|
||
plm написа:Късно се намесвам и не знам подробности.
Гледам отстрани.
Какво предимство е дадено на Стефан Георгиев? Кой и какво щеше да спечели, ако не го бяха допуснали? Защо са задължителни тренировките на планинско?
И както каза Владо- защо не е подадена контестация?
Нека си изясним документите на фед за... сведение. И размисъл!
GTI-8V написа:plm написа:Късно се намесвам и не знам подробности.
Гледам отстрани.
Какво предимство е дадено на Стефан Георгиев? Кой и какво щеше да спечели, ако не го бяха допуснали? Защо са задължителни тренировките на планинско?
И както каза Владо- защо не е подадена контестация?
Нека си изясним документите на фед за... сведение. И размисъл!
много страна аргументация от теб според мен. За мен лично е принципен вапроз дали правилника позволава такава практика или не. Не вишдам също нещо НЕ редно става редно в зависимост дали некои нещо е загубил или не печелил?!?
Мешдо друго, ако това наистина е позволено то тогава дава доста важможности и предимства на пилоти които изкат да се възпосват от тази важможност
plm написа:Не се изненадвам на твоето писание.
Все повече ставаш българин, но не възприемай лошите бългаески черти.
GTI-8V написа:plm написа:Не се изненадвам на твоето писание.
Все повече ставаш българин, но не възприемай лошите бългаески черти.
нищо не разбирам вече .... хем всеки мринка че няма правила, няма ред, няма органисaциа, няма отговорност и така нататък а когато некои пита за евентуални не-редности той е пак лошия, малко страна работа .....
Имаше и как да дигам сигурно още 100 вапрози за не-редности почващи от разхдясали ролбари до чиста корупция, но щом на всички им е добре няма никакив смисъл.
Само едно е 100% сигурно, до когато няма ясни правила нищо няма да стане като в нормална и развита държава
почвам и да разбирам сaщо 4+ отбори/пилоти до година няма да участват в БГ а да препочитат други шампионати на наши комшии
Мартин Сурилов написа:Добре де, то на всеки му е ясно и е съгласен с това, че щом има правила, те трябва да са еднакви за всички и да се спазват. Според мен обаче, не трябва да се вини човек, дори и да е потъпкал някое правило, щом го е направил за доброто на някой друг и на спорта като цяло. Казвате, че правилата трябва да са еднакви за всички - ОК, дайте пример за някой, на когото не му е било позволено да стартира с чужд автомобил. Аз лично мога да дам доста примери за обратното. Борбата наистина трябва да се решава на трасето и само който не е участвал в състезание не знае, че всички колеги винаги сме правили каквото и да е, по какъвто и да е начин, без никакви задни помисли, за да помогнем на някого и да го спасим от отпадане и т.н. Такава е атмосферата по време на състезание и такива са отношенията мужду участниците, а не такива, каквито често се опитват да ни бъдат представени в този форум.
