Иван Шопов написа:Искам да помоля ако някой има "Спортен Труд" от вчера - 11.04.2007г. да сканира статията с Валя Пантелеева, да я пусне тук или да ми я прати на мейла.
Благодаря предварително!
Вестника не се казва "Спортен труд",а "Авто Труд" .
|
||
Иван Шопов написа:Искам да помоля ако някой има "Спортен Труд" от вчера - 11.04.2007г. да сканира статията с Валя Пантелеева, да я пусне тук или да ми я прати на мейла.
Благодаря предварително!
Първото планинско състезание за този сезон-„Правешки връх” успя да разбуни духовете сред автомобилните състезатели,каращи в планинските надпревари,въпреки че състезанието бе открито и не носи точки в крайното класиране.18 автомобила финишираха в надпреварата,но броени часове след нея организаторите бяха подложени на сериозни критики от страна на участниците.Един от тях-Иван Шопов,се оплака официално в БФАС и написа писмо до председателя на федерацията Георги Янакиев,в което са изброени слабостите в организацията на надпреварата.В интерес на истината още преди старта на планинското състезание имаше недоверие към възможностите на организаторите и най-вече към шефката му-г-жа Валя Пантелеева.А това недоверие се натрупа от двете издания на рали „Траянови врата”-кръг от българския рали шампионат и безпорно най-лошо организирано наше рали.Слабостите и хаосът,присъщи за „Траянова врата”,се проявиха и при провеждането на „Правешки връх”,от което на 1аст от пилотите им прекипя.В писмото си до БФАС г-н Шопов изброява слабостите на състезанието,като ние ще се спрем на най-важните-липса на шикани на дългите прави,средна скорост,по-висока от допустимаа в Правилника за планинските надпревари и много публика,която стои на опасни места.Освен това част от пилотите са имали проблеми с настаняването,с други думи-нямало е къде да спят.Пилотите е трябвало да платят по 10 лева за плаките със състезателните им номера.В хода на състезанието изчакването на резултатите от тренировките и маншовете е продължила твърде дълго,като г-н Шопов посочва 45 минути забавяне.И накрая-лоша организация при награждаването,където се е наложило пилотите сами да носят почетната стълбичка и липсата на купи на класирането на второ и трето място в отделните класове.Какво отговори на това г-жа Пантелеева?-Проблемът на Шопов е,че не получи купа в „Правешки връх”-смята шефката на организационния комитет на състезанието.Не може всеки да получи купа при такова участие.Купите не са за участия,а за постижения.При 18 финиширали коли,ние раздадохме 14 купи,а бяхме приготвили 17.Това,че купи ще получат само първите трима в генералното класиране и първенците в класовете беше посочено в регламента на състезанието и всички стартирали са го приели.-Що се отнася до шиканите,първо искахме да видим каква скорост ще се постигне-допълва г-жа Пантелеева.Бързото трасе допада на пилотите,но за догодина ще има промени.Ще анализираме резултатите от тази година и ще направим анкета сред пилотите какво трасе предпочитат за следващото издание на състезанието.Имахме още един вариант за трасе-по-технично,с повече завой,може следващия път да караме на него.-Публиката по завойте се охраняваше от полицай от Етрополе и Правец-обясни за АвтоТруд г-жа Пантелеева.-За нас беше важно,че те си познаваха хората по трасето и така ги контролираха по-добре.Знаете,че винаги има проблеми със зрителите.Смятам,че полицията си свърши работата.-Пилотите,който искаха да се настанят на хотел Правеж,се настаниха-е мнението на г-жа Пантелеева.-От Шопов няма заявка за хотел при подаване на заявката му за участие.В крайна сметка останаха много резервирани,но незаети стаи.Обяснението за 10-те лева,който са стрували състезателните номера,е,че те се продават от организатора,но пък няма такса участие.Според г-жа Пантелеева организаторът губи от поръчването на номерата в печатница и след продаването им на пилотите.Г-жа Пантелеева заяви,че отговор от БФАС на писмото на г-н Шопов ще има и допълни,че лично тя също ще отговори на зададените от него въпроси.
Българският автомобилен спорт по принцип си върви със скандали от всякакво естество.Но много рядко се случва някой от пилотите да формулира така точно и ясно неуредиците в едно състезание.От известно време БФАС като ръководен орган на спорта е под нивото на участниците,създава проблеми и хаос в провеждането на шампионатите,а началниците във федерацията приемат всяка критика като лична обида.Което е възможно най-неправилната позиция-вижте какво стана с едно ново планинско,а какво остава,когато почнат големите ралита?
rally_girl написа:Не мога да повярвам, че проблемите на едно състезание се решават като се премахне!
Назад към Български Планински Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 61 госта