Лада "ИЗНЕНАДА" и Габровския пилот Стефан Стоев!

Дискусия за Българския Планински Шампионат

Мнениеот van4ovski » Сря Апр 05, 2006 20:45

Не се притеснявайте за човека,той си е направил сметка с какви спирачки и с какъв мотор да се пуска по "шосетата"
Иначе бегачката е много яка като визия,дано и мотора да е толкова нагласен
Ние сме на всякаде
van4ovski
 
Мнения: 139
Регистриран на: Сря Дек 28, 2005 00:54
Местоположение: София

,

Мнениеот abarth » Сря Апр 05, 2006 21:19

bai_bradur_ivo написа:По въпроса за спирачките:
Ако се кара рали и писта, то е наложително да има дискове отзад, защото има много голямо натоварване на спирачната система при спусканията(рали) и при интензивните спирания преди обратните завои(писти), докато за планинско не е толкова наложително, въпреки че ще е по-добре.



:D а така,за това говориме
belqta#69 AGRO RALLY TEAM
Аватар
abarth
 
Мнения: 55
Регистриран на: Сря Мар 22, 2006 13:41
Местоположение: София
Име: Боб Бобов

Re: ,

Мнениеот plm » Сря Апр 05, 2006 22:30

abarth написа:
bai_bradur_ivo написа:По въпроса за спирачките:
Ако се кара рали и писта, то е наложително да има дискове отзад, защото има много голямо натоварване на спирачната система при спусканията(рали) и при интензивните спирания преди обратните завои(писти), докато за планинско не е толкова наложително, въпреки че ще е по-добре.



:D а така,за това говориме

Тези Лади имат добри спирачки и оригинален изправен вариант няма да създава проблеми и на спускане ,и на изкачване. Това е отдавна ясно.
Фантазийте са излишни в случая.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: ,

Мнениеот BradurS » Сря Апр 05, 2006 22:35

plm написа:
abarth написа:
bai_bradur_ivo написа:По въпроса за спирачките:
Ако се кара рали и писта, то е наложително да има дискове отзад, защото има много голямо натоварване на спирачната система при спусканията(рали) и при интензивните спирания преди обратните завои(писти), докато за планинско не е толкова наложително, въпреки че ще е по-добре.



:D а така,за това говориме

Тези Лади имат добри спирачки и оригинален изправен вариант няма да създава проблеми и на спускане ,и на изкачване. Това е отдавна ясно.
Фантазийте са излишни в случая.

Искаш да ми кажеш че няма смисъл и колата ще спира еднакво на една писта например с оргиналните спирачки от колкото с дисковете?! Извинявай но с това не мога да се съглася !

На изкачване няма да съсзава проблеми но на спускане с дисковете ще е много по-добре. За пистите е същото. Там натоварването е най-голямо!

Жалко само че не са хомологирани за гр.А...
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Re: ,

Мнениеот plm » Сря Апр 05, 2006 22:44

bai_bradur_ivo написа:
plm написа:
abarth написа:
bai_bradur_ivo написа:По въпроса за спирачките:
Ако се кара рали и писта, то е наложително да има дискове отзад, защото има много голямо натоварване на спирачната система при спусканията(рали) и при интензивните спирания преди обратните завои(писти), докато за планинско не е толкова наложително, въпреки че ще е по-добре.



:D а така,за това говориме

Тези Лади имат добри спирачки и оригинален изправен вариант няма да създава проблеми и на спускане ,и на изкачване. Това е отдавна ясно.
Фантазийте са излишни в случая.

Искаш да ми кажеш че няма смисъл и колата ще спира еднакво на една писта например с оргиналните спирачки от колкото с дисковете?! Извинявай но с това не мога да се съглася !

На изкачване няма да съсзава проблеми но на спускане с дисковете ще е много по-добре. За пистите е същото. Там натоварването е най-голямо!

Попитай Христо Парашкевов за това, попитай и Андрей Парашкевов за спирачките на ладите и ...после може да продължим по темата.
Щом не вярваш на мнението ми питай ги тях, но добре ще е да напишеш тука какво са казали двамата.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот BradurS » Сря Апр 05, 2006 22:48

Това ми каза механика му... Ще го попитам!
Последна промяна BradurS на Сря Апр 05, 2006 22:55, променена общо 1 път
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот plm » Сря Апр 05, 2006 22:52

Не механика.
Питай пилотите-Христо Парашкевов и Андрей Парашкевов.Ясно го казах.
И после се изхвъргай тук.
Чакам отговора на Пъшо.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: ,

Мнениеот damon » Сря Апр 05, 2006 22:55

bai_bradur_ivo написа:Искаш да ми кажеш че няма смисъл и колата ще спира еднакво на една писта например с оргиналните спирачки от колкото с дисковете?! Извинявай но с това не мога да се съглася !