Ами сега хем искате пример за нарушения, хем форумът дава грешна информация. Аз мога да дам пример за осем нарушения, а съм карал едва седем състезания Но..... Това си остава за мен, ако съм имал нещо против е щяло да го кажа навреме, не тук като селска клюкарка В два от случаите тези неуредици и нарушения ме засягаха пряко. Но съм нов в спорта и си трая, да не земат да ме намразят Пак подчертавам- трябва да има компромиси, това е крайно наложително, но нека бъдат за всички!!!Въобще не говоря в частност за случая с това планинско, говоря по принцип. Два месеца си правя роубар по приложение Ж, изхвърлих си манияшкия алуминиев резервоар с гъба, защото трябвало да има негорима преграда, понеже ми е еднообемна колата.Не исках да има такава и го разкарах. Сложих си отвратителните кори на вратите, защото било задължително. Съобразих се с всички възможни изисквания, с всички. Дадох ужасно много пари и какво? като отидох на Русе за пръв път се оказа, че 70% от колите са за кофата, откъм роубар[направен от катерушка , примерно], откъм резервоари, откъм безопасност. За кори на вратите да не говорим, че тутакси изгореха поне двадесет и пет автомобила Защо аз трябва да съм перфектен , да си късам нервите, да правя всичко както трябва, а другите да си правят каквото поискат!Пак ще напиша, не ми е приятно, но нямам против, защото иначе няма кой да кара, ако всичко е наред, но защо тогава и аз трябва да съм редовен?Който каже, че всичките коли в шампионата са редовни е добре да посети очен лекар незабавно.Ако лекарят каже, че му няма нищо да му препоръча и той да отиде на лекар Както стоят нещата с нередовните коли-така стоят нещата и с привилегиите за някои и ощетяването на други. Най-вече тази година съм супер разочарован от съдиите и маршалите- повечето са за очен лекар и още един специалист, но няма да ги убиждам!Мартин Сурилов написа:Добре де, то на всеки му е ясно и е съгласен с това, че щом има правила, те трябва да са еднакви за всички и да се спазват. Според мен обаче, не трябва да се вини човек, дори и да е потъпкал някое правило, щом го е направил за доброто на някой друг и на спорта като цяло. Казвате, че правилата трябва да са еднакви за всички - ОК, дайте пример за някой, на когото не му е било позволено да стартира с чужд автомобил. Аз лично мога да дам доста примери за обратното. Борбата наистина трябва да се решава на трасето и само който не е участвал в състезание не знае, че всички колеги винаги сме правили каквото и да е, по какъвто и да е начин, без никакви задни помисли, за да помогнем на някого и да го спасим от отпадане и т.н. Такава е атмосферата по време на състезание и такива са отношенията мужду участниците, а не такива, каквито често се опитват да ни бъдат представени в този форум.
Л. Мечков написа:Два месеца си правя роубар по приложение Ж, изхвърлих си манияшкия алуминиев резервоар с гъба, защото трябвало да има негорима преграда, понеже ми е еднообемна колата.Не исках да има такава и го разкарах. Сложих си отвратителните кори на вратите, защото било задължително. Съобразих се с всички възможни изисквания, с всички. Дадох ужасно много пари и какво? като отидох на Русе за пръв път се оказа, че 70% от колите са за кофата, откъм роубар[направен от катерушка , примерно], откъм резервоари, откъм безопасност. За кори на вратите да не говорим, че тутакси изгореха поне двадесет и пет автомобила Защо аз трябва да съм перфектен , да си късам нервите, да правя всичко както трябва, а другите да си правят каквото поискат!Пак ще напиша, не ми е приятно, но нямам против, защото иначе няма кой да кара, ако всичко е наред, но защо тогава и аз трябва да съм редовен?
Правилно си ме разбрал. Само , че е моя грешка, че говоря за компромисите като за компромиси, по-скоро ми се иска задогодина да са в правилника, а не висящи черва без край.Защото в първия си пост споменах, че така са написани "законите", че могат да се тълкуват както му скимне на човек, при това с цел са написани така, така са и законите на страната ни.Един закон, но в същината му с двоен стандарт, колко банално Аз , лично, няма да спра да се съобразявам с правилата, не защото съм много готин, а просто така съм възпитан.Не искам на никой да съм длъжен, искам никой да не ме мрази, защото съм с привилегии, или просто съм безскрупулен и нагъл идиот Нека всичко си ми е наред, не ща да мисля и треперя за нищо, защото не се знае утре, вдругиден, или догодина кой и как ще ме сгащи в най-неподходящия момент А да загубиш, защото не играеш по правилата е тъпо, поне за менtxl написа:И какъв е изводът от всичко това? Че и ти трябва да спреш да се съобразяваш с правилата? Или че другите трябва да започнат?
Положението е такова точно защото има компромиси. Само че компромисите при нас не са единичен свършен факт, а след себе си влекат следващи компромиси.... "Понеже миналият път еди какво си, как така сега обратното?" И компромисите стават практика. И правила има, ама само в книгите.
Назад към Български Планински Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 64 госта