|
||
bai_bradur_ivo написа:По въпроса за спирачките:
Ако се кара рали и писта, то е наложително да има дискове отзад, защото има много голямо натоварване на спирачната система при спусканията(рали) и при интензивните спирания преди обратните завои(писти), докато за планинско не е толкова наложително, въпреки че ще е по-добре.
abarth написа:bai_bradur_ivo написа:По въпроса за спирачките:
Ако се кара рали и писта, то е наложително да има дискове отзад, защото има много голямо натоварване на спирачната система при спусканията(рали) и при интензивните спирания преди обратните завои(писти), докато за планинско не е толкова наложително, въпреки че ще е по-добре.
а така,за това говориме
plm написа:abarth написа:bai_bradur_ivo написа:По въпроса за спирачките:
Ако се кара рали и писта, то е наложително да има дискове отзад, защото има много голямо натоварване на спирачната система при спусканията(рали) и при интензивните спирания преди обратните завои(писти), докато за планинско не е толкова наложително, въпреки че ще е по-добре.
а така,за това говориме
Тези Лади имат добри спирачки и оригинален изправен вариант няма да създава проблеми и на спускане ,и на изкачване. Това е отдавна ясно.
Фантазийте са излишни в случая.
bai_bradur_ivo написа:plm написа:abarth написа:bai_bradur_ivo написа:По въпроса за спирачките:
Ако се кара рали и писта, то е наложително да има дискове отзад, защото има много голямо натоварване на спирачната система при спусканията(рали) и при интензивните спирания преди обратните завои(писти), докато за планинско не е толкова наложително, въпреки че ще е по-добре.
а така,за това говориме
Тези Лади имат добри спирачки и оригинален изправен вариант няма да създава проблеми и на спускане ,и на изкачване. Това е отдавна ясно.
Фантазийте са излишни в случая.
Искаш да ми кажеш че няма смисъл и колата ще спира еднакво на една писта например с оргиналните спирачки от колкото с дисковете?! Извинявай но с това не мога да се съглася !
На изкачване няма да съсзава проблеми но на спускане с дисковете ще е много по-добре. За пистите е същото. Там натоварването е най-голямо!
bai_bradur_ivo написа:Искаш да ми кажеш че няма смисъл и колата ще спира еднакво на една писта например с оргиналните спирачки от колкото с дисковете?! Извинявай но с това не мога да се съглася !
bai_bradur_ivo написа:Преди 3 месеца ХРИСТО ПАРАШКЕВОВ си сложи отзад спирачни дискове на старата състезателна лада!
Сам си прави изводите!
Но за по-сигурно утре ще го питам... И ще те известя! Обещавам!
plm написа:bai_bradur_ivo написа:Преди 3 месеца ХРИСТО ПАРАШКЕВОВ си сложи отзад спирачни дискове на старата състезателна лада!
Сам си прави изводите!
Но за по-сигурно утре ще го питам... И ще те известя! Обещавам!
Понеже много станахме разбирачите , та държа да питаш Христо и Пъшо как са били спирачките на тези Лади.
Христо докато караше Ладата едва ли е имал променена спирачна система.
Чакам отговор.
Назад към Български Планински Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 67 госта