P.Solberg написа:Мицубишито е с правозъба кутия, тоест можеш да сменяш скоростите без съединител. Някои пилоти го правят само при възходящите предавки, други и при сваляне на скорости.
Така това от което съм прочел и пробвал на последната версия на ЛФС с Г25, ако караш кола с правозъба или секвенция мисля е доста трудно да смениш(да качиш) предавка без да върнеш газта, тва се прави за някви стотни, обаче в тея тея стотни на връща не се разтоварва товара който има на скоростите при ускоряване, пробвай на твойта да изключш без съеденител на свободна, докато даваш пълна газ и след леко отпускане на газта и ни кажи кое е по лесно.
Колкото до heel & toy(междинна газ) при сваляне на предавките, до скоро се чудих дали е възможно и на сваляне на коли без съеденител. Но е възможно, прочетох го в една книга на един човек който се е потрудил да опише всичко с подробности. Дали е правозъба или секвенционалана(за не запознатите, така наречената подредена, която я има в суперите и ВРЦтата) там се прави същото, когато сваляш пак за някви стотни "ритваш" малко газта,(малко колкото да изравниш оборотите на двигателя кум по-малката предавка, тайната на heel & toy(пета пръсти в превод) е това което трябва да се иска, е да няма нивко колебание в оборотите след като си подал газ и вкараш по-малка предавка)
Сори за овтопика, и отклоняването но, виждам че някой такива теми бързо умират тука в тоя форум.
Все пак в едно от интервютата си Ясен или Крум беше ся ми изкочи от главата каза че вече са разрешено правозъбите скоросни кутии при група N, което е голяма крачка на пред.