след което производителя я удължава с 4 години до 2009та.И всички решават че това са тези 4 години.И това е грешката.На практика РЕДОВНАТАхом е до 2009,след което още 4 години.
Vlahov-Motor-Sport написа:Би ли намерил този документ дето разрешава карането в родният шампинат?Щото нещо никой не го е виждал наскоро!!!Плюс това Миро защо си мислиш че на корсата след като има +и е продължена хомологацията? там пише КОЛИ който не са хомологирани последните 4 години И от 2006 до 2009 се е карала в роднят шампионат
Назад към Български Планински Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта