Страница 4 от 6

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 19, 2014 15:54
от GT 51
Да допълня само ...Явор Карастоянов направи дебют в планинския шампионат по пътя за Делвино.Вероятно с всяко следващо състезание, колата и той като пилот ще търпят развитие.Поздрави

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 19, 2014 16:14
от DARK
Ох слава богу за детето катастрофата си беше доста зрелищна толкова зрелищна , че въпреки уверенията ми че сме на що годе безопасно място 3-ма от хората с мен се преместиха на един от хълмовете високо над пистата.

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 19, 2014 16:34
от GT 51
Малко от местната преса...
http://struma.bg/news/24263/1/1/Kamuk-u ... OVENO.html

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 19, 2014 17:31
от clio16
Според мен Киката се обърна не 5-6 пъти , а около 10-12......и след това запали и премести колата. Това вестниците са опасна работа. Кога ги направи тези преобръщания аз не можах да видя, въпреки , че катастрофата стана пред очите ми :(

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 19, 2014 17:52
от DARK
Незнам какво имат предвид под преобръщане но до колкото си спомням се завъртя веднъж след зрелищният полет от чакълената рампа който беше най зрелищното нещо което съм виждал по ралитата в България след като до сега за най зрелищно броях Солберг на Мухово където изкоси 100 метра от тревата до пътя с близо 150-160км/ч.Самото му влизане за завоя беше изключително бързо и ако беше изнесъл CRX-а малко по навън сигурно щеше да успее да го стабилизира но прекалено косо се опита с тая скорост той май даже въобще не намали просто настъпи с пълна газ още преди или в началото на завоя и от средата горе долу нататък вече дрифтеше.Най бързото влизане за тоя завой беше това според мен даже може би и излизането.Общо взето евала за опита жалко за резултата има мойте адмираций.

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 19, 2014 19:34
от OgyWRC
Последния месец посетих състезанията в Търново и Благоевград. Силно впечатление ми направи залитането на автомобилния спорт у нас в посока "драг" ;-)

Общо взето надпреварите се състоят в това кой ще измайстори по-мощен автомобил, ще успее да олекоти повече и дали ще има късмета да изкара цялата състезателна дистанция, преди на някоя полуоска, зъбчатка, турбина или бутало да им дойде в повече и да се пръснат ... Като цяло в "големия" клас видях невероято ускорение на всяка възможна права, следвано от много ранно спиране, изчакване на завоя и отново изстрелване. Дори много силни пилоти, като Любо Каменов нямат избор с подобни машини, освен да карат в този стил. Конвенционалната N4 на Игнат нямаше никакъв шанс, колкото и да е добре подготвена, настроена и с бърз пилот. Бившата бегачка на Басо също някак не беше на нясто в това "драг" състезание.

Безспорно е, че от гледна точка на атракция е много интересно да има различни автомобили с много големи мощности. а и самата подготовка на автомобила е вид спорт ;-). От друга страна забраваме, колко интересно е да гледаме повече равностойни автомобили, които се карат на макс и в крайна сметка и пилотските умения решават надпреварата. Та истината е накъде по средата, но не и в самоцелно произвеждане на автомобили "чудовища", които гълтат оргомни финансови ресурси с които при други условия могат да се карат много повече състезания и най-вече истински ралита.

За мен истинската атракция бяха пилотите с "по-малко коне", които караха ма макс!

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 19, 2014 19:42
от OgyWRC
Не бих коментирал +/- на организацията, но имаше един тъмен джип, който се движеше по трасето между публиката с доста висока скорост и натиснат клаксон, с явното намерение да сплаши "раята". Това се случи дори и след края на състезанието, когато публиката се спускаше по трасето и мина опасни близо край нас.

Та за колите на сигурността трябва да има ясни правила и правомощия, иначе всеки започва сам да въвежда ред, както му щукне ... колко типично!

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 19, 2014 20:10
от QUATRO
Тези надпревари станаха такива ,че който успее да вземе повече от два завоя правилно, става победител :D

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Пон Май 19, 2014 20:35
от Л. Мечков
QUATRO написа:Тези надпревари станаха такива ,че който успее да вземе повече от два завоя правилно, става победител :D

И му оцелее квазимодото :D

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Сря Май 21, 2014 20:38
от Ferjancz
Л. Мечков написа:
QUATRO написа:Тези надпревари станаха такива ,че който успее да вземе повече от два завоя правилно, става победител :D

И му оцелее квазимодото :D



хахахахахахха, това ми хареса :mrgreen: :mrgreen:

Бе те и в Полша карат квазимодота, ама всички сме гледали клипове от там и за кво става дума. Например Стец, например :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=VZj4SuF2cco

:mrgreen: :mrgreen: Прилича на Любчо Каменов, но в по-пълен вариант... :wink:

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Сря Май 21, 2014 21:33
от golf_1
Ferjancz написа:
Л. Мечков написа:
QUATRO написа:Тези надпревари станаха такива ,че който успее да вземе повече от два завоя правилно, става победител :D

И му оцелее квазимодото :D



хахахахахахха, това ми хареса :mrgreen: :mrgreen:

Бе те и в Полша карат квазимодота, ама всички сме гледали клипове от там и за кво става дума. Например Стец, например :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=VZj4SuF2cco

:mrgreen: :mrgreen: Прилича на Любчо Каменов, но в по-пълен вариант... :wink:

То всичко хубаво ама да имахме трасета с такава равна настилка, без превали, фракция, публика и дебели дървета по завоите....Затова имаме някой пилоти с коли група Н който ни радват с подобни влизания срещу гореспоменатите леки обстоятелства по нашите ''хубави'', прекрасни пътища, на който всекидневно се наслаждаваме и ние с личните си автомобили..... :lol:

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Сря Май 21, 2014 23:43
от rally86
Само незнам защо са ви трън в очите квазимодовците и кое е причината в нашите шампионати да ги няма при положение че ги има в цял свят.Това че трасетата не са ни хубави е факт и за мен главната причина да не виждаме Ники Златков по тях

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Чет Май 22, 2014 09:13
от Л. Мечков
rally86 написа:Само незнам защо са ви трън в очите квазимодовците и кое е причината в нашите шампионати да ги няма при положение че ги има в цял свят.Това че трасетата не са ни хубави е факт и за мен главната причина да не виждаме Ники Златков по тях

Причината е само една - ПАРИ! Другото е в подписа ми...

За Ники Златков, ох, просълзих се......... :cry:

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Чет Май 22, 2014 10:37
от golf_1
Любо то Аудито бях чул в едно изказване, че било за нас изчезващите фенове правено....Може да е искал да каже, само на клипове от Европата.... :lol:

Re: Планинско Благоевград 2014 17-18 Май, Нац.ш-т I кръг

МнениеПубликувано на: Чет Май 22, 2014 11:46
от trouble
Аудито изчезна като фен на рали българия :D