|
||
MIROSLAV MARINOV написа:Именно защото зрителя е на първо място трябва да има повече коли и пилоти.Точно това казвам и по-горе.Изключение правят тези зрители,които отиват да гледат само първите 6-7.Само за тях е важно да видят заявките колкото може по-рано за да знаят дали да ходят.И понеже повечето пилоти с повече пари и възможности могат в по-голяма степен да са сигурни че ще се оправят при проблем за състезанието,то тези които сами си подготвят колите го правят в много случаи до последния момент не по тяхно желание.Те едва ли се правят на принцеси и е некоректно да се елиминират по бюрократичен начин от състезанията.Една глоба от 250лв за закъсняла заявка може да е нищо за пилот с Мицубиши,но е прекалено много за пилот с лада.Така че нека не се отнасяме пренебрежително към пилотите с малките коли и да уважим труда им.Това разбира се не пречи на организатора да публикува заявки ,получени до момента,така че всеки да се ориентира за участниците.
.
MIROSLAV MARINOV написа:Именно защото зрителя е на първо място трябва да има повече коли и пилоти.Точно това казвам и по-горе.Изключение правят тези зрители,които отиват да гледат само първите 6-7.Само за тях е важно да видят заявките колкото може по-рано за да знаят дали да ходят.И понеже повечето пилоти с повече пари и възможности могат в по-голяма степен да са сигурни че ще се оправят при проблем за състезанието,то тези които сами си подготвят колите го правят в много случаи до последния момент не по тяхно желание.Те едва ли се правят на принцеси и е некоректно да се елиминират по бюрократичен начин от състезанията.Една глоба от 250лв за закъсняла заявка може да е нищо за пилот с Мицубиши,но е прекалено много за пилот с лада.Така че нека не се отнасяме пренебрежително към пилотите с малките коли и да уважим труда им.Това разбира се не пречи на организатора да публикува заявки ,получени до момента,така че всеки да се ориентира за участниците.
.
Назад към Български Планински Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 59 госта