Koce_racing написа:Ето данните на двата автомобила сам си направи извод АСТРАТА тегло 1000кг. КОРСАТА 800кг.
Коце, раздувко мила... Знаеш, че Корсата първа мина технически преглед в Кюстендил и на нея беше калиброван и проверен кантара на Ганди и компания.
Корсата тежеше точно
888 кг с пълен резервоар и без мен вътре.
За Астрата нямам претенции-ти трябва да знаеш колко тежи.
Koce_racing написа: моторите са еднакви С20ХЕ валове по 278 градуса при застъпени фази около 40 гр. електроника МОТРОНИК БОШ
Абсолютно са еднакви ...
в завода. Общо взето и Peugeot 306 в най-силната си заводска серийна версия е 120kW/163.2к.с.
Та чудно ми е дали тези 13к.с. в
заводски вариант те оставят далеч зад Мичкин.
Или за да бъде по-точен примера бих искал да сравниш времената си с тези на Ники Златков от състезание по твой избор. Карате не само еднакви двигатели (C20XE), но дори и купетата са Ви еднакви.
Тъй като двете са несравними като технически спецификации няма смисъл да го обясняваш. Просто приложи примера и в твоя пост.
Koce_racing написа:чипове направени от неговият приятел КАЛИН
Прав си- Калин наистина е добър приятел и определено е много вещ в тази област. Учудвам се,че след като
лично ти донесох чипа, направен от
него за теб в Кюстендил за да го сложиш на Астрата защо вече не го наричаш и твой приятел? Няма ли да го засегнеш след помощта, която ти е оказвал неведнъж като прочете това? Но това си е твоя работа.
Koce_racing написа: трансмисия на АСТРАТА нормална от дизел Ф16 ,КОРСАТА Ф20 наредена бих казал доста добра.
Хайде пак... Обещах ти да ти дам чертежа на вала и не е проблем да го направя. Едно уточнение - кожуха на кутията и повечето части са от F16, а не от F20. Това няма как да го знаеш и затова аз го споделям.
Под "наредена" аз лично разбирам друг тип кутия. Точната истина в 1 изречение е "Подбрани зъбни колела от няколко серийни опелови кутии".
Надявам се за в бъдеще "Фантазиите на Баранкин" да секнат, както и приказките зад гърба ми.
Не ми е приятно да научавам, че човек на когото помагам както и когато мога се възползва от отсъствието ми тук за да си създава изкуствена фенска маса.
Или поне като искаш да се изявяваш като съдник и технико-тактически експерт бъди честен и добавяй и това, което казваш когато говорим по състезанията - стоенето на пътя, вървенето на Астрата (първото ти признание за 3 години, че автомобила ти върви много) и т.н. и т.н.
Нямам желание да правя сравнение и да търся под вола теле.
Това са възможностите ми към текущия момент и като пилот и като автомобил и резултатите са факт.
И моля без повече смешни ненаучнофантастични разкази особено зад гърба ми. Не прави чест на никого, а още по-малко на човек, който наяве твърди, че ми е приятел.
P.S. Стефчо Стоев за съжаление счупи двигател малко преди края на 2 манш.
Рушен Ибрям с Опел Корса излезе извън трасето в 1 манш на тренировките. Защо - само той може да каже.
Диана Стоянова - също извън трасето. Радвам се, че с нея и Рушен всичко е наред и се надявам, че това няма да попречи на развитието и като пилот. Дори и в 1 състезание мисля, че доказа че има и талант , и желание , и бъдеще.
P.P.S. Напоследък май ми стана навик да се появявам изневиделица и то все по един и същи повод - приказките зад гърба за мен или колега/колежка. Искрено се надявам, че подобни злоупотреби ще се прекратят , а който има желание да дава оценка, мнение, съвет, критика и прочее - винаги може да ме намери в състезанията от пистовия и планинските шампионати. Хораката, които визирам - опитвайте да казвате мнението си
и в очите. Нито боли, нито е недостойно.