Иво, спирането на една състезателна кола не зависи само от самите спирачни механизми. Голяма част от "доброто спиране" идва от гумите и тяхното добро сцепление с пътя. С обикновената кола много бързо след натискане на спирачката гумите блокират именно защото не "държат", но със състезателни гуми колата спира много по-бързо, защото гумите "държат" и не блокират. В тоя случай няма значение каква ти е спирачната уредба - тя просто спира. Много автомобили гр. Н със съвсем "граждански" едноцилиндрови спирачни механизми спират доста прилично без да е необходимо никакво ъпгрейдване на системата - просто малко по-добри накладки. Гумите държат - това е... Разбира се при една добра спирачна система вероятността да я повредиш в сравнение със серийната при интензивни натоварвания е по-малка. Но като се замислиш дори и WRC колите сменят криви дискове, спирачни апарати и хидравлично масло... Също предполагам знаеш, че на асфалт спирачните механизми са много по-натоварени отколкото на макадам...
Последна промяна damon на Сря Апр 05, 2006 22:56, променена общо 1 път
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот BradurS » Сря Апр 05, 2006 22:55

Преди 3 месеца ХРИСТО ПАРАШКЕВОВ си сложи отзад спирачни дискове на старата състезателна лада!
Сам си прави изводите!
Но за по-сигурно утре ще го питам... :wink: И ще те известя! Обещавам!
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот BradurS » Сря Апр 05, 2006 23:00

Мерси деймъне за информацията :P Ще ми е от полза!
ПЛМ - неискам този спор да е причина да се заяждаме, накъдето отиват нещата! Дано да си ме разбрал правилно!
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот plm » Сря Апр 05, 2006 23:02

bai_bradur_ivo написа:Преди 3 месеца ХРИСТО ПАРАШКЕВОВ си сложи отзад спирачни дискове на старата състезателна лада!
Сам си прави изводите!
Но за по-сигурно утре ще го питам... :wink: И ще те известя! Обещавам!

Понеже много станахме разбирачите , та държа да питаш Христо и Пъшо как са били спирачките на тези Лади.
Христо докато караше Ладата едва ли е имал променена спирачна система.
Чакам отговор.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот BradurS » Сря Апр 05, 2006 23:09

Ами понеже не са хомологирани, не е карал с тях.
Според мен си сложи дискове отзад, защото мислеше да кара писта с ладата в х2 или 3... предполагам че няма начин да ги е сложил напразно...
Ами ще го разпитам най-подробно и ще те известя Пламене! Щях още сега да му звънна, не е много късно...
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот plm » Сря Апр 05, 2006 23:16

plm написа:
bai_bradur_ivo написа:Преди 3 месеца ХРИСТО ПАРАШКЕВОВ си сложи отзад спирачни дискове на старата състезателна лада!
Сам си прави изводите!
Но за по-сигурно утре ще го питам... :wink: И ще те известя! Обещавам!

Понеже много станахме разбирачите , та държа да питаш Христо и Пъшо как са били спирачките на тези Лади.
Христо докато караше Ладата едва ли е имал променена спирачна система.
Чакам отговор.

Няма срокове за отговора.
Само да бъдат от Христо и от Пъшо.
Ясно се изразих.
Очаквам ясен отговор.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Revell » Чет Апр 06, 2006 08:33

Абе хора, damon се изрази доста ясно и поддържам мнението му на 100% пък ако искате да тествате какво е лада със по силни задни спирачки нама проблем...отпускате ръчната така че да не хваща до 3-ти зъб, после я опъвате и карате...дори със барабаните спирачното усилие се увеличава отзад(накладките стоят много по близо до барабаните)и знаяте ли какво става? с лоши гуми 90% при спиране рязко задницата се сурка...с добри гуми се случва тук-таме...същото се получава и ако се сложат спечени гуми отпред без да се бута нищо по предницата просто блокаж...така че хубави накладки + хубави гуми + добра спирачна течност = добро спиране
Anyting Is Possible
Аватар
Revell
 
Мнения: 93
Регистриран на: Пон Юни 20, 2005 22:08
Местоположение: Varna

Мнениеот EVOsport » Чет Апр 06, 2006 08:59

Да но все пак, с дискове работата си е друга, барабаните никога няма да спрат колата, както едни вентилирани дискове
отзад, безмислено е да спорим и според мен Пламен е прав, че оригиналните спирачки на ладите
също са добри.
Изображение
Изображение
EVOsport
 
Мнения: 837
Регистриран на: Чет Яну 26, 2006 10:56
Местоположение: Казанлък
Име: Любен Емануилов

ПредишнаСледваща

Назад към Български Планински Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта

cron